Ez nem az a témakör, ahol a nagyobb mindig jobb! Itt bizony a korszerűbb a jobb. Most nem keresem meg neked a kis Rönyó - nagy (öregebb) Volvo frontálist, volt már róla szó.
Na menjetek, nézzétek meg a TV-ben a Hazard megye lordjait vagy haladóbbak kezdhetik a Knight Riderrel is
Nem. Az asszisztens cumók külön vannak pontozva, az a 16% (az nyilvánvalóan gyenge, hiányzik egy csomó minden belőle, ami nem csoda, hisz elektronikailag a 2000-es évek eleje szint)
A sárgával jelölt első fejezet az maga az utascella, kék a gyerekvédelem (szintén nulla) ződ a gyalog (ami szintén szar, de ezzel ki törődik?)
Igen, a ződ a jó az ábrán, de a sofőrnek sárga a mellye, lába, feje szóval leromlik az egészsége Nézd meg pl. a Volvónál, ott a baleset után is ződ emberek ülnek benne
Azaz a nagykocsik között, te meg a kisebbekkel hasonlítgatod össze. Egyébként a mi álmainkat nem tudod lerombolni, Csövivel rendkívül szórakoztatónak tartjuk mikor ilyen hülyeségekkel állsz elő. Én sem linkelgetem ide hogy Csövi Fiestája az ncap papírján biztonságosabb mint a bmw-je.
Segítek mert látom nem boldogulsz. Ha megnézed a törés videót látható, hogy a szélvédő nem törik ajtó nem deformálódik lényegében egyben marad az utascella. (kivéve oldalról) A leírásban az áll, hogy a vezető és az anyós védelem jó-megfelelő. (A jó az a zöld annál jobb nincs) Amiért mégsem biztonságos többek között: Nincs benne követő asszisztens. Nincs benne sáv asszisztens. Nincs hátul övfeszítő. Nincs hátul légzsák. Nincs hátul integrált gyerek ülés. Nincs hátul biztonságiöv jelző. Ezért a hátul ülők és gyerekek fokozottan sérülhetnek. Stb. Akit bejelöltél piros ember az is a hátsó ülésen ül. Közben egy spotautóról beszélünk ahol hátul annyi hely van mint egy jawa velorexben. Hát nem arra találták ezt ki.
A beállítás ilyen szempontból mindegy, olyan létezik hogy ha a sportdobban a gyapotot a cső körül túl keményre tömik akkor nem nyeli el a zajt. De nálad nem hinném hogy ez lenne, persze fenntartom hogy videón keresztül hallva nem lehet ezt korrektül megítélni.
Hát, ha a többi gyártó meg tudja oldani a matricát, akkor ők mért nem? Egyébként a debil használati utasítások (és a fogyasztói perek) pont az usákoktól hajóztak át hozzánk
Ha TE megnézted volna a tesztet, akkor láttad volna, hogy nem azért xar, amit mondtál, hanem mert rosszul törik, ott vannak ábrákon a sérülések (zöld emberke-piros emberke)
Na jó, elfogadom, az usák vényóc rajongók nem olvasnak töréstesztet! Beülnek, berántják a 4 fokozatú automatát, és a merev hidas futóművön már hasítanak is 50 mérfölddel a 400 lovas bigblokkal
Szia .bocsi hogy zavarlak.lehet hülyesèget fogok kèrdezni.annak idejèn nekem a szelepek ,meg a karbi is teljesen üres dobhoz lettek beállitva.de èn most hogy átmenjen müszakin kitömtem a kipufogót gyapottal.nem lehet hogy e miadt hallom azt a csattogó hangot.köszönöm.
Persze, mert hiába jó a kaszni és nem sérül meg senki ha alapból elveszik a pontok felét, mert nincs tele a verda mindenféle csilingelő baromsággal. (ha nem ragaszt ki a gyártó egy matricát a kocsi aljára hogy fékezéskor kilöttyenhet a kóla a pohárból az utas kezében már az is elvesz egy csillagot)
A mostani ncap egy divatos f&szság lett mára.
Na menjetek, nézzétek meg a TV-ben a Hazard megye lordjait vagy haladóbbak kezdhetik a Knight Riderrel is
A sárgával jelölt első fejezet az maga az utascella, kék a gyerekvédelem (szintén nulla) ződ a gyalog (ami szintén szar, de ezzel ki törődik?)
Igen, a ződ a jó az ábrán, de a sofőrnek sárga a mellye, lába, feje szóval leromlik az egészsége Nézd meg pl. a Volvónál, ott a baleset után is ződ emberek ülnek benne
Közös lapunkat nézegeted?
Ha TE megnézted volna a tesztet, akkor láttad volna, hogy nem azért xar, amit mondtál, hanem mert rosszul törik, ott vannak ábrákon a sérülések (zöld emberke-piros emberke)
Na jó, elfogadom, az usák vényóc rajongók nem olvasnak töréstesztet! Beülnek, berántják a 4 fokozatú automatát, és a merev hidas futóművön már hasítanak is 50 mérfölddel a 400 lovas bigblokkal
Akkor lehet hogy a Tiedet merném 9500 ig húzni
A mostani ncap egy divatos f&szság lett mára.