Üdv srácok,ma szabadnapom vagyok,hát elmentem egy körre a gépállattal.Elmentem Laci felé,és meglepő,kb.6-literes fogyasztás jött ki 100-ra.Ennyit számít a légszűrőmég az én nyugis tempóm.
Meg sem kérdezem hogy melyikhez, mert akinek van az őrzi mint a hasadóanyagot. Nem nagyon van már így kéz alatt, esetleg bontóban találhatsz. (bár ha membrán miatt kell, abból érdemesebb újat venni)
Sajnos nem csak színezés tört is az idom. Az a számomra is elképesztő, hogy csatt ültem számoltam 5 mp-t magamba. Kiszálltam megláttam a remegő csajt aki kajakozik szal ad 1 maflást még én fizetek. És nyugodt barátságos hangon beszélgettem vele. Mondom hát drága az piros volt, papírozunk vagy okosba? Aztán én mondtam adjon 40et és nincs gondja neki csak a rendszámtartó törött biztosítása meg mindig magasabb lesz ezután. Amúgy is törött volt nekem mindenképp cseréltem volna :D
Nem vészes, sokat kibír az a műanyag... de gondolom, kaptál betétlapot, vagy egy kis kesst? Vagy Zsanettnak hívták, és úgy fizetett? (ábrus vetette fel először )
És elég jól nézett ki, hogy te is megtold hátulról? (úgy látom magam előtt a szerencsétlent ahogy megrémül a koccanástól, aztán fal fehérré válik mikor meglátja a kiszálló, nem barátságosan mosolygó 140 kilós sofőrt)
Hát igen. Megvehettem volna az 240i-t is, az is befért a keretbe... 340 LE, 6 henger... de azért nem azt választottam, mert kicsi, és a sport futómű + 18" kerekek miatt ráz, mint a fene.
20 éve ez még nem érdelkelt volna, akkor biztos a LE-t választom most meg úgy gondoltam, jó lesz ez a nyugger mobil, kényelmes székekkel, meg jó ballonos kerekekkel
"... ha 20 éve jutok ilyen autóhoz, ki se szállok belőle 2 napig - most meg 1 hete nem vettem elő... csak öregszem"
Én is pont így vagyok a pözsóval. .
Meg se nagyon hajtottam még... ha 20 éve jutok ilyen autóhoz, ki se szállok belőle 2 napig - most meg 1 hete nem vettem elő... csak öregszem
140 pálya tempóig nem nagyon tűnik fel különbség*, valamivel halkabb, meg a váltó is gyorsabb. Amikor pörög 4000-en, akkor hallani csak a motort, akkor jobban is ugrik a gázra.
Nemsoká indul a nyaralás, kap egy kis tengerpartot, pályát, hőséget, majd utána többet tudok.
*átlagos haladásban - ha taposnám, biztos jobban menne, elvileg +20 LE, meg hát újabb, és pörgősebb.
Trabantról is leszedtük valahogy... engedett annyit. Utoljára azon láttam ilyen féket Mikor veszel már egy rendes béjemvét? Na jó, nem kell hogy 6 henger legyen, de legalább tárcsafékes
20 éve ez még nem érdelkelt volna, akkor biztos a LE-t választom most meg úgy gondoltam, jó lesz ez a nyugger mobil, kényelmes székekkel, meg jó ballonos kerekekkel
Én is pont így vagyok a pözsóval. .
140 pálya tempóig nem nagyon tűnik fel különbség*, valamivel halkabb, meg a váltó is gyorsabb. Amikor pörög 4000-en, akkor hallani csak a motort, akkor jobban is ugrik a gázra.
Nemsoká indul a nyaralás, kap egy kis tengerpartot, pályát, hőséget, majd utána többet tudok.
*átlagos haladásban - ha taposnám, biztos jobban menne, elvileg +20 LE, meg hát újabb, és pörgősebb.