Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem meg akik igazán tudnak motorozni azok a motoros rendőrök de ez csak az én véleményem...
Há mer tök mindegy 280-at megy vagy 320-at. Megnézed mennyi a vége kiírod a facera aztán jön egy okos és megmodja milyen hülye vagy az nem megy annyit.
De ugyan ez van hogy milyen keveset fogyaszt meg nem eszi az olajat... Nem tök mindegy? Mindenki azt mond meg hisz a motorjáról amit akar. Ha nem tetszik venni kell másikat.
Ki ne hagyd, forgasd körbe a csutkát mit tud alattad, és tedd fel a képet, de ha lehet ne -4 fokban
Pille tested alatt az a szegény öreg jószág nem is megy 160-at vagy csak a saját órája szerint, amire Dodor komád egyből ugrana
Nem is tudom, mennyi az, 60 LE?
Sosem értettem, ha valakit nem érdekelt "mennyit tud" a gép. Egyedül a csajmotornak nem toltam még ki a szemét teljesen, csak ilyen 160-akat mentünk
Nem akarok itt mindent össze-vissza ide linkelgetni, de ez mint igazság megérhet ennyit:
http://youtu.be/ljWwkiH5iNc
Én is mindig ezt mondom, hogy nem azt kell nézni hogy ki mondja, hanem hogy mit akar mondani és mi az értelme.
Mert ugye az a nem mindegy, mint mikor pl. egy kedves jóbarát ismételgeti már-már szenilisen a hülyeségeit, vagy épp egy arrogáns, unszimpatikus f&sz oktatja az élet gyakorlati dolgait.
Gyári kipufogó 600fzr-re 10eft.Érd:zolimotor@gmail.com
A profi meg a nem GPS-ek közt az a különbség, hogy a "normál" az 0,5-1 mp-enként rögzít koordinátát, a "profi" meg 0,1 mp-enként. Aki egy versenypálya kört akar analizálni, annak ez kellhet, de aki csak a végsebességet nézi, annak mind1. Pontos mind.
Én 1x mentem a bömbölővel kéccáz felett, de azt már nem igazán szerette, meg 180 felett már a szél is levesz. A Glockner-féle szűk csiki-csukira sem az igazi, meg pályázni se.
A hosszú, elnyújtott országúti íveket szereti, meg én is!
Hát egy Tasi-Dodor beszélgetésért még akár fizetnék is!
Egyébként ha nézed a Dodor videókat, és átugrod a faxságokat, azon kívül sok hasznosat mond ám... főleg gyakorlati dolgokat, nem hondaszéfti tréning baromságokat.
Pont arról beszél hogy mekkora f&szság ezt hangoztatni és ebből születnek a motoros körökben a legendás értékek, amiknek közük sincs a valósághoz.
Az meg hogy miért fontos "tudni a végét"? Hát nem volt még autós kártya a kezedben?
Az összes eddigi járművem végét tudom, olyan még nem volt aminek ne néztem volna meg. (régen csak óra szerint - ma gps-sel - bár a GTR az első amin nem nagyon mertem feszegetni a legvégét, mert ezen 200 felett talán már Dodor is kissé visszaengedné a gázt)
Egyébként a hitelesített gps az, amivel hivatalosan mérik az időt/távolságot, erre készült. (azaz a mintavétele sokkal sűrűbb mint az amit az utcán használunk)
http://youtu.be/MhUxPY2CCh4
Tulajdonképpen miért foglalkozik vele kinek mennyit megy a motorja? Nem tökmindegy? Milyen az a hitelesített gps? Hülyegyerekezteljesen.... Taschnerrel kellene egy kicsit beszélgetnie szerintem.
Kár, pedig lehetne, de a moci is szép
3000-es fordulaton?
Ja, lásd DennyM...
Nem a miénk. Siófokon van.
Nem szerencséje van, csak merész az őrangyala is
A kecó sem megvetendő


De szép gépem van!
Nem nem.

6.ban
Régebben láttam már nagyon sokat belőle, mostanában jelent meg ezen a csatornán úgy összesítve. (a stílusa nem az én világom de amit mond az nagyon igaz)
Az egyesben nagyon jó eredmény!
Majd Sanya FZR-jét akarom megmérni gps-sel, nagyon kíváncsi leszek hogy mennyi lesz a vége. (valós 240 körülit tippelek, persze ha egyszer elkészül)
A múltkori Dodor linkedet néztem, és ott találtam egy másikat: az ősszel lementek ketten az Adriára. Az egész jó volt Amúgy nem tudom, ez az ember hogy-hogy még él...
Tud motorozni, azt adjuk meg neki, de ha az országúton, mikor megy 260-al, eléugrik a szarvas, vagy a mellékútról a furgonos, akkor tudhat bármit Szerencséje meg nem lehet a végtelenségig.