Sziasztok!
Tavaly Csernakeresztúrtól (Déva mellett) Argyasudvarhelyig több mint 10 óra volt. A Transalpinán rostokoltunk vagy 2 órát mert szakadt az eső.
Sztem messze nem mentünk annyit, és abból is pl. neked Arniig volt kb 300-300, magyar területen (pályán) abban meg nem sok kihívás van.
Fogarasi szakaszon 40-50 km/h átlagot ha mész, az már csoda, és ha arra a napra esik 400 km? Akkor az hogy lesz meg? 10 óra alatt? Ja, persze komolyabb megállás nélkül...
Voltunk már pár hasonló helyen az elmúlt években, tudom, mit beszélek...
Jelentkezhetsz még most is, csak szólok, hogy még költségtérítésesen (magyarul: fizetősben) is elég durva bekerülési ponthatárok vannak.
Kihagynál a melóból 4 évet, aztán visszamennél, és te lennél a mostani főnököd főnöke
"Ahogy az F sorozat eddigi tagjai esetében is történt, az F800 blokkját a Bombardier-Rotax GmbH-val közösen fejlesztette a BMW, és a Rotax ausztriai gyárában rakják össze. A kész blokkot Berlinbe szállítják, ahol aztán végül beépítik a vázba."
Tavaly Csernakeresztúrtól (Déva mellett) Argyasudvarhelyig több mint 10 óra volt. A Transalpinán rostokoltunk vagy 2 órát mert szakadt az eső.
Fogarasi szakaszon 40-50 km/h átlagot ha mész, az már csoda, és ha arra a napra esik 400 km? Akkor az hogy lesz meg? 10 óra alatt? Ja, persze komolyabb megállás nélkül...
Voltunk már pár hasonló helyen az elmúlt években, tudom, mit beszélek...
Mert 50 es átlag jönne ki a kacskaringós úton.
Ez nektek 5 nap 4 èccaka. :-)
Kèt èjszakában kiegyezne.Hátom napba kellene betömöriteni.
Kihagynál a melóból 4 évet, aztán visszamennél, és te lennél a mostani főnököd főnöke
https://goo.gl/maps/7yb1CwPNJuA2
http://youtu.be/L1krPBVZsoc
https://totalbike.hu/tesztek/bmwf800/
https://www.kepesmotor.hu/bmw-...