Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most meg épp ez megy.
http://youtu.be/Jg4LMERpaKA;list=RDAgODe-U_Ok4&index=28
Felvilágosítanálak, hogy nem csak a 4 évszak kapcsolódik Vivaldi nevéhez, persze a nép egyszerűbb köreiben ez a legismertebb. A Don Carlos meg elismerem egy mélyebb téma, de pl. ha hallanál mikor ez megy a garázsban!Csak úgy zeng a környék a karakteres hangomtól! (és menekülnek a macskák a környékről)
http://youtu.be/CqQo7BSZVU4
Hát igen, az a Mustáng az autó építés csúcsa, nincs vita Azt gondolom, tudod, hogy az én BMW-m az egyik legkisebb... nem annál kell erősebbnek lennie.
A BMW gyárt 3 hengeres 1500 ccm motort is, 231 lóval, szériában, 6 éve... az kicccsit jobb 1000 ccm-re vetítve. Meg bármelyik M is...
Hát igen. A hülyeség, mint a kovid - terjed de bizakodom, hátha nem mindenki kapja el
Hát egy Vivaldi Tavasz meghallgatása még nem avat komolyzene szeretővé - Don Carlos-t meg biztos azért hallgattál, hogy valami jobban idegesítsen, mint a szekrény szerelés A Doors már határeset - mert az Komoly Zene (kámón bébi )
Opeleket én is szerettem, volt már 4. Több nem lesz, az biztos, Pizsót nem veszek - bár még ez is megdőlhet, mert a villany Corsa jópofa, csak kár, hogy egy autó árát kérik el érte
Kéne már egy ennél jobb beszélgetés sült hús mellett de elég rosszak erre a kilátások. Még szervezkedni se lehet, mert azt se tudja a Zember, mi lesz a jövő 7en
Tiszta 16 évesnek érzem magam, házibulikba járok - mivel a Kocsma Hivatalok zárva vannak Mi így oldjuk meg, hogy ne zakkanjunk meg otthon
"Mellesleg az idióta SUV és Truck mániát is onnan kaptuk, azelőtt Európában ez a kategória nem volt népszerű - most meg az eladott új autók 60%-a "
Ezek szerint akkor már nem csak az amerikaiak hülyék.
Butaság lenne azt gondolni, hogy azért gyártottak 100 lóerős V8 motorokat mert nem tudtak erősebbet csinálni. Mondjuk ha így is lenne mára eléggé kinőtték magukat pl a Mustang 2300 ccm 314 LE. A BMW-d hány köbcentis, milyen erős?
"Most őszintén, mikor fordult elő veled, hogy hazamentél, és felraktál egy Beethovent vagy egy Wagnert?"
Jelenleg is Vivaldi van a pendrájvon a kocsiban, tegnap meg a Don Carlos ment a laptopon a garázsban, miközben az egyik szekrényt szedtem szét. (tegnapelőtt meg Doors) . . .

Engem pl. egy hóviharos délutánon tizenévesen egy Lada Niva vett fel, miközben gyalogoltam haza a városból az út szélén a 30 centis hóban (nem jártak a buszok sem) az baromi jól esett, mégsem akartam soha Nivát venni.
Nekem pl. nincs konkrét preferencia, ez talán az eddigi tizenakárhány autómból is kiderülhet. Vezettem ~4 éves 528i-t pár éve, persze hogy jó volt mint autó, mégsem jutott eszembe, hogy nekem mostantól ilyen kéne, mert nem tetszik.
Vezettem 71-es Chevy Impalát kb. 16 éve, rohadtul tetszett, mégis tisztában vagyok vele, hogy az én életvitelem mellett nekem nem érné meg tartani itthon egy ilyet. (ha tele lennék lével és idővel, akkor biztosan lenne már itthon)
Mikor beültem a 72-es 1,1-es pont ilyen Opel Kadettbe https://www.dreamstime.com/roy... 98-ban (előtte a V6-os Taunussal jártam, előtte meg a 2,3-as Caprival) annyira megtetszett, hogy azonnal megvettem. Három évig jártam vele napi szinten. Pedig a Fordok minden téren jobbak voltak.
"gondolom ezt sem tudod hova tenni" - de, hozzácsapom a fura ízlésedről kialakult képhez
Sajna nekem sincs meg a kisautó gyűjteményem (volt vagy 5-6 db ) a kedvenc egy Nissan 300ZX formájú volt (nem az, mert a 70-es évek 2. felében az még nem létezett) inkább valami Ferrari lehetett - akkoriban a cucilizmusban nagy szó volt az eredeti Matchbox, drága is volt. Volt valami Ford szerű truck is - akkoriban nem utáltam az usákokat, mert még nem volt kifejlődve az értelmem - ezt mindenki értse, ahogy akarja

