Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

van inpam de nincs laptompom amikor volt akkor meg a win 10 el nem ment de akkor nem kellett
Nálam volt ilyen az egyes henger gyújtókábel, azt akkor cserélve lett mindegyik.
Amúgy a tengeralattjárót látom, de az alapjárat tök stabilnak tűnik a képen.
Te még hogy hogy nem vettél egy delfit kiolvasni-törölni?
MOst már tényleg felgyújtom ezt a fostalicskát. Múlt hétvégén megcsináltam a szervót. Minden fasza 1 hétig most felvillant a csodalámpa, remeg a blokk a fordszám alapjáraton 600-800 között ingázik olyan mintha 1 henger nem menne de tudja a faszom. Holnap hoznak olvasót vicc már ez a szar.
... most épp azt akartam mondani, hogy láttam a TV-ben egy 81-es Lincoln V8 5000-t, és sztem nem volt korszerű!
"Ennek ellenére nem szoktalak lekezelni, mint pl. te ma engem többx "
Nem hinném hogy volt ilyen, de ha így érzed, akkor ígérem hogy többet nem fordul elő.
Az évek alatt számtalanszor volt olyan, hogy nem igazán tudtam hogy azzal épp mit akartál mondani, de aztán mindig túltettem magam rajta, gondolván hogy biztosan nem bántó szándékkal írtad.
dehogy forgatom, bőséges tapasztalatomból érvelek az elméleteim is azon alapulnak Gyakran elfeledkezel arról, hogy az én tapasztalatom több valszeg emberekben is... tekintve, hogy én emberekkel dolgoztam szolgáltatásban 30 évet, te meg szivattyúval. Plusz három városban laktam éveket (ebből 2 nagy) te meg néha mozdulsz ki a faluból. Ennek ellenére nem szoktalak lekezelni, mint pl. te ma engem többx
Ha csak az nem amit a kardán kőré építettek,és vízhűtéses volt. Valami ilyesmi rémlik,de nem esküdnék meg rá.
A téma az, hogy melyik a korszerűbb. Nem hogy melyik a legerősebb... 81-ben 5000 ccm-ből 140 LE az sztem nem korszerű, akárhogy is csűrjük. Inkább az elavult szó ugrik be.
A 840 lovas Hellcat-od sincs olyan korszerű, mint az F1 BMW
Az anyahajó - az korszerű látod, abból övék a legjobb - de csak azért, mert a németek 1940 óta nem gyártanak ilyesmit
Pedig már itt dolgoztam 89-ben is. Nem emléxem rá,csak a két kísérleti járgányra. Persze lehet attól még,mert hülyülök megfele.
Ha jól rémlik nem volt nálunk olyan. Volt két kísérleti gép,de azok Cummins dieselek voltak. Amiről Te beszélsz valami lendkerék által meghajtott generátor/villanymotor kombó lehetett. Hallottam én is róla,de nem emlékszem rá.
Szokás szerint kiforgatod azt, amit a másik mond, aztán meg megpróbálod meggyőzni hogy igazad van. Az meg hogy tényként közlöd az elméleteidet, az még nem jelenti azt hogy minden esetben igazak is.
Szerencsére van olyan ismerősöm, aki mond valami égbekiáltóan nagy baromságot, aztán mikor felhívom a figyelmét hogy nincs igaza, akkor addig keveri a kártyát, hogy ha nem figyelek oda, akkor kezdem elhinni hogy neki van igaza és én vagyok a hülye.
Szóval edzett vagyok ilyen téren.
Mert te indítottál azzal, hogy hülye amerikaiak ötezer V8 és csak 140 lóerő. Most akkor erősebb a nagyobb motor vagy nem erősebb?
Sanyi mi volt a "lendkerekes" típus Pécsen, 90-ben jártam vele a Budai-vám felé közlekedett. Valami energiatároló rendszere volt benne, ahogy akkor magyarázták.
Semmi, húzom az anglománokat ill. van ennek a szónak megfelelője az usák rajongókra?
Ja, a nagyobb motor erősebb - ebben mi a hülyeség? de igazad van, a repülőgép hordozó anyahajó a legerősebb, tehát USA WIN! Amúgy te miért nem maradtál kint? Megvolt a lehetőség... már rég V8-al járhatnál... mi meg csak irígykednénk
Nyilván. Azok verseny motorok és azokból is a legerősebb az USA-ban van. Szóval már megint hülyeségeket beszéltél.


Mi van itt?
Sztem ez a világ legszebb motorja... nem tudom, látod-e, BMW, 1938. Ezt a motort 33 előtt tervezték, a Ford 27-ben hagyta abba a T-t
Van pár BMW F1 motor a 90-es évekből, ami 1000 LE felett volt - 1500 ccm - de ezt nem említem, mert akkor a top-fuel dragsterrel jössz, ami 4000 LE - 5 mp-ig
Ja, számháborúzunk? Oké akkor nekem van egy olyan kártyám, hogy Dodge Hellcat 840 LE. Ezt mivel ütöd?
...azt kihagytam, hogy nincs zenei mindenevő - aki "mindent szeret" az valójában semmit sem igazán... de lehet, a te bölcsességed ezt megcáfolja
Ez kicsit hasonlít az autós "kéne ez - kéne az" típushoz, de valójában egy olcsó tucat autót használ.
Gondolom, az megvan, hogy hifivel dolgoztam sok évig - egész nap az volt a munkám, hogy zenét hallgassak... elhiheted, tudom, mit jelent a Népnek Vivaldi Édi vagy, hogy a "nép egyszerűbb köreihez" sorolsz de nem jó a mértéked, mert az egyszerűbb körök mulatóst meg megasztárost hallgatnak, meg azt, ami épp meg a Retyó rádióban
A sok évnyi tapasztalatom, hogy van egy könnyen megszámolható mennyiségű mű, amit a Nép "komolyzene"-ként társít - a Tavasz meg a Borbély ezek közül való. Ők meg vannak győződve, hogy ismerik a "komolyzenét" és szeretik is. Én ismertem a munkám alatt valódi komolyzene rajongókat - na ők nem tudták, mi az a Doors, meg Madonna. jobbára persze idősebbek, de volt nálam fiatalabb is.
A macskákat meg ne bántsd!
Azt ki is felejtettem, hogy amíg nép nem kapott rá a műholdas tévézésre a munkahelyemen, addig éjszakás műszakban jazzt hallgattunk a rádióban reggelig. (ugyanis azt is szoktam hallgatni, ráadásul még szeretem is)