Na ráugrottam a 600as projektre, elkezdtem beszerezni a cuccokat hozzá Feribácsi hagyatékából. Remélem szeptemberre jó lesz a motor még egy kicsit tekeregni. Meg a bömbi is megkapja az új kuplungot meg hardy tárcsát hétfőn jönnek a cuccok hozzá.
Vagy mint a poénban, azért puha, hogy ne fájjon?
Régi de szerintem jó: Anatómia óra, prof magyaráz..
- És tudják-e a jelenlévő hölgyek, hogy a nagy és kemény hímtaggal való érintkezés hosszab időn keresztül méhnyakrákot okoz? A sorok közül valaki..
- Nem professzor úr, de azt igen, hogy a pici és puha hímtag agyvérzést tud okozni, de azonnal...
Az -esetek többségében bőven elég, ha addig lágyul meg, amíg a helyére rakod és egyébbként nem szakadt, repedt... Ha hosszabb ideig szeretnéd, hogy puha legyen, újat kell venni
Igen lánckerékagy amire gondolok, basszus meg kell mérni a kerékcsapágy belső átmérőjét, az meg csak este lesz meg, akkor megy haza a szaki aki csinálja. (mindent elvittem mérés nélkül hozzá)
A trutyiba áztatva olyan is marad a teszt alapján. A wintergreen a net szerint kúszó fajdbogyó, de ami kell belőle a művelethez, az a metil-szalicilát. Aki vegyszerek közelében van az érti is, mit csinál a gumival, de hogy visszanyeri a rugalmasságát, az elég meggyőző.
Felrakáshoz, az OK, de attól visszakeményedik... ha be van áztatva abba a trutyiba, talán hosszabb ideig lesz puha.
Egyébként mijaza Wintergreen Essential Oil?
Az én emlékeim szerint az 1000 17es felinek 20mm átmenő tengelye volt, azaz ez enyémen biztos. És még a régi 87es 18as is átmenő volt. de az 17 vagy 18mm.
Sziasztok ! Jó pár éve vásásroltam FZR 1000 ( 89-91) első - hátsó kerék szettet. A hátsó kerékből hiányzik a lánckerék felőli része -amibe egy rövid tengely van.- A Yamaha FJ 1200 -asom átalkakitááshoz kellene. Ha van valakinek eladó, nem horror áron, ne tartsa magában, irjon rám. Előre is köszönöm.
Hát, ennek utána kell néznem a neten mert az ismeretségi körömben nem nagyon van olyan ember aki ezt ennyire vágja. Mármint a CDI-t. A Haynes manual és a gyári manual sem ír róla semmit, csak annyi hogy a 3LE 100 lovas változat. Még csak annyit sem írnak hogy hogyan van fojtva. Van viszont kimondottan FZR1000 külföldi Facebook csoport ahol biztosan meg tudják mondani.
Igen én így vettem valaki már megcsinálta. Meg tudom nézni neked de nem biztos, hogy egyforma a CDI. Azt hittem találtál valami leírást róla mert mi még olyannal nem találkoztunk. Ez az előgyújtás diagram különböző országokban gyártott motoroknál. Lehet, hogy a tiédbe nincs is szükség gyújtás mókolásra? Nem tudom...
"Enyém 91-es Svájci fojtott volt. Az elektronika is korlátozva volt van egy pont amit le kell testelni és akkor elmúlik neki az előgyújtás szabályzás. Karbiban a fúvókákat is meg kéne nézni nem e kisebbek és a szívó torkokat nincs e leszűkítve."
Namost, a fúvókái kisebbek, a szívótorkoknál meg a gumiknál nincs fojtás.
Köszi a linkeket !
Ez amúgy fura mert a gumik sem szűkítettek ellenben marás nyomok vannak a fém torkokban. Hozzáteszem hogy 230-nál nem ment többet a gép. A fúvókák viszont kisebbek a gyárinál ugyebár, tehát azzal (is) lehet visszavéve a kraft, meg a CDI-vel. Na majd kipróbálgatjuk ha megjön minden. Persze az is fennáll hogy amilyen borzasztó állapotban volt ez a karbisor meg a gyújtás, egyszerűen képtelen volt elforogni amig kellett volna és így a teljesítményét sem tudta leadni. Így visszagondolva csodálom hogy egyáltalán járt az a szerencsétlen motor...
Régi de szerintem jó: Anatómia óra, prof magyaráz..
- És tudják-e a jelenlévő hölgyek, hogy a nagy és kemény hímtaggal való érintkezés hosszab időn keresztül méhnyakrákot okoz? A sorok közül valaki..
- Nem professzor úr, de azt igen, hogy a pici és puha hímtag agyvérzést tud okozni, de azonnal...
Egyébként mijaza Wintergreen Essential Oil?
https://m.youtube.com/watch?v=...
"Enyém 91-es Svájci fojtott volt. Az elektronika is korlátozva volt van egy pont amit le kell testelni és akkor elmúlik neki az előgyújtás szabályzás. Karbiban a fúvókákat is meg kéne nézni nem e kisebbek és a szívó torkokat nincs e leszűkítve."
Namost, a fúvókái kisebbek, a szívótorkoknál meg a gumiknál nincs fojtás.
Ez amúgy fura mert a gumik sem szűkítettek ellenben marás nyomok vannak a fém torkokban. Hozzáteszem hogy 230-nál nem ment többet a gép. A fúvókák viszont kisebbek a gyárinál ugyebár, tehát azzal (is) lehet visszavéve a kraft, meg a CDI-vel. Na majd kipróbálgatjuk ha megjön minden. Persze az is fennáll hogy amilyen borzasztó állapotban volt ez a karbisor meg a gyújtás, egyszerűen képtelen volt elforogni amig kellett volna és így a teljesítményét sem tudta leadni. Így visszagondolva csodálom hogy egyáltalán járt az a szerencsétlen motor...