Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Megérkeztünk... Európa... Tesla szerviz Magyarország" - mondja az ember, egy koszhadt kupleráj közepén állva
Nem semmi Tesla tunning. Kéne azért...

http://youtu.be/cUyIsejp0cE
Szia!Sok a munka,nincs ido semmire
Szia Arni! Mi van veletek?
Sztem ne vidd a vastelepre. Rakd fel itt is,és a használtautó.hu-ra is. Valakinek biztos kelleni fog,nem mindenkinek van fél milla járgányra.
Szia.
A vastelepen nem tudom, de a kép alapján (ez a csak a saját véleményem így látatlanban) a reális ára kb. 150e Ft körül lehet. (de ilyen öreg gépeket már nem nagyon keresik)
Szép estét mindenkinek.
Szerintetek mennyit adnak a motoromért a vas telepen?
Szép. Honnan s mennyiért? :)
Ez mindent visz..egy vontatással kettőt leterített
. . . . Ilyen nincs ! . . .
Megsúgom,ez a fehér gumigolyó még a gyengébb hozzá,van fémporos változat is,fémport kevertek a kaucsukba vulkanizálás előtt.Na az már durva,azt nem is javasolják otthonvédelemre,mert túlságosan átrendezné a behatoló arcképét.
A második képen levő különféle metamfetaminok nem teszik veszélyessé a fegyverbirtoklást?
Na megvan.
...a galambleves nem vicc, nagyon finom. Nem ettem kb. 30 éve... de addig sokat. Hasonlít a fiatal tyúkból készült levesre.
Nem sértődtem meg itt vagyok. Csak próbáltam megérdeklődni a zöld hulladék szállítást végeznek-e errefelé? Sajna nem. Túl keskeny az út hozzá,a szelektíves autó nem tud feljönni.
biztos megsértődött a galambleves miatt
Jólvan na csak vicc volt
Hívtak Sanyám de hangposta van csak.
Köszi, értem, akkor inkább elteszem, a gép egészsége miatt. Azért járok vele akkora távon, mert júniustól októberig szerelés alatt állt (tudod, karbi bajos cserés FZ400 xD), s most, hogy végre "jó" örültem a jó időnek s hogy használhatom xD Ha nem várnak nagyon otthon akkor szoktam gurulni meló után egy 30-40km-es kört.

Egyébként nem rosszból írtam, hogy mindenről van szó, szerintem tök jó, szinte már családias a fórum :D
Azt kifelejtettem hogy kenésileg is eléggé igénybe veszed az állandó hideg üzemmel, benzinnel is dúsítva a kenőolajat. (meg azt hogy 2-3 km-re én bicajjal mennék, a motorozást meghagynám a melegebb napokra és legalább 10-15 km-nyi távra)
Szigorúan szakmai síkon maradva kb. havi egy bejegyzés lenne de régen is volt itt szó mindenről. (mivel a nagy többség itt személyesen ismeri egymást)
A 2-3 km még nyáron sem igazán használ a gépnek, mivel így sosincs bemelegedve. Sajnos a kondenzvíz ilyen hidegebb időben nem tud elpárologni szinte sehonnan, az meg nem használ a hosszú egészségnek.
Én napi 8-8 km-t megyek munkába, erre eszembe sem jutna elővenni egyik nehézlöveget sem. (egyszerűen felesleges) Van egy 180-as 4 ütemű Hexagonom, azzal járok dolgozni és ügyintézni. Ez egyrészt eléggé ridegtartáson van (azaz nem sajnálom) másrészt nagyjából bemelegszik, mire beérek a melóhelyre. 2-3 km nagyon kevés egy belsőégésű motornak, max. valamilyen 50-es léghűtéses kétüteműnek tudom ezt elképzelni.
Jó Reggelt! Itt aztán van minden, mint a búcsúban. Légpuskás vadászat, disznyóvágás, vallásos filozofálás xD Ismét gépészeti kérdéssel terelném el a témát. Nem ártalmas a gépek egészségére a 2-3 km-es munkába járás 5-10 fok közötti reggeleken? 2-3 percet szoktam hagyni alapjáraton melegedni reggel, s utána se húzom a fülét (annyira nem sietek melóba...).