MOst már tényleg felgyújtom ezt a fostalicskát. Múlt hétvégén megcsináltam a szervót. Minden fasza 1 hétig most felvillant a csodalámpa, remeg a blokk a fordszám alapjáraton 600-800 között ingázik olyan mintha 1 henger nem menne de tudja a faszom. Holnap hoznak olvasót vicc már ez a szar.
"Ennek ellenére nem szoktalak lekezelni, mint pl. te ma engem többx "
Nem hinném hogy volt ilyen, de ha így érzed, akkor ígérem hogy többet nem fordul elő.
Az évek alatt számtalanszor volt olyan, hogy nem igazán tudtam hogy azzal épp mit akartál mondani, de aztán mindig túltettem magam rajta, gondolván hogy biztosan nem bántó szándékkal írtad.
dehogy forgatom, bőséges tapasztalatomból érvelek az elméleteim is azon alapulnak Gyakran elfeledkezel arról, hogy az én tapasztalatom több valszeg emberekben is... tekintve, hogy én emberekkel dolgoztam szolgáltatásban 30 évet, te meg szivattyúval. Plusz három városban laktam éveket (ebből 2 nagy) te meg néha mozdulsz ki a faluból. Ennek ellenére nem szoktalak lekezelni, mint pl. te ma engem többx
A téma az, hogy melyik a korszerűbb. Nem hogy melyik a legerősebb... 81-ben 5000 ccm-ből 140 LE az sztem nem korszerű, akárhogy is csűrjük. Inkább az elavult szó ugrik be.
A 840 lovas Hellcat-od sincs olyan korszerű, mint az F1 BMW
Az anyahajó - az korszerű látod, abból övék a legjobb - de csak azért, mert a németek 1940 óta nem gyártanak ilyesmit
Ha jól rémlik nem volt nálunk olyan. Volt két kísérleti gép,de azok Cummins dieselek voltak. Amiről Te beszélsz valami lendkerék által meghajtott generátor/villanymotor kombó lehetett. Hallottam én is róla,de nem emlékszem rá.
Szokás szerint kiforgatod azt, amit a másik mond, aztán meg megpróbálod meggyőzni hogy igazad van. Az meg hogy tényként közlöd az elméleteidet, az még nem jelenti azt hogy minden esetben igazak is.
Szerencsére van olyan ismerősöm, aki mond valami égbekiáltóan nagy baromságot, aztán mikor felhívom a figyelmét hogy nincs igaza, akkor addig keveri a kártyát, hogy ha nem figyelek oda, akkor kezdem elhinni hogy neki van igaza és én vagyok a hülye.
Szóval edzett vagyok ilyen téren.
Sanyi mi volt a "lendkerekes" típus Pécsen, 90-ben jártam vele a Budai-vám felé közlekedett. Valami energiatároló rendszere volt benne, ahogy akkor magyarázták.
Ja, a nagyobb motor erősebb - ebben mi a hülyeség? de igazad van, a repülőgép hordozó anyahajó a legerősebb, tehát USA WIN! Amúgy te miért nem maradtál kint? Megvolt a lehetőség... már rég V8-al járhatnál... mi meg csak irígykednénk
Sztem ez a világ legszebb motorja... nem tudom, látod-e, BMW, 1938. Ezt a motort 33 előtt tervezték, a Ford 27-ben hagyta abba a T-t
Van pár BMW F1 motor a 90-es évekből, ami 1000 LE felett volt - 1500 ccm - de ezt nem említem, mert akkor a top-fuel dragsterrel jössz, ami 4000 LE - 5 mp-ig
...azt kihagytam, hogy nincs zenei mindenevő - aki "mindent szeret" az valójában semmit sem igazán... de lehet, a te bölcsességed ezt megcáfolja
Ez kicsit hasonlít az autós "kéne ez - kéne az" típushoz, de valójában egy olcsó tucat autót használ.
Gondolom, az megvan, hogy hifivel dolgoztam sok évig - egész nap az volt a munkám, hogy zenét hallgassak... elhiheted, tudom, mit jelent a Népnek Vivaldi Édi vagy, hogy a "nép egyszerűbb köreihez" sorolsz de nem jó a mértéked, mert az egyszerűbb körök mulatóst meg megasztárost hallgatnak, meg azt, ami épp meg a Retyó rádióban
A sok évnyi tapasztalatom, hogy van egy könnyen megszámolható mennyiségű mű, amit a Nép "komolyzene"-ként társít - a Tavasz meg a Borbély ezek közül való. Ők meg vannak győződve, hogy ismerik a "komolyzenét" és szeretik is. Én ismertem a munkám alatt valódi komolyzene rajongókat - na ők nem tudták, mi az a Doors, meg Madonna. jobbára persze idősebbek, de volt nálam fiatalabb is.
A macskákat meg ne bántsd!
Azt ki is felejtettem, hogy amíg nép nem kapott rá a műholdas tévézésre a munkahelyemen, addig éjszakás műszakban jazzt hallgattunk a rádióban reggelig. (ugyanis azt is szoktam hallgatni, ráadásul még szeretem is)
Nem hinném hogy volt ilyen, de ha így érzed, akkor ígérem hogy többet nem fordul elő.
Az évek alatt számtalanszor volt olyan, hogy nem igazán tudtam hogy azzal épp mit akartál mondani, de aztán mindig túltettem magam rajta, gondolván hogy biztosan nem bántó szándékkal írtad.
A 840 lovas Hellcat-od sincs olyan korszerű, mint az F1 BMW
Az anyahajó - az korszerű látod, abból övék a legjobb - de csak azért, mert a németek 1940 óta nem gyártanak ilyesmit
Szerencsére van olyan ismerősöm, aki mond valami égbekiáltóan nagy baromságot, aztán mikor felhívom a figyelmét hogy nincs igaza, akkor addig keveri a kártyát, hogy ha nem figyelek oda, akkor kezdem elhinni hogy neki van igaza és én vagyok a hülye.
Szóval edzett vagyok ilyen téren.
Mi van itt?
Van pár BMW F1 motor a 90-es évekből, ami 1000 LE felett volt - 1500 ccm - de ezt nem említem, mert akkor a top-fuel dragsterrel jössz, ami 4000 LE - 5 mp-ig
Ez kicsit hasonlít az autós "kéne ez - kéne az" típushoz, de valójában egy olcsó tucat autót használ.
A sok évnyi tapasztalatom, hogy van egy könnyen megszámolható mennyiségű mű, amit a Nép "komolyzene"-ként társít - a Tavasz meg a Borbély ezek közül való. Ők meg vannak győződve, hogy ismerik a "komolyzenét" és szeretik is. Én ismertem a munkám alatt valódi komolyzene rajongókat - na ők nem tudták, mi az a Doors, meg Madonna. jobbára persze idősebbek, de volt nálam fiatalabb is.
A macskákat meg ne bántsd!