Megköszönve eddigi jó tanácsaid - mind bevált :D - ismét kérdésem lenne (írtam PM-et de sztem nem küldte el a rendszer). Végre egy esztergályos elvállalta a 400as karbiba való tűszelepház elkészítését, azonban egy méretben nem egyeznek meg az erdeitekkel - mellékelt kép szerint a keskenyített rész magasabb, mint volt. Ennek van bármi jelentősége, hátránya?
Tegnap én is kerültem egyet,jó idő volt.Én is új betétekkel megyek,a műszakira kicseréltem.Én túrásabb Angel gumikat rakattam fel a Diablo Sport Demon helyett,Gyuszkó nem fog Madarason száguldozni.A Yamival csúsztam meg még 2010-őszén,mikor Ábrustól hoztam haza,azon is valami Pirelli sport gumi volt,aztán az is kapott valami túrásabbat,azóta az se csúszik.
Én péntek du mentem el kerülni 1et, ill. motort mosni. Az utcában próbáltam az első féket, mert új a betét, és kb. 20-nál megcsúszott, egyenesben - nyáron inkább megemelkedik a hátulja... aztán az első körforgalomnál ment ki a hátulja, kis gázra is.
Hideg már az aszfalt, ennyit a motorozásról
Voltunk ma motorozni Tapolca felé megelőzött egy BMW-s elég gyorsan de aztán gondjai adódtak a kanyarral szerencsére nem lett Baja viszont a motornak annál több...
Épp a napokban lett kész ez is.
Bemegyek a csapágyboltba és 1 méter gumizsinórt kérek. (jó, nem igaz, én többet szoktam mert itthon el szokott idővel fogyni) FZR1000 Genesishez 1,5mm-es, 250/500/600/1000exuphoz meg 1,78-mm-es kell. (kis eltérés megengedett ha nincs pont olyan)
Véletlenül tudom hogy a tiédbe 1,78-as kell, mivel nekem a GTR-ben is az van, az meg "ugyanolyan" mint a tiéd. De a legtisztább hogy elviszed az úszóházat és belepróbálod, épp egy kicsit emelkedjen ki a horonyból a gumi, akkor jó lesz.
Otthon belesimítod a horonyba és ha körbeért akkor pontosan elvágod, aztán egy pötty pillanatragasztóval összeragasztod. (kb. addig tart megcsinálni amíg ezt leírtam)
Ja, a költségére nem emlékszem pontosan, ez azért lehet mert úgy 100 és 200Ft körüli tétel környékén mozgott.
Persze ez nem igazán szakszerű megoldás mert nem fizet a biker 4 db "gyári" tömítésért 6-8e Ft-ot, szokták is mondani hogy ezt megeszi a benzin, folyni fog, gányolás, stb. ennek ellenére az eddigi 8-10 évben egyikkel sem volt probléma. (jelenleg a GTR-ben is ugyanilyen van 2013-óta)
Hideg már az aszfalt, ennyit a motorozásról
nem a neve miatt, hanem mert még nem mentem ilyen stílusú motorral
Nagyon szép az idő,mindjárt kerülök egyet a Pirossal.
Bemegyek a csapágyboltba és 1 méter gumizsinórt kérek. (jó, nem igaz, én többet szoktam mert itthon el szokott idővel fogyni) FZR1000 Genesishez 1,5mm-es, 250/500/600/1000exuphoz meg 1,78-mm-es kell. (kis eltérés megengedett ha nincs pont olyan)
Véletlenül tudom hogy a tiédbe 1,78-as kell, mivel nekem a GTR-ben is az van, az meg "ugyanolyan" mint a tiéd. De a legtisztább hogy elviszed az úszóházat és belepróbálod, épp egy kicsit emelkedjen ki a horonyból a gumi, akkor jó lesz.
Otthon belesimítod a horonyba és ha körbeért akkor pontosan elvágod, aztán egy pötty pillanatragasztóval összeragasztod. (kb. addig tart megcsinálni amíg ezt leírtam)
Ja, a költségére nem emlékszem pontosan, ez azért lehet mert úgy 100 és 200Ft körüli tétel környékén mozgott.
Persze ez nem igazán szakszerű megoldás mert nem fizet a biker 4 db "gyári" tömítésért 6-8e Ft-ot, szokták is mondani hogy ezt megeszi a benzin, folyni fog, gányolás, stb. ennek ellenére az eddigi 8-10 évben egyikkel sem volt probléma. (jelenleg a GTR-ben is ugyanilyen van 2013-óta)
Ismét okos kérdésem lenne.
Elszakadt úszóház tömítést lehet ragasztani valamivel? Ehhez a "drága" 400as Fazerhez nem találok sehol.