Szívok én is a BMW-vel E36. Úgy kezdődött, hogy a hűtő alatt kis tócsa néha. Ó mondom kilyukadt a hűtő. Vettem bele újat gyárit Hella-Behr. Hát az is kezdett folyni mondom akkor a hűtősapka lehet rossz vettem azt is újat gyárit Hella-Behr-t. Dugóban ülve így is kinyomta a vizet félre kellett állnom mert jelzett a műszer.Utántöltöttem vagy 5 litert. Eszembe jutott ha bekapcsolom a klímát megy hűtő ventillátor. Így jó is volt fél alá ment a műszer nem volt gond. Na mondom akkor veszek egy hőpatront mert az lesz a rossz. Beteszem a hőpatront, feltöltöm fagyállóval beindítom és nyomja ki a vizet valahol. Hűtőt kiszedem és autószerelő barátom tanácsára elviszem hűtőshöz. ( Ezzel kellett volna kezdeni a régi hűtővel ami azóta már a méhtelepen landolt...) Az új hűtő gyári hibás benne van a kiegyenlítő tartály aminek a szája belül öntvény hibás. Bontott tartály beletesz amibe az új hűtősapka nem passzol kicsit kisebb és nem tömít... Bontott sapka és így bírja a nyomást. Közben vettem termosztátot is bele, és kiszedtem a vízpumpát is ellenőrzésre de elvileg az jó... Ma összeraktam úgy néz ki jó lesz de már nem merek elindulni 10 liter tartalék víz nélkül. Ez az igazi fogyasztói társadalom. Legyártatják a hűtőt kínában olcsón, majd eladják drágán mint gyári alkatrész és közben szar. Addig vegyél drága gyári szar alkatrészt amíg valamelyik jó nem lesz. Fasza.
"feltöltöm van benne 4V"
Azt már olyan nagyon nem érdemes etalonnak tekinteni, viszont bármelyik közelben parkoló autó aksija is alkalmas ám erre egy mérés erejéig, egy bikakábellel kombinálva.
A trafón meg ellenállást mérsz a csatlakozó két lábán (a sárga, majd a fehér műanyag csatlakozóban) 1,5-2,5 Ohm, majd a trafókábel két végén (pipák nélkül!) 11-14 kOhm.
3000f/m nél mind a 3 gen feljövő 40-41V szal az fasza zárlat nincs, ellenőrizve. Fesszab ha lehúzom motorról a töltőkábelt 13,6 ha visszadugom 12,6. Lehúztam az összes csatit elölről lámpa duda műszercsoport, a légszűrő alattiig nem jutottam el mozgattam őket semmi változás 12,3-12,6. 1 éves aksi igaz a vettel motorjából nyúltam le yuasa de ő szárazon használta mert a hülye ferrari szerelők nem értenek hozzá. Lehet bekakkantott és csak ennyire képes, vagy valami zárlat lett az aksiba? Beraktam egy régi aksimat azzal is ua a jelenség 12,6. Most találtam egy 1000 béla korából való aksit bosch feltöltöm van benne 4V azzal hátha azzal más lesz. De kéne kölcsönbe egy aksi 1 mérés erejéig.
1993as trapéz projektoros lámpás genesis 600 alkatrésznek eladó (forgalomból kivont) ár 100.000.-ft 3éve áll, a garázsban meg kevés a hely. Zala megye érdeklődni dpercz48@gmail.com
Melegedésnél inkább a jeladó mert a mágnes döglődhet, de mérjen ki rajta mindent ától cettig, a pipákat is, plusz 2 perc, de ha döglődnek azt is látni fogod, sok sikert hozzá.
Én ezeket nézném meg először https://www.ebay.com/itm/YAMAH...
Itt a srác megmutatja hogy mi történik mikor "bemelegszik" a rendszer és elmegy a jel. http://youtu.be/54mNJaAleCo
Ha ez rendben van akkor rámérnék a gyújtás vezetékekre és a tekercsekre.
Következő okosság. Hidegen szépen megy a gép, viszont ha bemelegszik elmegy az erő s leáll. Kiderült, hogy nem ad szikrát. Kivettük az egyik gyertyát, s ha szikrát ad egyből indul. Ez mitől lehet? xD
apukámnak nem volt a cégben vonalas telefon mert egy ikv telephelyen bérelt helyet, és hamar kellett mobil. (még olyan táskás is volt, meg az a brutálnagy motorola) szóval még bőven az ált isiben volt. Sőt, áltisi végére már 2110-esem is volt.
Azt már olyan nagyon nem érdemes etalonnak tekinteni, viszont bármelyik közelben parkoló autó aksija is alkalmas ám erre egy mérés erejéig, egy bikakábellel kombinálva.
A trafón meg ellenállást mérsz a csatlakozó két lábán (a sárga, majd a fehér műanyag csatlakozóban) 1,5-2,5 Ohm, majd a trafókábel két végén (pipák nélkül!) 11-14 kOhm.
Itt a srác megmutatja hogy mi történik mikor "bemelegszik" a rendszer és elmegy a jel. http://youtu.be/54mNJaAleCo
Ha ez rendben van akkor rámérnék a gyújtás vezetékekre és a tekercsekre.