Indításkor már eddig is gyenge volt,a műszerfal mindig kialudt,csak be tudta még indítani.Most már annyira leesett a feszültség,hogy a relék is kiejtettek.De most már jó,az új akku félórás töltés után pöccre indította.
Ilyenkor told be, Gyulám, akkor kettyennek a szelepek gyenge akkuról is (ha az indító nem szívja) Egyébként a BMW injektora 8 V-ról még lazán kinyit, nem hiszem, hogy a Kawáé sokkal másabb lenne... nem lehet, hogy más baj is van?
Most vettem új aksit a Kawába,mert tegnap már nem sikerült beindítani.Ez az egyik hátránya az injektorosnak,ha leesik a feszültség,forgatja még a motort,de az injektorok már basznak kinyitni.
Akkor te vagy az én emberem! 3-4 év múlva terveztük eladni, addigra már lesznek normális villanyautók - én olyat akarnék. Aztán persze ki tudja, mi lesz... a másik bömbit is 4-5 évre terveztük, és 12 éve megvan
De. Miért? Igaz, én nem ilyet szerettem volna, nekem a szürke (majdnem fehér) tetszik legjobban, de az elég ritka, és még kényesebb. Ez fekete-bézs műbűr (ők félbőr-nek híjják)
Első motoros túrámra,én is elhívtam haveromat a Trabantjával,ő vitte az asszonyt,meg a csomagokat.Aztán hazafele úton kilyukadt az egyik dugattyú,Földvártól egy hengerrel jött haza.