nálunk szélvihar van, lehet, hogy kimegyek motort szerelni.... más dolgom épp nincs.
A kedvenc machboxom ez https://www.ebay.com/itm/1983-... lett volna, de sosem sikerült hozzájutni. (halkan megemlíteném, hogy nemsokára itt a névnapom ) Helyette egy Range Rover lett ami hasonló, de sajnos mégsem ugyanaz. (egyébként ez https://szirszarjaim.blog.hu/2... mint autó is nagyon tetszik a mai napig --ültem ilyenben kb. 20 éve-- gondolom ezt sem tudod hova tenni)
Amerikai machboxom talán kettő van, egy Corvette C4 és egy 77-es Dodge Challenger de nem is emlékszem többre hogy lett volna. (nem sok maradt meg mert elkallódtak, de azért van még pár..ja, bmw sosem volt)
De, igazából mindenki egysíkú. Most őszintén, mikor fordult elő veled, hogy hazamentél, és felraktál egy Beethovent vagy egy Wagnert? Szóval - ha kérdezik - szereted a klasszikus zenét, csak nem hallgatod soha
Autóval is hasonló. A legtöbb férfinak (mert nem mindnek ) van egy autó-preferenciája*, e mentén mozog... de mégis azt mondja, "kéne ez" meg "kéne az" de valójában ezekből nem lesz semmi, és nem csak anyagi okok miatt.

Nő? Hát abból is a jó minőségű, újszerű-korszerű, finom kidolgozású. Se az oldtimer, se a túl nagy köbcentis, se az extra nagy méretű nem jön be

*engem pl. 88-ban felvett egy 524 TD stopposként - soha az előtt nem ültem még hasonló autóban sem. Azóta szeretem a BMW-t, mert az egy meghatározó impulzus volt. Ésszel tudom, hogy a Merci-Audi-VW is pont olyan jó, mégis BMW-ket veszek. Másnak meg más csípődött be Tulajdonképp szerencsém volt, hogy nem egy Lincoln vett fel - mert akkor ma egy 2 tonnás oldtimer V8 lemezbudival járnék
Nem mindenki annyira egysíkú, hogy csak egy dolgot lát maga előtt, és csak az létezik. A klasszikus zenét is szeretem, de Iron Maident is hallgatok. Lehet hogy ezek sem férnek össze?
Neked hányféle nő tetszik? (de ezt mintha már régebben is kérdeztem volna)
Dehogy veszel. (az ésszerűség mindig felülírja)
Az exkollégám is megvette (hogy miből, az vet fel kérdéseket ) ami kint áll egy sorgarázsban (amibe éppen hogy befér) https://goo.gl/maps/ofNoFpX1nUG7NZXw5 és ha süt a nap nyáron egy szebb hétvégén, akkor fordul vele egyet. (bár a múlt hónapban is láttam, amikor egész szép idő volt...gondolom átmozgatás volt)
Persze hogy elfogult vagy Valszeg abból fakad az usák autó mániád, hogy gyerekként egyszer ilyen mathcboxot kaptál karácsonyra - de ez rendben is van.
Egyszer azt írod, szeretsz néhány típust, ami V8, 5000, etc... máskor meg azt, hogy tetszik a KEI car, olyat is vennél - pedig ezek eléggé eltérnek szemléletben is, tartalomban is.
Azt, hogy a kollégád (meg az én ismerősöm) miért vett Mustángot, azt nem tudom, csak azt, hogy vannak, akik rajonganak az usákokért...
Sztem Cső ma pont ilyen időt menne ott az 1.6-os 3assal

