Engine oil amount: Teljes olajtöltet mennyisége (ez a frissen összerakott tök üres blokkra értendő)
Engine oil refill: ha csak leengeded az olajat és feltöltöd szintig (azaz nem cserélsz olajszűrőt)
Engine Oil (Element Replacement) : mikor olajszűrőt is cserélsz
Olajcserénél mikor leengeded, nem folyik le az összes olaj. Kisebb mennyiségek maradnak a blokk különböző részeiben (pl: hengerfej) ebből adódik a különbség. A szűrőcserén pedig sokan felhördülnek, hogy azt mindig cserélni kell az olajjal, viszont a (Japán) gyártók megadják a Service Manualban, hogy többnyire csak minden második olajcserénél kell szűrőt is cserélni.
Jövőre szívesen elmennék errefelé én is, legalább majd meg tudod szervezni, lesz helyismereted... kb. 40 éve jártam a Lomnicon meg Zakopane-ban, az már nem számít mennék újra... persze ennél melegebb időben, mint ti.
Edző motorozásnak jó lenne május végén, felkészülni az olasz Alpokra június végén - aztám már csak levezetésnek egy kis Adria-kanyar
Nem áztunk meg pénteken volt borult amikor mentünk 9 fok az elég hűvös mire megérkeztünk eléggé áthűltünk de nem vészes
Viszont visszafelé határ mellett Szlovákiában olyan jó kis utak vannak semmi autó nagyon jókat lehet menni arra....
Pénteken mentünk vasárnap jöttünk. Kicsit több volt mint 900km. Nagyon jó volt a szállás étterem benne, jó kaja és olcsó.
Ja a dobozban már nem bízok bár megerősítettem. Pestre megyek felrakom mert jó pakolni bele ha megállok de hosszú úton félek leesik.
Lehet, h el is volt öregedve. De az volt a probléma, h kb 90-100 között annyira gyorsan elkezdett vibrálni fel-le, hogy nem bírta a nagy G-t és egyszer csak kettétört
Az egyik lehetseges ok, hogy fel vannak tukrosodve a lammellak erintkezo feluletei... ezert tapad annyira ossze... a femlamellakon az a finom dornizas-pontozas szeru minta szolgal arra hogy ne tudjon osszetapadni a ket felulet ...
Engine oil refill: ha csak leengeded az olajat és feltöltöd szintig (azaz nem cserélsz olajszűrőt)
Engine Oil (Element Replacement) : mikor olajszűrőt is cserélsz
Olajcserénél mikor leengeded, nem folyik le az összes olaj. Kisebb mennyiségek maradnak a blokk különböző részeiben (pl: hengerfej) ebből adódik a különbség. A szűrőcserén pedig sokan felhördülnek, hogy azt mindig cserélni kell az olajjal, viszont a (Japán) gyártók megadják a Service Manualban, hogy többnyire csak minden második olajcserénél kell szűrőt is cserélni.
Köszi a kuplungos válaszokat.
Másik kérdésem, jól olvasom, hogy 2,5 L olaj kell ebbe a japán gyönyörbe? :) Van egy pár oil mennyiség.
https://www.webike.co.hu/YAMAH...
Mit takar az engine oil amount? Meg az Element Replacement?
Köszi!
http://youtu.be/JHCKjtSQt8E
http://youtu.be/HFatFkScauw
http://youtu.be/bR_Ywe-OFcE;t=19s
http://youtu.be/QDVLYflzC9E
http://youtu.be/PnBonY76cTg
Itt vannak még képek és végig lehet menni az útvonalon:
https://www.rbiker.com/hu/view...
Edző motorozásnak jó lenne május végén, felkészülni az olasz Alpokra június végén - aztám már csak levezetésnek egy kis Adria-kanyar
Viszont visszafelé határ mellett Szlovákiában olyan jó kis utak vannak semmi autó nagyon jókat lehet menni arra....
Ja a dobozban már nem bízok bár megerősítettem. Pestre megyek felrakom mert jó pakolni bele ha megállok de hosszú úton félek leesik.
https://www.sportmotor.hu/albu...
https://www.kepesmotor.hu/yama...