Az az egyre nagyobb gyanum, hogy a karbisor csere nem sikerült 100%osan. Ez a kis csati se lett bekötve (más az aljzat), illetve nem lett talán átrakva a szelep se a 400ból a 600as karbikba.
En igy jartam mas tipusnal. 8 ezres fordulat kornyeken dadogott, mindegy volt hogy csutka gazon gyorsitottam odaig vagy 7 ezres fordulattol himes tojas modjara huztam tovabb. Kivettem a csapbol a rugot, membran maradt es megjavult. Uj csapot rendeltem es megint csinalta. Alapjaton szuszogott a membran csap. Van az ontvenyen egy kis luk, ott csinalta. Ja es utana alig akart elindulni, de a karbiba benzint ontve poccre indult. Sot tartosan nagy fordulat eseten kifofyott a karbibol a benzin 2 perx utan. Ha ekkor visszavettem a gazon ment tovabb, ha nem leallt sebessegben. Ha epp a membran akkor nagyon picit el van mozdulva a helyen es nagy fordulat eseten osszenyit a kinti levegovel es megszunik a vakum. A szuszogast hallgasd meg.
Sziasztok! Ismét kérdeznék. :) Pörgetem a fórumot xD
Ma kiderült, hogy a visszadadogás azért van, mert kevés üzemanyagot kap a rendszer... egyszer meg is állt alattam a gép, nem kapott naftát, mintha nem lett volna vákuum. Tank fel üzemanyag szűrőnél csövek le fel, és utána valamiért újra ment a gép. Mi okozhatja azt, hogy kevés benzin folyik át a vákuumcsapon?
Jelentem kész a műszaki. Nem igazán foglalkoztak a kipufogóval, be se indították itt sem. Rákérdeztem, hogy mi a helyzet az E betűvel/hiányával a végén, azt mondták kocsinál se nézik, akkor motornál minek kellene.
http://youtu.be/9BtJkYh8SB0