Ehhez kellenek ám a nőgyógyász kezek. Nekem a szívócsonkok gyűrűit rakta be az előző szaki csavarral kifelé, a váz felé fordítva, nos nem tudom mi benne a logika, de befelé fordítva mindegyik elérhető könnyen csavarhúzóval, kifelé fordítva meg egy kínszenvedés volt.
Hallod,lehet hogy nekem majd kikell venni a blokkot a k
Kawából,mert fogalmam sincs,a két belső gyertyát hogy lehet kicserélni.A két külsőt még ki tudtam,de a belsők nagyon bent vannak.vVsszasírom a Yamit,ott csak a hűtőt kellett kibillenteni és hozzáfértél,de itt???
Fasza :S Mi jövő héten a szerelőmmel megyünk a saját karbisorral a kézben s úgy hozzuk el, ha tényleg jók a méretek, így talán ilyen eset nem fordulhat elő. Egyelőre csak reménykedem, hogy tényleg ok lesz a mutatvány, mostanában már nagyon remény se volt xD
Hát, persze legyen szerencséd FZR fronton és nem is igazán idevágó a példám, csak azért megemlíteném, hogy annak idején Sugóék nekem szó nélkül küldték ugyanígy SV 400-hoz a 650 karbiját és főtengelyét.. hát legyen elég hozzá annyi, hogy karbit már láttam rámókolva és abban sem volt sok köszönet, de a főtengelyről konkrétan lövésük sem volt és teljesen esélytelen volt.. pechjükre 400-ashoz mindkét alkatrészből volt bontva nekem akkortájt.. :]
Az SV 400-aknál egyébként nem volt egyedi ötlet a 650-es karbik átfúvókázása, szép lassan aztán megállt mindegyik így, vagy úgy.. :]
Oh igen, végre talán megoldódik a gond... Köszönet neked is a sok infóért, innen jutottam el végül a bontó újbóli zaklatásáig. Sikerült a Sugo Motor egy másik emberét elérnem, s ő már cserélt is 600 karbisort 400as gépre, szóval a mérete uaz, csak át kell szerelni benne ezt-azt, ahogy említetted. Ha valaki hasonló gondba ütközik, akkor legyen itt neki is a megoldás FZ 400-as karbi gondra :)
"Akkor így érdeklődjek, hogy 32mm-es Keihin CVK karbijuk van-e? " És egyből vissza fognak kérdezni hogy "van, de mire kell?"
Neked megvannak a 400-as méretei, a bontóban meg jó eséllyel van 600-é mert az eléggé elterjedt, ha egyeznek a főbb méretek akkor menthető a dolog.
Nekem a GTR-en is 32-es CVK van ahogy sok minden máson is (ott a tegnapi képen) de az nem jelenti azt hogy pontosan passzolna is a te gépedre, még ha a belseje meg is egyezik. A tiéden van az az elektronikus bizbasz az oldalán (fojtószelep potenciométer a pillanatnyi gázálláshoz) nekem a Kawasakin nincs (de pl. a GSX600/750-en meg van) tehát már azért sem biztos hogy jó lenne rá.
A 32mm egyébként a pillangószelepnél a szívótorok belső átmérője. (a negyedik képeden az az, csak a belső mérete, de ez önmagában még kevés)
A CVK-ból a CV azt jelenti hogy az állandó nyomású (azaz "vákuumos-membrános") míg a PWK esőáramú karburátor (azaz "bovdennel húzogatott súberes") ezért teljesen más a kettő felépítése. (tehát neked az nem jó)
Azt kell megnézni (azon túl hogy a tiédnek mi a baja) hogy a 600-as Fazer méretei mennyiben egyeznek a tiéddel. (a fúvókák és a súbertűk nyilván nem egyformák de azokat át lehet tenni, a ház mérete a lényeg)
Nálam a delorean a nyerő
Kawából,mert fogalmam sincs,a két belső gyertyát hogy lehet kicserélni.A két külsőt még ki tudtam,de a belsők nagyon bent vannak.vVsszasírom a Yamit,ott csak a hűtőt kellett kibillenteni és hozzáfértél,de itt???
Nekem annó sajnos nem volt lehetőségem személyesen elmenni hozzájuk, úgy meg azért neccesebb..
Az SV 400-aknál egyébként nem volt egyedi ötlet a 650-es karbik átfúvókázása, szép lassan aztán megállt mindegyik így, vagy úgy.. :]
Neked megvannak a 400-as méretei, a bontóban meg jó eséllyel van 600-é mert az eléggé elterjedt, ha egyeznek a főbb méretek akkor menthető a dolog.
Nekem a GTR-en is 32-es CVK van ahogy sok minden máson is (ott a tegnapi képen) de az nem jelenti azt hogy pontosan passzolna is a te gépedre, még ha a belseje meg is egyezik. A tiéden van az az elektronikus bizbasz az oldalán (fojtószelep potenciométer a pillanatnyi gázálláshoz) nekem a Kawasakin nincs (de pl. a GSX600/750-en meg van) tehát már azért sem biztos hogy jó lenne rá.
A 32mm egyébként a pillangószelepnél a szívótorok belső átmérője. (a negyedik képeden az az, csak a belső mérete, de ez önmagában még kevés)
Azt kell megnézni (azon túl hogy a tiédnek mi a baja) hogy a 600-as Fazer méretei mennyiben egyeznek a tiéddel. (a fúvókák és a súbertűk nyilván nem egyformák de azokat át lehet tenni, a ház mérete a lényeg)