Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ugyan már!
Csak annyit kellett volna mondani hogy "kihúzod a gyufát disznó! Kutyával vagyok és nem félek használni!"
Nem tudom hogy miért van így.
Köszi!

Üzenetben még válaszolni se enged a rendszer :D
Bogi lányom elvitte sètálni most este a kutyát, és az utca végén szembejött egy vaddisznó. Nagyon hamar hazaèrtek. Egy kèp ismét a naplementèről. Szeretünk itt lakni.
Lusta bagázs! Cèges macska lebabázott.
Ilyen állapotba teszed a karburátort. (1-es kép, csak leveszed a másik 3 úszóházat is) Szóval fejre állítod és egy tölcsérből/flakonból a benzincsövön benzint engedsz a karburátorokra. (úgy mint ahogy a helyén is működik, csak itt fejjel lefelé van a karbisor)
Az úszók a tűszelepeket a súlyuknál fogva lezárva tartják, így normál esetben a tűszelepeken nem jut ki benzin, csak ha kézzel megemeled az úszót. Arra mindenképpen figyelni kell, hogy az úszók nem érhetnek a karburátor házához, a tűszelepen kell a fém nyelvnek támaszkodnia.
Ha így folyik a benzin bármelyik tűszelep (vagy maga a tűszelepház) mellett, akkor vagy a tűk gumikúpja, vagy a tűszelepház ülése nem megfelelő.
Amíg ez így nem szivárgásmentes, addig felesleges is a benzinszinttel foglalkozni.
Benzinszint beállítása:
Azt nem tudom hogy a te gépeden hol kéne lennie a szintnek (mivel nincs róla infóm) de ökölszabályként fogadjuk el hogy a te és a GTR karburátora "megegyezik" így a kép alapján kb. jónak kéne lennie a szintnek. (az úszóház vízszintes síkja és a zöld csík között kell lennie a szintnek, mikor a helyén van a karburátor.
Mint látható, egy átlátszó benzincső van az úszóház leürítő csonkjára húzva és U alakban felhajtva az úszóház mellé. Normál üzemi állapotban a leürítő csavart meglazítva, a csőben az úszóházban levő szint jelenik meg. (a csövet mozgatni tilos mérés közben)
Ha a szint túl magas, az úszó nyelvén "zárni" kell, azaz a tűszelep felé hajlítani. Alacsony szintnél természetesen az ellenkezője a teendő addig, amíg a szint a csőben nincs a megfelelő helyen. (szerencsétlen esetben ez elég sokszori úszóház le/fel, mivel 4 van belőlük)
...jó kis sportos 3 ajtósom... szerettem, igaz, csak 75 LE volt, de pörgött 7000-ig, és jó hangja volt
Én most tartok az utolsó 14 év 300 ekm balesetmentesnél előtte szegény Astra 2 év alatt 2x is megtört, másodszorra GTK 2004-ben azóta szerencsére (kopp-kopp) semmi.
Holnap elmegy 2 hónap híján 2év 18e km balesetmentesen.
Hogy lehet itt privát üzenetet írni? Nem megy el, az üzenet, mindig elbírálás alatt áll.
Mi alapján tanácsolod? Egyébként nem zárnak rendesen a nyelv állítással :(
Ez az előzmény előzménye
Mittaláltam! . . . (előzmény)
Ha lehet tanácsolni mély levegő és ábrus megmondja a módját, mert sokkal több kárt tudsz csinálni pár perc tevéssel, mint 1-2 óra gondolkodással.
"..........úszóházak nélkül.... "
És milyen elképzelés alapján állítgatod?
Igen, most szenvedek vele. Tényleg nem zár az úszokkal, most állítgatom a kis fém nyelvecskéket. Túl le lettek nyomva az új túszelepházak :(
Nagyon magas az úszószint, ilyenkor folyik bele az anyag és nem zár. Ha megfordítod természetesen lezár, mert az úszó tömege elég a záráshoz, de üzemi állapotban csak folyik át rajta a cucc. A lyukas úszó csinál még ilyet, de hogy mindegyik lyukas arra kicsi az esély, én legalábbis ezt gondolom.
aha akkor én gondoltam máshogy a gondalatmenetet
ez valóban érdekel felvetés fejreállítva pont az ellenkejőjét váltják ki ha folyik bele a benga nem? nyitja folyamatosan a szelepet
Nem egészen így csináltuk. Vákuum teszterrel megnéztük a tűszelepeket/házat zárnak-e. Ezután összeraktuk a karbisort, ráengedtük az üzemanyagot s szépen folyik mindenhol belőle. Ha viszont fejre állítjuk így összeszerelve akkor a teszter szerint lezárnak. Olyan, mintha az úszók nem emelkednének fel s zárnák el a tűszelepeket. De lehet valamit csak szarul csináltunk (én nem értek hozzá csak most próbálom felfogni a dolgokat ő meg BMW-ket tuningol, rég foglalkozott karbikkal).
Tehát fejre állítottátok a karburátorsort úszóházak nélkül és egy magasabban levő tartályból benzint engedtetek a benzincsövön át az üzemanyag rendszerre.
És akkor nem jött semennyi benzin sem a tűszelepek, sem a szelepházak mellett. Jól látom?
Új nyűg. Összeraktuk eme remek karbit, tűszelepházakat kicseréltük, jónak is tűnt. Karbit megfordítva önsúlyokkal zárnak is, de amikor beleengedtük a naftát akkor nem zárnak, mintha az úszók nem zárnák le folyt belőle a cucc ezerrel. Ilyen mitől lehet? xD Az úszókon nem láttunk hibát.