Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csak majd csinálj 1 jó nagy alátétet is a végére mármint a lengőkar és az anya közé.
Ne alátétezz hanem esztergálj inkább. Röviden így .
Nagyjából értem, de azért kifejthetnéd véleményed szavakkal is.
Szerintem marad az esztergályos, erre már baromi macerás normális távtartót eszkábálni

Hehe most nézem ez Fóti. Na mindjárt csörgök is.
Skacok van valakinek eladó befogó kiemelő 22-es kormányhoz?
valami ilyesmi.
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Köszönöm, nem gond amint lesz keret hívom is őket. De, hogy az mikor lesz?...
ismerős...mondjuk Nekem ezek helyén van a két szűrős kis okosságom...tartalék meg teljes...
és ha teszel 1 távtartót? valami stabilat?
utánna ott a jó menet...
Háááát aztat én nem tudhassam mert nekem ijjen nicsen.
Az OK, de hol jelez, és mit ?
Utoljára Kmét és KKFháza közt jelzett benzinhiányt, észrevettem, mert leállt kifogyott porszárazra, nem mutatott sehol semmit a műszerfal.
Beszarás neked van szintjelződ.
Na, ha már mindenki betette a kedvenc motorját
Meg egy kép a benzincsapról, meg a szintérzékelőről, amit nem tom, hogy műxik.
Sanyi bácsi elfogadtam.
Na megvan.
sportos is meg cirkálós is.
Nem gáz elvileg.
skacok, mennyire gáz ha a hátsó tengelyről az elbaszott 18*1,5mm-es menetet leszedetem, és 16*1,5mm-eset esztergáltatok rá?

Nálam ez a tuti:

valóban

azrt nem akarták mevenni a Katimat a multkor mert REZEG

mondom akkor ANYÁD
hát, de menő, de kelljen csak szelepet állítani majd baszod. plusz később bármi felújítás is smafu olyanba, ugye alkatrészellátás, árak etc.. és a 660as egyhenger nyílván nem kicsit vicces
Ez neekm is bejövős.
mé aami benne van nem menő?
mire fizetek?
Szerelj. beszereled és annyit fizetsz engedélyezésre hogy vehetsz 1 olyat amit akarsz ha eladod a frézit.
inkább szereljünk egy 660as xtz/xt/szr blokot blokkot a motoromba