Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy indult meg az anya,nem tört el semmi.Ezt mások is írták a Kawa fórumon,egy hangos kattanással lazul fel.Mindenesetre érdekes.
Már csak az a kérdés, mi az, ami kattant...
Végre sikerült leszednem a kislánckereket,hogy a rák vigye el.Nem kellett hozzá semmilyen ütve csavarozó,Obiban vettem 3000-ért egy széthúzható teleszkópos hajtószárat,meg betámasztottam a kereket egy zártszelvénnyel,aztán egy nagy kattanással meg is indult.Végre volt egy kis sikerélmény.
Köszi
Régebben volt itt egy lánckerék áttétel számító táblázat. Az nincs meg valakinek véletlenül?
Úgy nem fértem el,állandóan beleütközött a fejem a sátorba.
Ürest bekötötted?
erős a gyanúm, hogy az L-re kéne betanítanod mint lörning.
én bruttó két méter vagyok kb elfekve.
azt tudod, hogy lehet úgy is aludni, hogy mindkettőtök lába a kijárat felé néz? Ki a fene fekszik keresztbe a bejárathoz képest? :D
há volt lé, miért ne sikerült volna?
Sziasztok! Tudna valaki segíteni?
Yamaha FZS 1000 Fazeremre fokozatkijelzőt szereltem, de nem boldogulok a betanítással.
Ha a gyújtást ráadom, visszaszámol hattól egyig, majd az L villog. Guruláskor a jel körbeforog.
Ráadásul kurva egyszerű felállítani,egyetlen oszlop tartja.
Jövőre veszek egy ilyet,a dómsátor nekem nem jött be.A széleken alacsony,és keresztben fértem el benne,az asszony meg belül aludt,mikor éjjel rájött a pisilhetnék kifelé ment mindig megtaposott.Ezzel ilyen nem lesz.
Kawasaki-s srác aki egy sporttatyóval világkörüli útra indult a béemwések után? Mi lett vele sikerült?
Ezt meg csak úgy itthagyom
Hát ez elég jópofa volt
Múlt hétvégén ültem apósomék 1.6 szívó Vitarájába automata, mondom az öregnek húzd már meg magad felé a kormányt rám néz kérdezi az meg mi? Mondom nyomd ki a szemét, lássam mit reagál, és tetszett! Jól felszerelt minden benne van ami kellhet (nekünk) pár év múlva asszem veszek egy ilyet.
mert a dízel bömbi nem tudja hogy elméletben ő a lassabb..
1100 kg 110 kg-al még jobban menne
Egyébként a szívónak is jobb a teljesítmény/tömeg aránya, mint a dízel bömbinek, mégis 11 alatt van 100-on, a bömbinek meg elég 8 mp.
Láttam már ezt, mint Vitarás (az illető szaktopicba egyből betették) Kár, hogy nem a szívó 1.6-al mentek bár megy az is, csak nem szabad hagyni, hogy 4000 alá essen a fordulat, viszont akkor meg qrva hangos már.
A turbós nyilván nagyon megy, 140 LE, 1500-6000 közt 200 Nm feletti nyomaték, és 110 kg az egész - és pont ebből van a baj, mert egy gyenge, tekeredős fos kasztni, filigrán és primitív futómű, túlszervózott kormány... ez egy városi autó.
(b&sszameg ezt ne nézze/olvassa el senki mert privátban küldtem Lászlónak)
14:10-től Vitara 1.4T. Pedig biztos voltam benne hogy össze-vissza fog kóvályogni az úton vagy akár le is esik.
http://youtu.be/_hHXgTYgDi8