Nem nagyon értek hozzá,de úgy tudom hogy 3000 alatt az alapjárati rendszerben kéne kutakodni.Lehet dugulás ,nem megfelelő méretű fúvóka,rossz keverék beállítás.,de ez csak tipp mielőtt teljesen szét kéne szedni.
Na az én 1000 Exup romom meg hidegen melegen szépen indul, aztán ugyanúgy baszaxik 3000 alatt mint karbifelújítás előtt. Hengersor leugrik a héten, megnézzük a kopásokat, szelepeket, mindent.
Nekünk a kétütemű vonal szépen teszi a dolgát. Vicus Scarabeója patent,nekem a permetező muzsikált a leggyengébben,azt kellett rángatni vagy 4-5x is. De az OleoMac láncfűrész és a fűkasza patent.
Pénteken a robi55 indult 8-10 rántásra :)
Igaz,benzin nélkül raktam el ősszel.
Idénre az a tervem, hogy MinDig másikra pattanok, nem lesz kivételezett, kedvenc :)
Az öreget (FZ) kellett szerelnem mindig, de az csak műszakira ment 2 évente... az alatt bele is rohadt a benzin, a ződ trutyi. Az FZR jobb volt, az csak 4 hónapokat állt, az némi szuk-szukolásra mindig beindult (legtöbbx bika akkuról, mert annyira azé' nem ment könnyen)
Lehet, hogy csak a Te porlasztós Yahamáddal volt a gond. Az enyém is több mint fél éves állás után szintén a második kb 4-5mp es indítózás után járt. És még az akkut sem kellett töltenem.
Beindult a motorom. Szeptemberben járt utoljára, akkor se sokat. Az akku nem volt töltve. Megmértem, 12,1 V, ezért 5 A-el töltöttem egy negyed órát. a második 5 mp-es nyösztetésre elkapta... a benzin 1 éves benne
Csak jó valamire ez a befecskendező, porlasztós Yahamával ez egy fél napos program volt
A maguk idejében jó kis buszok voltak. Azért a botváltóst aki megvette helyijáratozni azzal dolgoztattam volna közel 12 órán keresztül. Majdnem 20 évig dolgoztam 260-280-as típussal.
Igaz,benzin nélkül raktam el ősszel.
Idénre az a tervem, hogy MinDig másikra pattanok, nem lesz kivételezett, kedvenc :)
Csak jó valamire ez a befecskendező, porlasztós Yahamával ez egy fél napos program volt
https://www.elefantszerszam.hu...
Azért +posta 2600ft.