Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi lesz holnap nálatok az ebéd, József? Dél körül ott megyek el irántatok a 6-oson... viszem le a kiscáládot Pestrű Pécsre.
De biztos hogy cserélni kell?
Ha normálisan használták és az olajjal is törődtek, akkor több százezer km-t elmennek a gyári csapágyakkal. (csak hang alapján nem lehet eldönteni, kopogó hang sok más helyről is jöhet)
Az egy eléggé kellemetlen művelet, ugyanis (ahogy Rebelsson úr is írta) szét kell szedni hozzá a blokkot teljesen. Van két csavar a hengersor alatt, ami a blokk felső felét fogja össze az alsóval, a két csavar eléréséhez pedig le kell venni a hengersort is. A képeken a Genesisé van, abban ugyanott három csavar van, exupban csak kettő. (de ahhoz hogy kiqrjanak a szerelővel elég lett volna egy is)
Sajnos a komplett tömítésgarnitúra elég drága (60e Ft környéke) de még a hfej. tömítés önmagában is 15-20e Ft környéke. (tömítésesnél csinált hf. tömítéssel nem lesz jó, bármilyen ügyesen is gyárt már ezer éve autókhoz) Gyári kell, vagy gyári minőségű utángyártott --pl. Athena-- én ezt szoktam használni )
Csapágyat én innen: https://www.omegamotor.hu/ vennék. Régen Yamaha márkaszerviz volt és gépműhelyük is van, így biztos nem lesz gond a csapágyméret meghatározásával.
Még 2 évig garázdálkodhatok az utakon. Azt mondták kiemelkedően jó állapotba van a motorja meg a többi része a kocsinak. Persze kb 50ó feküdtem már alatta, hogy rendbe legyen. Co fasza, futómű ok. kicsit kifúj a kipu ennyi.
miért raktam Ő-t
3 csavar nem 2ő. Nálam váltó csere volt még régen.
Elvileg nem cserélhető, hacsak az előző tulaj ki nem hagyta a 2 középső blokk összetartó csavart, amit a hengersor eltávolítása után lehet kiszedni.
kéne egy harmadik, hogy el tudja dönteni, hogy akkor 7 vagy 8 mint az űrhajóban, 3 renccer fut párhuzamosan, és ha egynek eltér az erdménye a másik kettőtől, akkor az kikapcsolódik, és máris megy a "Houston, van egy kis probléma"
A felső usb táp voltmérővel, az alsó valójában óra csak felváltva mutat feszültséget és hőmérsékletet is.
Sziasztok!
Fzr 1000 exup 89-es évjárathoz szeretnék főtengely csapágyat. Tudnátok segíteni honnan tudok venni illetve a cserèléséhez elég e levenni az olajteknőt és onnan hozzá lehet e férni?
Autón már csináltam de még fzr-en nem. Ezért érdeklődöm mi a menete és , hogy blokk kivétele nélkül az olajteknő levételével cserèlhető e ez így?
Jó nagy kerülővel kell menni dolgozni.
Két Volt mérőd is van?
Ez már az én fejemben is megfordult, de erre a 7 km-re kár kihozni a GTR-t. (bár az egyik kollégám egy MT-01-gyel szokott jönni a városon belül)
Dolgozni voltam. Kellemest a hasznossal.
Persze, ha ráér valaki.
Kitoltad a garázs elé?
Na haza értem. Este is jó motorozni.
Szabin vagyok még a héten. Végeztünk a nagy melókkal ami idénre tervben volt. Úgy hogy egy kis szórakozásra is marad idő.
Nagyon aktiv vagy Sanyi!
Megjárattam a Piroskát.
Egy lámpa polírozás sokat dobna rajta - meg látni is lehetne vele... Sokan csinálják, de otthon is meg lehet oldani. Fontos a végén lekenni UV védővel (vagy fújni) különben matt lesz megint egy nyár után.
Kész lettem az elejével is. Ez tovább tartott,4 óra kellett hozzá,de legalább néz ki valahogy
Tegnap értük meg ebédre a cukkinit. Köszönjük.
Nem semmi meló :(