Sziasztok! Egy 1999-es 400-as Fazer egyelőre igen boldogtalan tulajdonosa lettem. A bal karbiból folyik a benzin, a szelepház nem zár tűszelep csere után sem. Eddig két ötlet volt: 1 újrafúrni ami vagy sikerül vagy nem, illetve a karbi csere. Nos, 400ashoz karbit sehol se találtunk... Voltak, akik szerint a 600as karbija jó hozzá. Kérdéseim: van valakinek egyéb javítási ötlete? Tudtok esetleg valahonnan karbit? Tényleg jó a 600asé hozzá?
https://www.myespressoshop.com...
Valszeg látott már ilyet az ember, de a megvalósítás űber kókány Meg az elv is, mert a hengert kéne fűteni, valóban lehűl azonnal a forró víz, ez látszik a kifolyó barna lén (inkább ne hívjuk kávénak ) A nyomással nem lenne gond, az akkora, ahogy húzod a kart, vagyis épp áttörje a kávét, ez ilyen a gyárinál is, valóban nincs 9 bar, de elég akkor is.
Vannak az ilyesféle gépeknek hívei, de elég nehéz (=nyűgös) vele jó kávét csinálni.
Ezt Lászlótól, mint a kávékészítő rendszerek értőjétől (Gaggia=Gáddzsá) kérdezem: ha jól sejtem akkor itt egyrészt nincs meg a min. 6báros nyomás, másrészt a forró víz szinte azonnal sokat hűl a betöltéskor. Jól gondolom?
Köszi
https://polc.arukereso.hu/mark...
Valszeg látott már ilyet az ember, de a megvalósítás űber kókány Meg az elv is, mert a hengert kéne fűteni, valóban lehűl azonnal a forró víz, ez látszik a kifolyó barna lén (inkább ne hívjuk kávénak ) A nyomással nem lenne gond, az akkora, ahogy húzod a kart, vagyis épp áttörje a kávét, ez ilyen a gyárinál is, valóban nincs 9 bar, de elég akkor is.
Vannak az ilyesféle gépeknek hívei, de elég nehéz (=nyűgös) vele jó kávét csinálni.