Pl. motorszerelés...azt minden nap örömmel csinálnám, még ha olykor-olykor fel is b@szom magam. Szívesen csinálnám a kertépítést is ami a szakmám, de ahhoz rengeteg minden kellene...tök szívesen lennék összeszerelő is, meg fuvaros, meg raktáros, meg bobcates, meg videótékás, meg még ezer dolog...
Ha az fzr kutya csontja hosszabb mint az fz volt akkor magasabb lessz a segge és meredekebb a villaszög ami jobb kanyarodást tesz lehetővé és magasabb hasmagasságot eredményez.
Köszi a segítséget! Viszem holnap a tengelyt az esztergályoshoz, ha fel tudja hegeszteni akkor úgy, ha nem akkor lesz rajta 16-os menet, majd keresek hozzá valami fasza talpas anyát.
De tiszta szerencse hogy nem vittem ma el, mert holnap megint mehetnék. Nem tudom ki rakta össze ezt a vasat, de valamit kifelejtett belőle. A himbát rögzítő csavar egyik fele vastagabb, míg a másik olyan vékony mint a persely, ezt másik oldalt egy persely támasztja a házban. No ez a persely nem volt sehol. Csak egy kicsit mozgott az egész cucc. Most azon gondolkodok hogy a perselyt is felfuratom, hogy egy frankó 12.9-es csavar tartsa az egészet. Ez egy 20x46mm-es persely 10mm-es furattal. Szerintem bírni fogja. A kutyacsontokat nem cseréltem, mert az FZR-é kicsit hosszabb. De lehet késöbb mégis beteszem FZR-ét, mert ha jól okoskodok akkor azzal alacsonyabban lesz a segge.
Azt esetleg valaki árulja el hogy a tűgörgőket hogy lehet kiszedni a helyiről? Eddig csak egyet tettem tönkre. De szerencsére az FZR-ben jobb állapotban vannak mint az FZ-ben. Kis zsírzással még jó lesz, és a perselyei sincsenek felverődve.
A lengővilla tengely végén levő kupakokban volt 1-2 távtartó lemezke, egyet ki kellett vennem és faszányosan illeszkedett az FZR villa a vázba. Mára meguntam a melót, holnap esztegályos, amíg kész nem lesznek az alatrészek megint szétszedem és letisztogatom a gépet a végleges összerakás elött.
fáradt vagyok...ez a lánctisztítás elfáraszt...holnap megyek 7:30-ra 0 szériás szűrő-re. Ne kérdezzétek mi az, valami vizsga a bökövénél. Ha jól teljesítek, akkor elvben jó vagyok...
Kicsit lepucolgattam a frézit, nagyon ramaty állapotba volt. Azokhoz a helyekhez ahova nem könnyű hozzáférni, vagy talán nem is lehet anélkül, hogy szétszedném szerintem 10-en éve nem nyúltak, van már rajtuk rendesen dzsuva. Jó lenne szétszedni atomjaira és egyesével lepucolni minden kis alkatrészt, majd összeszerelni, mindenhol megkenni ahol meg kell, mindenhova új olajat tölteni, stb...csak ez mennyi idő és pénz...az idő még csak-csak, de se tudásom se pénzem. Pedig milyen jó volna..
Milyen hosszú az a szár?
Én rámérnék szakadásvizsgálóval függőlegesen aztán fejreállítva hogy átad-e vagy nem.(nem szedtem még ilyet de gondolom egy úszónak kellene lennie benne és ha a benzinszint lecsökken az úszó lent ad testet a kontrollámpának vagy akárminek)
A műhelyemhez mit szólsz?
Vagy azt nem merted említeni?
Honnan szeretnéd kivenni a tűgörgőt?
A képet is megnézted hozzá?
Ja, és miért nem válaszolsz? Csak hogy ne kapjak értesítőt?
De tiszta szerencse hogy nem vittem ma el, mert holnap megint mehetnék. Nem tudom ki rakta össze ezt a vasat, de valamit kifelejtett belőle. A himbát rögzítő csavar egyik fele vastagabb, míg a másik olyan vékony mint a persely, ezt másik oldalt egy persely támasztja a házban. No ez a persely nem volt sehol. Csak egy kicsit mozgott az egész cucc. Most azon gondolkodok hogy a perselyt is felfuratom, hogy egy frankó 12.9-es csavar tartsa az egészet. Ez egy 20x46mm-es persely 10mm-es furattal. Szerintem bírni fogja. A kutyacsontokat nem cseréltem, mert az FZR-é kicsit hosszabb. De lehet késöbb mégis beteszem FZR-ét, mert ha jól okoskodok akkor azzal alacsonyabban lesz a segge.
Azt esetleg valaki árulja el hogy a tűgörgőket hogy lehet kiszedni a helyiről? Eddig csak egyet tettem tönkre. De szerencsére az FZR-ben jobb állapotban vannak mint az FZ-ben. Kis zsírzással még jó lesz, és a perselyei sincsenek felverődve.
A lengővilla tengely végén levő kupakokban volt 1-2 távtartó lemezke, egyet ki kellett vennem és faszányosan illeszkedett az FZR villa a vázba. Mára meguntam a melót, holnap esztegályos, amíg kész nem lesznek az alatrészek megint szétszedem és letisztogatom a gépet a végleges összerakás elött.
Nagyon jól nyomjátok baszod!
Ne azzal foglalkozz hanem használd basszus azért van nem?
Én rámérnék szakadásvizsgálóval függőlegesen aztán fejreállítva hogy átad-e vagy nem.(nem szedtem még ilyet de gondolom egy úszónak kellene lennie benne és ha a benzinszint lecsökken az úszó lent ad testet a kontrollámpának vagy akárminek)