Ilyet nem szabad venni, drága és műanyag. A régiek jobbak ( ) használtat kell nézni, fele alatt is kapni. Fiamnak is van, prohardveren vette, de sztem el is adja, mert vett egy karost.
Azzal csinálni kell a kávét, darálgatni, öblögetni, stb. egy szertartás. Az automatának alábaxod a csészét, oszt' csá - akinek az kell...
Egyébként hamarabb vennék kapszulást, mint automatát, kevés adagnál jobbra jön ki.
Mikor lősz te ennyit? Légpuska, ugye? Én veszem a lövedéket, a piacon kb. 2 Ft/db, annyiból legyártani se tudom olyan minőségben. Egyszer nyáron szerveznünk kéne egy lövészetet az FZR fórumnak Találka mezőn, lövészet, bogrács, italozás, beszélgetés, faházban alvás... rég csináltam ilyesmit.
Igen azt tudom hogy frissen darálva jobb,Akkor kinek van az a darálós kávéfőző?12-es kazánlemezből én lövedék prést csináltam,ezer-kétezer lövedéket kézzel kalapálni kicsit unalmas.
Mind1 persze, csak nem akarom, hogy útközben törjön szét, inkább akkor megbarmolom. Jól fog illeszkedni dizájnban a GPS tartóhoz
Különben meg hova sietsz? nézelődni megyünk, és különben meg úgyis lesz idő még fotózni is, amíg Csövit várjuk
Nekem nincs darálós kávéfőző, ill. úgy van, hogy külön darálok magamnak, boltban csak szemeset veszek. A darálót én csináltam, 12-es kazánlemezből, a gyárit, ami volt, a fiamnak adtam.
Frissen darálva sokkal jobb a KV.
Szinte biztos hogy tovább reped, de szerintem annak már úgyis mindegy. Másrészt kinézetre nincs értelme gyúrni, hacsak nem akarod feltenni a képeket odaát is.
Még az is opció hogy nem teszed fel, legfeljebb nem megyünk jobban 85-nél.
Hát igen, ez a "régen minden jobb volt" nóta előkerül egy bizonyos kor után pedig egy faxt volt jobb... régen a Warnyúd meg a Ladák nem mentek el 100 ezernél többet nagyjavítás nélkül, és az 10-15 év volt a legtöbb használónak. ma sokkal nagyobb teljesítménnyel, ennyit beleverünk 3 év alatt egy Toyotába, és fel se kell nyitni a motorteret. Visszatekerve még el lehet adni bemutató autóként az a mai "szar" műanyag nem szakad le róla, mint a Warnyú ülésről a műbűr pár év után
Én jártam Pécsre innen szakadt Warnyúval, 3-4 órás szopás, imádkozásssal, hogy ne rohadjon le, mikor tél van, -10 fok és bent a 2 éves gyerek én biza' nem sírom vissza azokat a fosokat. Ma a BMW-vel gondolok egyet, és ott vagyok 2:30 alatt legtöbbx, család alszik, én csendes zenét hallgatok... ja, a Warnyúm is 10 éves volt, meg most a BMW is annyi még annyi különbség van, hogy a BMW fele annyit fogyaszt 3x akkora teljesítménnyel és 2x akkora súllyal
Összerakom beindul, ott már tartok... egyelőre a szélvédő a kérdéses, el van repedezve. Nem tudom, feltegyem a gyári csavarokkal, és esetleg tovább törik, vagy erősítsem meg kívül fémlap alátéttel, ami biztos és erős lesz, de qrva ronda és kókány. Újat nem veszek már a túráig, sztem nem is kapnék addig, esetleg horror áron.
Egyetértek Ábrussal,lassan 33-év karbantartói tapasztalatom van,ma már annyira túl vannak bonyolítva a gépek,kocsik,meg minden egyéb,amennyire csak lehet.Persze,a gyártók szeretnének minél nagyobb profitot a termék után,csak minél bomyolultabb valami,annál nagyobb a hibalehetőség.Persze ez a szervizeknek jó,de a tulaj pénztárcájának már kevésbé.Minél egyszerűbb egy szerkezet,annál jobb,és ahogy lejjebb írta valaki,ma már elég igénytelen,olcsó alkatrészeket használnak.Mikor meghallottam hogy a Merciben is van kínai alkatrész,nagyon meglepett.De a másik véglet sem tetszik,négyszázezer fontot elkérni egy Fantomért,mert kézzel rakják össze,azért az nem kicsit sok,.Fogadjunk,itthon is találnák olyan szabászokat,asztalost,meg karosszériást,aki össze tudná rakni,sokkal kevesebbért.Apám mai napig sírja vissza a Wartburgot,ha nem ijeszti be annak idején a kormány,mármint hogy bevonják a kétüteműeket,a mai napig azzal kocsikázna.
Attól még összerakhatod és megpróbálhatod beindítani. (aztán ha eláll az eső és kisüt a nap mint itt, akkor mehetsz is vele)
Én a futárt várom de még mail sem jött hogy hoznák a fékbetéteket.
Meg az üléshuzat anyaga. Ha körülnézek a forgalomban akkor többségében autóból fekete, ezüst, fehér és grafitszürke van, színeset már alig lehet látni. (lehet ezért tűnt fel sokaknak hogy milyen szép a mazda pár éve felkapott metálbordó színe?)
Akár hány új autóban ültem a legelső ami feltűnt a gagyi műanyag. BMW, Opel egyforma mind. Régen valahogy a műanyag is más volt.... De mondtam múltkor már a benzin sem a régi.
Azzal csinálni kell a kávét, darálgatni, öblögetni, stb. egy szertartás. Az automatának alábaxod a csészét, oszt' csá - akinek az kell...
Egyébként hamarabb vennék kapszulást, mint automatát, kevés adagnál jobbra jön ki.
https://edigital.hu/automata-k...
Különben meg hova sietsz? nézelődni megyünk, és különben meg úgyis lesz idő még fotózni is, amíg Csövit várjuk
Frissen darálva sokkal jobb a KV.
Még az is opció hogy nem teszed fel, legfeljebb nem megyünk jobban 85-nél.
Én jártam Pécsre innen szakadt Warnyúval, 3-4 órás szopás, imádkozásssal, hogy ne rohadjon le, mikor tél van, -10 fok és bent a 2 éves gyerek én biza' nem sírom vissza azokat a fosokat. Ma a BMW-vel gondolok egyet, és ott vagyok 2:30 alatt legtöbbx, család alszik, én csendes zenét hallgatok... ja, a Warnyúm is 10 éves volt, meg most a BMW is annyi még annyi különbség van, hogy a BMW fele annyit fogyaszt 3x akkora teljesítménnyel és 2x akkora súllyal
Én a futárt várom de még mail sem jött hogy hoznák a fékbetéteket.