Én végig műszaki színvonalról beszéltem, ti jöttök az emócióval... Német-japó már DOHC 16V változó szelepvezérlésű hengerfejeket adott nagy szériában az alsó kategóriában is, mikor az usákok még az 5 literes OHV-kat adták. 150 LE-vel Mikor már "korszerű" motorokat gyártottak, akkor is jellemző volt a 1,5x ccm azonos lóhoz... az üanyag fogyasztást meg fel se hozzuk, azt pont leszarták mindig. Ők úgy takarékoskodtak a kőolajjal, hogy ha fogyott, raboltak hozzá új lelőhelyeket
Mellesleg az idióta SUV és Truck mániát is onnan kaptuk, azelőtt Európában ez a kategória nem volt népszerű - most meg az eladott új autók 60%-a
Akkor lóerő mámor tombolt, a csökkenést a környezetvédelmi normákra fogták, de nem volt egyszerű sokszor megmagyarázni miért 140 pacis az ami tavaly még 200 felett volt Az hogy nagyon mások mint mi, az személyes tapasztalat. Egy sztori, amikor bejöttek IFOR keretében bementek a helyi otp fiókba és bevittek 500.000 dollárt, hogy váltsák már be nekik... és ezek nem kiskatonák, hanem tisztek voltak. Akkor láttam olyat is először és utoljára, hogy a tankerjuk beállt tankolni a mol kútra...csak a pisztolyt nem az üza tankba, hanem a tartályába nyomták Volt olyan tisztjük aki annyira hülye volt, hogy 50-el engedte csak a kocsioszlopot haladni, mert elfelejtett rákérdezni, hogy mérföld vagy km/h és ciki volt visszakérdeznie a parancsnokánál... áá nem anyázták a mögöttük haladók őket 90 km-en keresztül Persze ez is mint minden általánosítás nem igaz...de tényleg nem okosak
Érdekes módon ez a Mustang 1965-ös 4.7 liter V8 és 200 lóerő...

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mustang/ford_mustang_4_7_v8-16702036
Az jó volt nagyon.
Épp Mustang hirdetéseket nézegetem. Egész sok Bullit van eladó. Egyszer veszek egyet az biztos.
Márpedig meg lett mondva, hogy nem élvezhető.
Nem, neki a minél modernebb technika számít. A többi szempont ami nekünk (másnak) számít, az neki nem érdekes. Jéghideg logika.
Arról nem is beszélve hogy az USA ba gyárilag csökkentett teljesítménnyel mentek a mercik és a BMW k környezetvédelmi normák miatt. Pont most pár napja linkelted azt a hatost ott írják is Hovatovább a Lincoln nem sportautó. Azzal bankigazgatók, diplomaták, államemberek jártak sofőrrel. Mercit, BMW t gazdag vállalkozók használtak presztízsből. De egyiket se érdekelte hány lóerős mert versenyeztek vele. Szerintem László leragadt az autóskártyánál, az nyer amelyik erősebb.
Megrázó lehetett nekik, hogy a 332Le helyett hivatalosan már csak 289Le-s lett a vas.
A céges levelezésben olvasok tőlük elég sokat, de eddig a biztonság és munkavédelem mániájukon kívül nem láttam semmi gyanúsat. (járok amerikai tulajdonú céghez, ilyen téren tényleg nehéz velük) Persze akkora országban, olyan mennyiségű ember között biztos hogy rengeteg az idióta is.
még a sae is változott gross-ról nett-re 72-ben ami 10-25% közötti teljesítmény csökkenést jelentett a vasaknál a cikk szerint, ìgy lettek gyengébbek az autók pillanatok alatt az usákoknál. Mondjuk abban mlas-al egyetértek, hogy az amcsik gyári hibásak
z nem Bmw,és csak három henger,Wartburg nem kell,volt három is.