mai sztori:
Valamikor fogtam egy szöget, a vespa hátsó kerekével, elég jól tömített, az volt a gyanús, hogy kicsit engedett, de eddig ezt nem tette.
A gumizást is vállaló motorszervíz zárva volt, ezért elkezdtem gumisokat zaklatni, hogy megcsinálná-e valaki "kukaccal", leszerelés nélkül.
a negyedik gumis válallta csak el. állítólag szabály az, hogy le kell venniük, hogy megnézzék nem sérült-e a szövetszerkezet.
Mit gondoltok erről? Nektek esetleg lett így javítva már gumi?
"Mégis a GTR-t vetted meg"
Mivel igazi túramotort akartam venni, azok meg nem azok. A Varadero meg a túraendurók meg kiestek, mert SOKKAL magasabbak mint pl. a GTR, pedig inkább olyasmit szerettem volna.
"mondjuk árban jó volt" Nem volt az. A kereskedővel kapcsolatban meg én voltam a hülye, de garantálom hogy ilyen még egyszer nem fog előfordulni.
nagyon kipróbálnék valami sokhengeres 2t-t (sok=minumim 3 )
https://www.sportmotor.hu/vide...
Valamikor fogtam egy szöget, a vespa hátsó kerekével, elég jól tömített, az volt a gyanús, hogy kicsit engedett, de eddig ezt nem tette.
A gumizást is vállaló motorszervíz zárva volt, ezért elkezdtem gumisokat zaklatni, hogy megcsinálná-e valaki "kukaccal", leszerelés nélkül.
a negyedik gumis válallta csak el. állítólag szabály az, hogy le kell venniük, hogy megnézzék nem sérült-e a szövetszerkezet.
Mit gondoltok erről? Nektek esetleg lett így javítva már gumi?
Mivel igazi túramotort akartam venni, azok meg nem azok. A Varadero meg a túraendurók meg kiestek, mert SOKKAL magasabbak mint pl. a GTR, pedig inkább olyasmit szerettem volna.
"mondjuk árban jó volt" Nem volt az. A kereskedővel kapcsolatban meg én voltam a hülye, de garantálom hogy ilyen még egyszer nem fog előfordulni.