Akivel a motoromat próbálom életre kelteni foglalkozik kék propelleres tuninggal, mellesleg az éves autós fesztivált is ő rendezi Soltvadkerten :) Remélem jó vételt csinálsz s találkozunk :D
a tervezésük között viszont nyóc és az eléggé sok. Hasonló pénzért biztosan az újabbat venném, a sok extrával meg csak a baj van... legyen klíma, oszt csá' Azok az "extrák" is elavultak, hiába van benne oda-vissza jáccó magnó, CD tár vagy DVD-s navi
And now something completely different...
Kávé kedvelőknek ajánlanám...akinek még nem volt meg az "ALI Frokostkaffe" nevű norvég őrölt kávét. Filteres készülékhez készült, ez van a csomagon, de kotyogóson lefőzve is remek lágy krémes kávét ad. Ajándékba kaptuk, a hazai beszerzési forrását még kutatom.
Sakkoztam a szelepekkel s egyik sehol se zár (ergó rossz lehet). Kiszedtem a 600as karbiból a tűszelepeket, lemérve ugyanakkorának tűntek, ezeket betettem és most egyelőre jó. Remélem holnap már állítgathatok xD
Az normális, hogy egyik tűszelep egyik házban zár, a másikban nem? Az általam 4.nke jelölt házban lévő nem zárt, az 1. ben lévő zárt. Felcseréltem a két szelepet s most mindkettő zár rendesen mindkét szelepházban :s
Azt elfelejtettem leírni, hogy légteleníteni kell a rendszert, mivel kezdéskor levegő van a csőben és a tűszelepek alatt. (ezért kell egy pillanatra megemelni először az úszót hogy megjelenjen a benzin, aztán ha lezárt a tűszelep, onnantól figyelni hogy nem engednek-e át)
A légtelenítésnél kifolyt benzin gyorsan elpárolog és utána jó esetben száraz is marad a tűszelep környéke.
Kávé kedvelőknek ajánlanám...akinek még nem volt meg az "ALI Frokostkaffe" nevű norvég őrölt kávét. Filteres készülékhez készült, ez van a csomagon, de kotyogóson lefőzve is remek lágy krémes kávét ad. Ajándékba kaptuk, a hazai beszerzési forrását még kutatom.
A légtelenítésnél kifolyt benzin gyorsan elpárolog és utána jó esetben száraz is marad a tűszelep környéke.