"Mindenkinél ott a negyed millás hardver." Amúgy ezen jót röhögtem. (bár a 30 egyik változata sem vonatkozik rám)
Tény, hogy felzárkóztam a nem annyira lemaradottakhoz, mivel Sanyától kaptam egy Lumia 535-öt, ami azóta is arra emlékeztet minden nap, hogy a következő telefonom MAXIMUM fele ekkora lehet. (munkásembernek nem való az ilyesmi)
Elnézést, rosszul írtam anno, 2003as Fazer-ről jött az "új" karbisor, ha jól nézegetem a típust nem FZR hanem FZ(S?). Ekkor még kitartott a kezdeti optimizmusom, de miután hirtelen gáznál visszadadogott folyamatosan illetve kb 30 km után lefulladt a motor alattam a sok brenya miatt visszakerültem a kezdőállapotra :(
A főbb méretei ugyanazok, sugó motorosok már csináltak ilyen 400-600as szerelést, csak nálam a szerelőmnek nem sikerült. Tegnap azt mondták az alapjárati fúvókát is át kellett volna cserélnie, nem csak a főfúvókát s nem lett volna ilyen gond. Nos ezt tegnap megpróbáltam, de szerencsémre az alapjárati más méretű, nem kompatibilis. Most tanácsuk szerint súbertűt leállítottam illetve az állító csavart a pillangószelepek alatt minimumra vettem, este kipróbáljuk így. Ez a belpiacos cucc egy átok. :(
Igen, de én tökre úgy tudtam eddig "Jelentem sikeresen túl vagyunk egy 2003-s FZR600 karburátorsorának applikálásán 1999 400-as társára." hogy egy 400 as fzr-ről szól a történet Az nem gáz, hogy a 600-as karbija alapból fekszik üzemi állapotban, ennek meg állnia kell. Ennyire mindegy lenne a karbi pozíciója az úszó állása?
Nem mindenkinél, csak a 30 alattiaknál, meg azoknál az öregebbeknél, akik 30 alattinak szeretnének látszani A féccbuk generáció van annyira rákattanva a power tepsi mobilra, az öregek csak telefonálnak rajta...
Mikor te még a csattogós lepkét tologattad a homokban, akkor még az a mobil volt menő, ami kicsi volt - és mellesleg elment egy hetet töltés nélkül. Ma meg lesajnálják azt, aki nem min. 5 collos ájfónnal villant
A befolyást a karbi üzemszerű állapotában azaz döntve nézed? Mert ha így talpon teszteled, az soha nem lesz jó szerintem. Nem 1-1 fokokon múlik, de ez a beépítési helyén fekszik szinte a képhez képest. És érdemes lenne átmenni rajta karbi tisztítóval, vagy szimplán benzinnel meg ecsettel mert kicsit koszos, ha bárhol gond van, tisztán hamarabb észreveszed ha ereszt.
Hihetetlen mennyire le vannak sokszor maradva az autók a szórakoztató-extrákkal... Mostanában kezdtek rájönni, hogy elég is lehet, ha tud képernyőt tükrözni a cucc és jónapot. Mindenkinél ott a negyed millás hardver.
Azt hiszem feladom. Fejjel lefelé minden zár szépen. Normál helyzetben meg szivárog a furatoknál, cseppé nem áll össze de látható/érezhetô a nedvesség. Gondolom így mégse zárnak a szelepek. Agyhalálom ez a motor
http://youtu.be/6FgaFqW31GE
http://youtu.be/CT3KPN3JlPY
Tény, hogy felzárkóztam a nem annyira lemaradottakhoz, mivel Sanyától kaptam egy Lumia 535-öt, ami azóta is arra emlékeztet minden nap, hogy a következő telefonom MAXIMUM fele ekkora lehet. (munkásembernek nem való az ilyesmi)
A főbb méretei ugyanazok, sugó motorosok már csináltak ilyen 400-600as szerelést, csak nálam a szerelőmnek nem sikerült. Tegnap azt mondták az alapjárati fúvókát is át kellett volna cserélnie, nem csak a főfúvókát s nem lett volna ilyen gond. Nos ezt tegnap megpróbáltam, de szerencsémre az alapjárati más méretű, nem kompatibilis. Most tanácsuk szerint súbertűt leállítottam illetve az állító csavart a pillangószelepek alatt minimumra vettem, este kipróbáljuk így. Ez a belpiacos cucc egy átok. :(
Mikor te még a csattogós lepkét tologattad a homokban, akkor még az a mobil volt menő, ami kicsi volt - és mellesleg elment egy hetet töltés nélkül. Ma meg lesajnálják azt, aki nem min. 5 collos ájfónnal villant
https://www.kepesmotor.hu/yama...
https://shop.charmnation.hu/ma...