Mivel a sim kártyán volt az összes így egy sem maradt meg. Viszont a tiéd ott van a hirdetésben, azt igen könnyű volt pótolni. (de mondom, csak egy szavadba kerül)
Lassan már nekem is rá kellene feküdnöm az ügyre. Jövő hét elején még elutazok Rómába, aztán hétvégén már tényleg belehúzok én is. Jún8.-án lejár a műszakim, még azt is el kell intéznem. Bízok benne, hogy nem lesz semmilyen fennakadás.
Nem akarom lecserélni,mert integrálva van a műszercsoportba. Két vezetékes kell az enyémhez,és van lehetőség kiváltani a két bemenő vezetékkel rá csatlakoztatva. De jó ez így sztem.
Sanyi,jól csináltad,mivel az izzót helyettesíti,neki kell elfűteni a teljesítményt az izzzó helyett.igazándiból 6.8 ohm 25 wattos fémházas ellenállás kéne,amit a fémvázra csavarozol,az hűti,,akkor mehet állandóan elakadásjelzővel is.Csak az ilyen ellenállás 1500-forint darabonként.
A resistor ellenállásnak (amit a ledes index mellé adnak sima relé esetén) szabad melegedni? Mert kb 1-2 perc indexelés végén forrónak tűnik. Kb 30mp után kezd meleg lenni.
-két "új" Denso trafó kábelekkel (a GTR-é kell az FZR-re)
-új NGK gyertyák (ugyan csak 13e km van a régiekben de csak állt az 1-2 a vízben ki tudja mennyit) +4 új pipa
-új villaolaj és kormánycsapágy ellenőrzés
-szöghajtás olaj ell.
-új fékbetétek, fékfolyadék csere+a kuplungé is (féknyergek is szétszedve)
-hátsó kerékagy és a menesztőgumi elmosva
-zselé beépítve az ülésbe (furcsán kemény így elsőre)
És akkor a kisátfedéses buktáról nem is beszéltünk, amit az amcsi biztosítók csinaltattak, mert a valóságban kisebb átfedéssel mennek általában a balesetek mint a kamus teszteken és úgy nagyon durván borult a papírforma.
Akinek érdekében áll hogy tudjam az ossza meg velem.
https://www.ret.hu/shop/produc...
Kicsit irigykedtek is
A műszaki lejárt kedden úgyhogy jövő kedden viszem.Hètfö ünnep nem dolgoznak
Akkor nem basztam el semmit.
A resistor ellenállásnak (amit a ledes index mellé adnak sima relé esetén) szabad melegedni? Mert kb 1-2 perc indexelés végén forrónak tűnik. Kb 30mp után kezd meleg lenni.
-új NGK gyertyák (ugyan csak 13e km van a régiekben de csak állt az 1-2 a vízben ki tudja mennyit) +4 új pipa
-új villaolaj és kormánycsapágy ellenőrzés
-szöghajtás olaj ell.
-új fékbetétek, fékfolyadék csere+a kuplungé is (féknyergek is szétszedve)
-hátsó kerékagy és a menesztőgumi elmosva
-zselé beépítve az ülésbe (furcsán kemény így elsőre)