Úgy úgy. Én most 100-as benzint kezdtem tankolni szinte mindegyikbe kivéve a Fiestát, hát meglepő a változás. Tulajdonképpen a 95-ös az nem benzin hanem valami takony ami képes berobbanni. Ezekbe a motorokba csak 100-ast lenne szabad tankolni.
Nagyobb dilemma volt kiválasztani a "megfelelőt" mint a motorolajat. Hosszú vívódás után (meg két óra USA GTR fórum olvasás után) megállapítottam hogy legyen az EBC.
Tokico a gyárija (az is van benne) de az nincs sehol. Néztem a brembót de csak elsőben lenne, az is karbon-kerámia (azaz organikus) viszont ebbe gyárilag előre szinter kell, hátra meg organikus. (26e Ft a 3 betét, kissé húztam is a számat de mindegy, kell és kész)
Mellesleg most hogy csinálom a gépet és a kezemben voltak a nyergek, ott látszott hogy kb. 1-2mm maradt a betét anyagából. (tavaly a helyén nézve többnek látszott)
Úgy gondoltam hogy nem kísérlem meg a Dolomitokat ilyen nyamvadt betétekkel.
Egyébként épp a hátsó kerék közepét szedtem szét (keresve a nyekergés okát) úgy néz ki hogy a csillapító betétek nyöszörögtek benne. (tele voltak gumiporral és tök szárazak)
Most kimostam és lekenem szilikonzsírral, szóval innentől kuss van.
Jelenleg épp folyik le a hátsó szöghalytásból ( ) az olaj, lecserélem azt is. (Metabond is volt benne, még maradt egy kicsi az új töltetbe is)
A pözsó meg most jött haza a szervizből, új kuplung meg ilyesmi (már megint) baráti alapon 70e Ft.
Város, ügyintézős bevásárlós helyi járat, napi 8-8 km a munkahelyig, általában 9 liter 240-260km. (ha néha országút akkor 90-100 körül szoktam menni, kb. 120 a vége)
Az áttételét nem tudom, az van rajta amivel vettem. (de elég hosszúnak érződik)
Eléggé spártai körülmények között tartom, használati eszközként tekintek rá. Persze ami okvetlenül szükséges azt cserélem és megcsinálom, példa erre hogy most is csak az egyik telószimering folyik már tavaly ősz óta de épp ma rendeltem hozzá újakat. (ősztől tavaszig persze nem használom)
Egyébként elég strapabíró szerkezet.
Hat igen, ezeknek a robogoknak a valtóhangolasa nem a jó fogyasztást tartja szem előtt. Országúton fix 70-80 körül biztosan barátságosabb lenne. Annak idején az xj 600 am nyugodtan városon kívül motorozva is 4,5 körül fogyasztott. De azt hiszem a burgman 400 al is hasonló fogyasztással jártam
Mennyit fogyaszt neked? Illetve milyen körülmények között?
Az enyém 4,5-5 között, bár minden hidegen indításnál hagyom járni pár percet, ha hideg van (15 fok alatt) akkor nem is lehet elindulni vele, mert fulladozik.
Görgőcserénél agyaltam, hogy variáljak-e, de maradtam annál a méretnél ami benne volt
Nekem a Hexagon is ugyanúgy megy (mivel ugyanaz a blokk van mindkettőben) de az elszánt tekintet és testtartás másodperceket hozhat a megmérettetéskor. (meg pár könnyebb variátor görgő)
Köszönöm a tanácsot, igazán béketűrő vagyok, időnként túlságosan is...Eddig csak egyszer vertek meg kb 16 évesen, konfliktus kerülő típus vagyok, akkor sajnos nem sikerült. Nem szoktam emberkedni, járműben ülve és nyílt színen sem, sose lehet tudni ki mit tart az ülése/ pólója alatt. Ez mellett is úgy álltam meg, hogy ha nyitja az ajtót tudjak menekülni
Egy jó tanács, ilyen harci alkattal inkább kerüld a konfliktust, mert ha összefutsz egy igazán bunkóval, még meg is vernek... ha meg esetleg leütöd, akkor is lehet kellemetlenséged miatta. Ha bunyóra kerül a sor, azon a becsületes törvénytisztelő mindig veszít
Egyébként ha látja, hogy le se xarod, az lehet, jobban felbosszantja
https://play.google.com/store/...
Tokico a gyárija (az is van benne) de az nincs sehol. Néztem a brembót de csak elsőben lenne, az is karbon-kerámia (azaz organikus) viszont ebbe gyárilag előre szinter kell, hátra meg organikus. (26e Ft a 3 betét, kissé húztam is a számat de mindegy, kell és kész)
Mellesleg most hogy csinálom a gépet és a kezemben voltak a nyergek, ott látszott hogy kb. 1-2mm maradt a betét anyagából. (tavaly a helyén nézve többnek látszott)
Úgy gondoltam hogy nem kísérlem meg a Dolomitokat ilyen nyamvadt betétekkel.
Egyébként épp a hátsó kerék közepét szedtem szét (keresve a nyekergés okát) úgy néz ki hogy a csillapító betétek nyöszörögtek benne. (tele voltak gumiporral és tök szárazak)
Most kimostam és lekenem szilikonzsírral, szóval innentől kuss van.
Jelenleg épp folyik le a hátsó szöghalytásból ( ) az olaj, lecserélem azt is. (Metabond is volt benne, még maradt egy kicsi az új töltetbe is)
A pözsó meg most jött haza a szervizből, új kuplung meg ilyesmi (már megint) baráti alapon 70e Ft.
Köszi
Az áttételét nem tudom, az van rajta amivel vettem. (de elég hosszúnak érződik)
Eléggé spártai körülmények között tartom, használati eszközként tekintek rá. Persze ami okvetlenül szükséges azt cserélem és megcsinálom, példa erre hogy most is csak az egyik telószimering folyik már tavaly ősz óta de épp ma rendeltem hozzá újakat. (ősztől tavaszig persze nem használom)
Egyébként elég strapabíró szerkezet.
Sok a büdös paraszt főleg bent a városban. Rühellem a fajtáját nagyon.
Az enyém 4,5-5 között, bár minden hidegen indításnál hagyom járni pár percet, ha hideg van (15 fok alatt) akkor nem is lehet elindulni vele, mert fulladozik.
Görgőcserénél agyaltam, hogy variáljak-e, de maradtam annál a méretnél ami benne volt
Egyébként ha látja, hogy le se xarod, az lehet, jobban felbosszantja