Köszi! Legalább tanultam ma is valamit. Akkor ez mégse olyan egyedi és beszerezhetetlen karburátor? Kimondottan FZ400hoz/ból karbija egy bontónak se volt. :( Akkor így érdeklődjek, hogy 32mm-es Keihin CVK karbijuk van-e?
Olvastam az interneten. (meg ez itt már a fogalmam sincs hányadik karburátorsor amit épp be kéne fejeznem ha ráérnék)
Amit linkeltél azokat felejtsd el, ezek kb. fűnyíróra meg hómaróra valók, ráadásul kétüteműre valók . (mellesleg a tiédhez ennyiért adnak egy tűszelepet tömítéssel a négyből egy db karbihoz, szóval sejthető hogy akkor ezek mik, aliexpressről és hasonlókról komolyabb motoralkatrészt nem veszünk)
A tiéden meg kell állapítani pontosan hogy miért folyik túl (nem tudom hogy ki és mit csinált vele eddig, ezért erről nem tudok véleményt mondani) és ha tényleg a tűszelep fészke sérült (amit kétlek mert nem szokott velük baj lenni, hacsak bele nem barmolt valaki) akkor egy telefon a bontóba méret egyeztetés céljából hogy melyik gépen van még ilyen karburátor és már meg is van oldva a dolog.
Ha nem értesz hozzá honnan tudsz ilyeneket? :) Amit írtál az alapján rákerestem aliexpressen, hátha van így karbi (megjegyezném én tényleg csak elkeseredett felhasználó vagyok :D ). Vannak univerzális Keihin karbik motorokhoz, szerinted nem lehet jó ezek közül vmeik?
Jaa, hogy a tűszelep házat!!! Én meg már aszittem hogy a szeleptűbe akartok lyukat fúrni. (mentségemre szolgáljon hogy nem értek hozzá)
Egyébként 32-es Keihin CVK, szóval meg kell melegíteni az aluházat körülötte és ki lehet venni. (az utolsó képen ahogy áll a karbisor, úgy kell ráengedni a benzint a benzincsövön és máris kiderül hogy átenged-e)
Köszi a válaszokat! Mellékelek pár képet, de gondolom sokat nem fog segíteni a helyzetemen :( Kezdem feladni, hogy ebből lesz vmi... Nem a tűszelepet terveztük újrafúrni csiszolni, hanem a házat. Sajnos fix házas/fészkes ez fos karbi.
Van itt egy Bitzer telepíthető komplett kéthengeres ipari hűtőkompresszor egység (leegyszerűsítve sűrített levegőre is jó természetesen) bár ez inkább nagyobb műhelybe való.
Egy ilyen telepítve, beüzemelve kb. az örök élet+fél év élettartamú egy átlagos háztartásban. Előnye hogy visszahűti a komprimált levegőt és a kompresszor sem kapcsolgat ki túlmelegedés miatt, még homokfúvóhoz is bőven elég a teljesítménye.
Hátránya hogy nem kimondottan mobil, mivel kb. 140 kiló a komplett egység, valamint egy 3Kw-os 3 fázisú villanymotor hajtja. (bár levegőkompresszorként, mivel nem kell 23 bárra nyomnia a rendszert így egy kisebb is elég lenne rá)
Egy borászattal foglalkozó figura hívott miatta hogy jönne megnézni, de mi elmentünk nyaralni, aztán meg elkevertem a számát.
Szerintem pár kép szakmai szempontból sokat segítene.
A karbiról meg hááát, tűszelepet újrafúrni eléggé lehetetlen vállalkozás, még a becsiszolás sem szokott sikerülni az esetek 99%-ában. (mivel a tűszelepnek gumi kúpja van így annak az "ellenrészét" esélytelen modellezni)
Ha úszó nélkül csak kézzel nyomod be a tűszelepet akkor sem zár teljesen? (mert az is lehet hogy az úszó teste hozzáér a házhoz és azért nem tud teljesen zárni, ekkor állítani kell az úszó nyelvén)
Hogy a 600-asé jó-e rá azt nem tudom, Fazerrel még nem volt dolgom. Az viszont ritka eset hogy a tűszelepház annyira megkopjon hogy az új tű gumi kúpja ne zárjon jól. (legalábbis a pályafutásom során ilyennel még nem találkoztam, olyannal igen amikor belekotortak "tisztítási" szándékkal és elqrták)
Engem is utólért minden veterános rémálma. Beszart a kompresszorom. Munka közben a legizgalmasabb résznél. Szerintem elmegyek a OBI-ba és veszek egyet. Esetleg valakinek jótanács, tapasztalat, megérzés mit igen, mit ne?
Amit linkeltél azokat felejtsd el, ezek kb. fűnyíróra meg hómaróra valók, ráadásul kétüteműre valók . (mellesleg a tiédhez ennyiért adnak egy tűszelepet tömítéssel a négyből egy db karbihoz, szóval sejthető hogy akkor ezek mik, aliexpressről és hasonlókról komolyabb motoralkatrészt nem veszünk)
A tiéden meg kell állapítani pontosan hogy miért folyik túl (nem tudom hogy ki és mit csinált vele eddig, ezért erről nem tudok véleményt mondani) és ha tényleg a tűszelep fészke sérült (amit kétlek mert nem szokott velük baj lenni, hacsak bele nem barmolt valaki) akkor egy telefon a bontóba méret egyeztetés céljából hogy melyik gépen van még ilyen karburátor és már meg is van oldva a dolog.
https://www.aliexpress.com/sto...
ÖN nyilvánvalóan elveszett! Kérem kerüljön elő!
Egyébként 32-es Keihin CVK, szóval meg kell melegíteni az aluházat körülötte és ki lehet venni. (az utolsó képen ahogy áll a karbisor, úgy kell ráengedni a benzint a benzincsövön és máris kiderül hogy átenged-e)
Mell ékelem a másik témához asszony egy korábbi portfólió fotózásának egyik eredményét xD
Egy ilyen telepítve, beüzemelve kb. az örök élet+fél év élettartamú egy átlagos háztartásban. Előnye hogy visszahűti a komprimált levegőt és a kompresszor sem kapcsolgat ki túlmelegedés miatt, még homokfúvóhoz is bőven elég a teljesítménye.
Hátránya hogy nem kimondottan mobil, mivel kb. 140 kiló a komplett egység, valamint egy 3Kw-os 3 fázisú villanymotor hajtja. (bár levegőkompresszorként, mivel nem kell 23 bárra nyomnia a rendszert így egy kisebb is elég lenne rá)
Egy borászattal foglalkozó figura hívott miatta hogy jönne megnézni, de mi elmentünk nyaralni, aztán meg elkevertem a számát.
A karbiról meg hááát, tűszelepet újrafúrni eléggé lehetetlen vállalkozás, még a becsiszolás sem szokott sikerülni az esetek 99%-ában. (mivel a tűszelepnek gumi kúpja van így annak az "ellenrészét" esélytelen modellezni)
Ha úszó nélkül csak kézzel nyomod be a tűszelepet akkor sem zár teljesen? (mert az is lehet hogy az úszó teste hozzáér a házhoz és azért nem tud teljesen zárni, ekkor állítani kell az úszó nyelvén)
Hogy a 600-asé jó-e rá azt nem tudom, Fazerrel még nem volt dolgom. Az viszont ritka eset hogy a tűszelepház annyira megkopjon hogy az új tű gumi kúpja ne zárjon jól. (legalábbis a pályafutásom során ilyennel még nem találkoztam, olyannal igen amikor belekotortak "tisztítási" szándékkal és elqrták)