Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezért tankoltam én is 98-as meg Still keveréket a Wartburgba mikor versenyeztem vele,sőt egy darabig a Simóba is tettem.Kiugró teljesítményt nem növel,de főleg alsó tartományban dinamikusabb lett vele a jármű.
Ezt éreztem én is régen az escortomnál. Kb annyi volt az ár különbség, amit a fogy. csökkenés kompenzált. És egy kicsit valóban jobban ment. Ezt voszont egy nagyobb teljesítményű autónál már nem éreztem.
Volt, hogy ránéztem kíváncsiságból, de nem nézegettem. Már csak azért sem, mert mazda betegsége van a kijelzőjének, és egy része nem olvasható, ami pont a fedélzeti adatokat mutatja. A múltkor volt erről szó, mikor Cső hozta fel, hogy a BMW-ben hogy lehet a fogy.kijelzést korrigálni és arra írtam, a mazdában is van egy ilyen rejtett menü ahol +- 15%-ot lehet korrigálni a mutatott értéken. Természetesen tisztában voltam vele mennyit fogyasztott, mert 58-61liter tankoltam, és azzal kb 1000km-t tudtam menni. De soha rögzítettem ezeket az adatokat. De tényleg ne gondoljátok, hogy akadékoskodni akarok, vagy az észt osztani csak rákérdeztem, hogy mi az értelme.
nálunk sem tud a Mariann SOHA olyan fogyasztásokat csinálni mint én pl. sem az 1.6 benzinnel (városban max hatból megvoltam, ha lementünk ugye egész budán át oroszlányra (buda, legszopóbb útvonalon, aztán autrópáőlya, majd országút, átvergődni tatabányán, meg még pár falun) simán hoztam 5.1-5.2-t. Gondolom nüanszokon múlik összességében.
Nekem is a BMW 1 literrel kevesebbet fogyaszt igaz még igy is drágább de érezhetően könnyebben szalad a szekér
A hever bogaras azaz rovarirtó. Egész nap 1 kis "szícsentóval" megy. Elkezdett 100ast tankolni a kocsiba 95 helyett és azt mondta érezhető lett a javulás. Picit dinamikusabb lett a kocsi és fogyasztás csökkent. Azt mondja amit nyer a fogyasztás csökkenésével az elmegy a magasabb áron. De jobb érzetre a kocsi.
Igen. Ezekbe a műszerekbe. Egyébként ami új nem biztos, hogy jobb. Meg tudják csinálni jobb anyagokból ami többet bír elbírja a szarabb üzemanyagot, de szarabb anyagból is meg tudják csinálni betervezve a fogyasztói társadalmat...
a suzi meg zabál 1 tank 450km olvasom a fórumokat a legendás 1.3 8v 4-4,5l fogyasztásról. Azok hazudnak az tuti.
Az "ezekbe" a 30 évvel ezelőtti csúcstechnikát jelenti? :D
nekem fél évet állat a fűnyíró meg a kasza is az akkor leállított állapotban és benzinnel. Itt tankolok fóton a shell-nél 95öst ahol a kocsiba is tolom. Pöcc röff indult a kasza meg a fűnyíró is.
Igazán nem a 100-as jobb az adalékoktól, hanem a 95-rosszab a benzinpótló adalékoktól. Ezek lerakódnak a kalbulátorban injektorban, bekormolják az égésteret, megkapja a gumi alkatrészt stb. Simán leírják, hogy 3 hónap után megromlik a benzin és valóban még a fűkasza sem indul be vele az milyen már? Ezek drága motorok alkatrész is drága hozzá mért az olcsó szar benzint kellene bele tenni? Egyébként én is ha téliszalámit reggelizek sokkal jobb a kedvem mintha baromfi párizsit ennék.
Ha a fogyasztás elindul felfelé ugyanolyan körülmények között, akkor ott valami műszaki probléma jelent meg.
Mivel én a Föld lakosságának ahhoz a részéhez tartozom akiknél a legfiatalabb jármű is 16 éves a járműparkban (Hexagon) így ennek tulajdonítok némi jelentőséget. (másrészt te miért nézegeted a Mazdában az átlagos fogyasztásmérőt?)
A fogyasztás anyagi részére mutatva pedig beletörődtem hogy a pözsó kíméletlenül benyeli az 5,5-6l gázolajat 100km-en és mostanában elfogyaszt évente akár 3-4 tanknyi gázolajat is.
Nálam az autónál tankonként mindig kiszámolom, oszt annyi... 6,3--6,5 közt van általában. Azért nézem meg, mert ha romlik valami, elkezd többet enni, így vettem észre pár éve, hogy az egyik termosztát átereszt, és nem lesz üzemmeleg, ugrott a fogyi 1 litert fel...
Azok a képek amiket neked szedtem le. Mondtam hogy nekem túl modern az ilyesmi, érnie kell még 10-15 évet hogy érdekessé váljon.
És különben mi értelme van ezt vezetni? Csak a kíváncsiság vezérel, vagy valami gyakorlati haszna is van? Pl. ha valahol tankolsz és azzal az üzemanyaggal kevesebbet km-t tudsz megtenni, nem mész oda többet tankolni? Én a jármű vásárlásakor figyelek inkább oda, hogy ne olyat válasszak ami 15-öt eszik százon. De aztán ha menni kell vele, akkor menni kell... Az meg hogy mikor mennyit eszik számtalan dologtól függ. Ha éppen egy araszolgatós belvárosban vagyok, vagy egy kényelmes autópályán akár +- 50% is lehet a különbség. És ezt honnan tudhatnám előre?
Azt hittem, megvetted az a szép viffert mert meguntad a földharcot a dínóval
Az annak szólt hogy nem jó képre nyomtam elsőre. (bordó mind a kettő és kicsiben nem tűnt fel)
A GTR mindjárt kész, amint megjöttek a fékbetétek és a gyertyák.
Nem tudom mi a gondod,elküldöd az sszonyt egy hétvégére wellness szállodába,addig a motort összerakod,és az asszony is szép lesz.
Ó b&szki....
És akkor mi van?
Én Német oldalon vezetem már 8 éve mert köztudott hogy a Németek sokkal precízebbek mint mások.
Cső, Fábi, Józsi! 1 hónap
Az nem is baj, köpködni nem szép dolog. (fütyülni meg jó, mert odajön a ló)
Csövi! Pont ezek a motorok azok, amikbe nyugodtan lehet 95-öst tankolni. Én is tankoltam már 100-as benzint nem mondom, hogy nincs olyan üzem állapot, ahol nem lehet érezni a különbséget. Szerintem főleg kisebb teljesítményű járműveknél szembetűnőbb a változás. De egy ilyen idős motornak még egyik része sem az a finoman hangolt műszer, ami indokolná a prémium üzemanyagot. Tudom én is, hogy a 100-asban van mindenféle adalék, ami jó hosszú távon talán megóv ezt-azt, vagy inkább nem károsít annyira, de ez az üzemviteltől sokkal inkább függ. Cseréld gyakran az olajat, szűrőket és használd ésszel a gépet. Ez a legjobb dolog amit tehetsz vele! De persze nem akarom megmondani, hogy mit tankolj a járműveidbe.