Végre sikerült leszednem a kislánckereket,hogy a rák vigye el.Nem kellett hozzá semmilyen ütve csavarozó,Obiban vettem 3000-ért egy széthúzható teleszkópos hajtószárat,meg betámasztottam a kereket egy zártszelvénnyel,aztán egy nagy kattanással meg is indult.Végre volt egy kis sikerélmény.
Sziasztok! Tudna valaki segíteni?
Yamaha FZS 1000 Fazeremre fokozatkijelzőt szereltem, de nem boldogulok a betanítással.
Ha a gyújtást ráadom, visszaszámol hattól egyig, majd az L villog. Guruláskor a jel körbeforog.
Jövőre veszek egy ilyet,a dómsátor nekem nem jött be.A széleken alacsony,és keresztben fértem el benne,az asszony meg belül aludt,mikor éjjel rájött a pisilhetnék kifelé ment mindig megtaposott.Ezzel ilyen nem lesz.
Múlt hétvégén ültem apósomék 1.6 szívó Vitarájába automata, mondom az öregnek húzd már meg magad felé a kormányt rám néz kérdezi az meg mi? Mondom nyomd ki a szemét, lássam mit reagál, és tetszett! Jól felszerelt minden benne van ami kellhet (nekünk) pár év múlva asszem veszek egy ilyet.
1100 kg 110 kg-al még jobban menne
Egyébként a szívónak is jobb a teljesítmény/tömeg aránya, mint a dízel bömbinek, mégis 11 alatt van 100-on, a bömbinek meg elég 8 mp.
Láttam már ezt, mint Vitarás (az illető szaktopicba egyből betették) Kár, hogy nem a szívó 1.6-al mentek bár megy az is, csak nem szabad hagyni, hogy 4000 alá essen a fordulat, viszont akkor meg qrva hangos már.
A turbós nyilván nagyon megy, 140 LE, 1500-6000 közt 200 Nm feletti nyomaték, és 110 kg az egész - és pont ebből van a baj, mert egy gyenge, tekeredős fos kasztni, filigrán és primitív futómű, túlszervózott kormány... ez egy városi autó.
Yamaha FZS 1000 Fazeremre fokozatkijelzőt szereltem, de nem boldogulok a betanítással.
Ha a gyújtást ráadom, visszaszámol hattól egyig, majd az L villog. Guruláskor a jel körbeforog.
Egyébként a szívónak is jobb a teljesítmény/tömeg aránya, mint a dízel bömbinek, mégis 11 alatt van 100-on, a bömbinek meg elég 8 mp.
A turbós nyilván nagyon megy, 140 LE, 1500-6000 közt 200 Nm feletti nyomaték, és 110 kg az egész - és pont ebből van a baj, mert egy gyenge, tekeredős fos kasztni, filigrán és primitív futómű, túlszervózott kormány... ez egy városi autó.
http://youtu.be/_hHXgTYgDi8