Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm Ábruskámnak a karbi gyógyítást.
Na na na mi történ t ma?????
"Mindenkinél ott a negyed millás hardver." Amúgy ezen jót röhögtem. (bár a 30 egyik változata sem vonatkozik rám)
Tény, hogy felzárkóztam a nem annyira lemaradottakhoz, mivel Sanyától kaptam egy Lumia 535-öt, ami azóta is arra emlékeztet minden nap, hogy a következő telefonom MAXIMUM fele ekkora lehet. (munkásembernek nem való az ilyesmi)
Vagy 20 évesen talált egyet valamelyik lomtalanításon?
Ez kb. 94-ben jelent meg, vagyis 10 évesen volt ilyened, vagy 16 évesen szereztél egy használt 6 évest?
7200-as motorola volt az elsőm. Számolj
Arra számíts szerintem, ha segít is max 3/4 gázig van hatása, de hosszútávon érdemes lenne a 400 as értékeihez visszatérni.
Elnézést, rosszul írtam anno, 2003as Fazer-ről jött az "új" karbisor, ha jól nézegetem a típust nem FZR hanem FZ(S?). Ekkor még kitartott a kezdeti optimizmusom, de miután hirtelen gáznál visszadadogott folyamatosan illetve kb 30 km után lefulladt a motor alattam a sok brenya miatt visszakerültem a kezdőállapotra :(

A főbb méretei ugyanazok, sugó motorosok már csináltak ilyen 400-600as szerelést, csak nálam a szerelőmnek nem sikerült. Tegnap azt mondták az alapjárati fúvókát is át kellett volna cserélnie, nem csak a főfúvókát s nem lett volna ilyen gond. Nos ezt tegnap megpróbáltam, de szerencsémre az alapjárati más méretű, nem kompatibilis. Most tanácsuk szerint súbertűt leállítottam illetve az állító csavart a pillangószelepek alatt minimumra vettem, este kipróbáljuk így. Ez a belpiacos cucc egy átok. :(
Igen, de én tökre úgy tudtam eddig "Jelentem sikeresen túl vagyunk egy 2003-s FZR600 karburátorsorának applikálásán 1999 400-as társára." hogy egy 400 as fzr-ről szól a történet Az nem gáz, hogy a 600-as karbija alapból fekszik üzemi állapotban, ennek meg állnia kell. Ennyire mindegy lenne a karbi pozíciója az úszó állása?
Nem mindenkinél, csak a 30 alattiaknál, meg azoknál az öregebbeknél, akik 30 alattinak szeretnének látszani A féccbuk generáció van annyira rákattanva a power tepsi mobilra, az öregek csak telefonálnak rajta...
Mikor te még a csattogós lepkét tologattad a homokban, akkor még az a mobil volt menő, ami kicsi volt - és mellesleg elment egy hetet töltés nélkül. Ma meg lesajnálják azt, aki nem min. 5 collos ájfónnal villant
Az övé nem FZR hanem FZ! Azon "hagyományosan" áll a karburátor.
BBandi árulja a motorját.

https://www.kepesmotor.hu/yama...
Egy olyan cuccot meg veszel 20-25e-ért és beszereled.
A befolyást a karbi üzemszerű állapotában azaz döntve nézed? Mert ha így talpon teszteled, az soha nem lesz jó szerintem. Nem 1-1 fokokon múlik, de ez a beépítési helyén fekszik szinte a képhez képest. És érdemes lenne átmenni rajta karbi tisztítóval, vagy szimplán benzinnel meg ecsettel mert kicsit koszos, ha bárhol gond van, tisztán hamarabb észreveszed ha ereszt.
Pedig eskü szög gyári és 14es felni van rajta
Hihetetlen mennyire le vannak sokszor maradva az autók a szórakoztató-extrákkal... Mostanában kezdtek rájönni, hogy elég is lehet, ha tud képernyőt tükrözni a cucc és jónapot. Mindenkinél ott a negyed millás hardver.
A bal első sarokról készült fotón olyan, mintha valami emelt cucc lenne :)
Azt hiszem feladom. Fejjel lefelé minden zár szépen. Normál helyzetben meg szivárog a furatoknál, cseppé nem áll össze de látható/érezhetô a nedvesség. Gondolom így mégse zárnak a szelepek. Agyhalálom ez a motor
Nincs mit! Ha megvan akkor jelentkezem
Előkerült
Köszi Robesz a lámpát. A műszerfal meg majd meglesz valamikor.
AZ eredeti BMW fesztivált, ami most augusztusban volt.