Hát a mi kis oroszlánunk Vicus módban fogyaszt 5-6 liter között,és igazából kint sem kevesebb. Városban sem több számottevően,és kb pontos adatot is ír a fedélzeti. Jó kis kocsi,
A fogyasztást a tankolási számlák és az írt km alapján zárják minden hónap végén, azt szoktam látni: egy-két falábú kollégám is használja a gépet (az utcai versenyzőtől a titkárnőig) ennek ellenére általában 4,7-5,2 literre jön ki a havi adat. (MOL ezüst kártyás a tankolás és csak normál gázolajat lehet vele fizetni, prémiumot nem)
Volt VW Caddy is amit használtunk ugyanilyen blokkal, az 6-6,5 L körül fogyasztott. (most Combo Maxi 2,0 Td van helyette, egy nagy behemót, de ez is kijön 7L körül)
Előtte a benzines 1,6-os Astrával 7,5-8 L alatt sosem sikerült kijönni.
Általában időszaktól függően igyekszem elkerülni az M0-án, a Bpesten keresztüli utcai harcot (a Fóti útra járunk) tegnapelőtt viszont baromi ráértemben úgy döntöttem hogy megnézem az ünnepekre készülődő Budapestet és keresztül evezek rajta.
Odafelé az M6--M0-Budafoki út--Petőfi híd--József körút--Váci út vonalon mentem (ami délelőtt 10 óra körül meglepően haladósan ment) visszafelé pedig a Váci út--Bajcsi Zs. út--Kossuth L. út--Hegyalja út--Budaörsi út vonalon távoztam. Itt már-- főképp a Bajcsi Zs. úton--baromira ráértem nézelődni (12 óra körül volt) így láthattam erődemonstrálni a TEK páncélosát (PSZH) https://www.hirado.hu/belfold/... és azt hogy mennyi ember ér rá velem együtt nézelődni az autójában ülve.
A kérdés ami ezen a szakaszon elméleti síkon a fejemben járt az az volt, hogy ha ki akarnék szállni a kocsiból és járni egyet a tömegben, akkor hol a j.k anyjában lehetne itt leparkolni, ugyanis erre gyakorlatilag semmi esélyt sem láttam. (az egyik ok amiért utálok Bpestre menni bármiért)
Most az ősszel én is vágtam falat, drótkorongoztam rozsdás acélszerkezetet, véstem betont néhányszor, volt rajtam sapka, köszörűs plexi és porálarc is. Ennek ellenére nem volt ritka, hogy le kellett állnom és megkeresni a felfoghatatlan röppályán a szemembe bejutott törmelékdarabot, na meg persze a hajam is tiszta por volt. (még úgy is hogy a porszívó közvetlenül a vágókorong alól szívta el a port) Aztán volt rajtam szinte zárt védőszemüveg (a szemüvegem is levettem hogy ne zavarjon alatta, de oda is bejutott egy-egy apró szilánk. Akkor lett tele a hócipőm és vettem fel a huszonéves CTS C10-es zárt bukómat, onnan ezek a kellemetlen mellékhatások teljesen megszűntek, csak néha le kellett törölni a port a plexiről.
Szóval nem hülyeség a képen a cucc, csak annyi a baja hogy pillanatok alatt bepárásodik és nem látni benne semmit, bár nagyobb méretű vödörrel ez korrigálható.
És az valóban annyi? Az én mazdám 4,5-4,6-ot mutat átlagfogyasztásra, de mivel csak én használom, tankolom és a kilóméter számlálója valóban pontos, a beletankolt gázolaj és az ezzel megtett út egy egyszerű matematikai képlettel kiszámolva már egészen más eredményt mutat. Kb 1.5-2 hetente tankolom tele 10-ből 8x ugyanazon a kúton már több éve így sokkal inkább hiszek a számolt 6 literes +- 0,2l fogyasztásnak mint a computernek.
Micsoda kalandok Én kedden voltam Pesten, de Suzukival, mert abba fért be a cucc, amit vittem. Nincs matricám, nem szántam rá az 1 útra a +3000-ret, ezért 5-ösön mentem. Hát engem mindenki megelőzött Érdekes, pedig nem is mentem lassan, óra szerinti 100-110 közt, enyhén síkos, ködös időben.
lehet ebben valami, hogy egy Suzukit mindenki meg akar előzni - olyan lehetetlen helyeken kezdtek be az előzésekbe, hogy sokx égnék áll a hajam, aztán meg mentek előttem ugyanannyival, mint én addig Ilyen úton a BMW-vel sem szoktam jobban menni, mégse előznek meg - érdekes...
Kibaxott Ikejábú 3 óra alatt értem haza este (kb 160 km, ebből 20 Pesten belül, az volt maga egy óra)
Egyébként elég jól megy, tegnap hazafelé jövet a Bpest-Szfehérvár túráról egy P-s rendszámú pontilyen színű Ilyen ment mögöttem, aztán előttem. (néha szépen beállt a kamionok közé 85-tel, én meg vártam hogy mikor ér már utol)
https://www.hasznaltauto.hu/auto/porsche/cayman/porsche_cayman_pdk_navi-xenon-pcm-12293459
Aztán a 62-esen 170-ig egész szépen együtt haladtunk. (bár én közel padlón, a Porschés meg gondolom épp amőbázott a telefonján előttem)
A sztoriiból nem hiányozhat egy bmw sem, a Porsche mögött jött jó darabig (akkor még úgy gondoltam hogy együtt vannak, elégé lepusztult E34 525tds) aztán egy előttem lelassító, majd jobbra bekanyarodó kisautó miatt lelassítva, a záróvonalon keresztül mindketten megelőztek. (a Porsche elegánsan, a bmw menekülő tintahalként hatalmas koromfelhőt hagyva ott hagyta a Porschét és engem is)
Szétoszlott hát, ez törvényszerű. Mennek az évek, csak a meló, csak a család, csak a Zasszony, és eléri az ember az 50-et, és akkor rájön...
Látod, ezért kell elmenni a haverokkal, megtenni amit lehet, nem mindig csak kifogást keresni, mert 2 napra már nem engednek el otthonról Ki kell engedni, és akkor nem leszel depis
Vectrám, 2005-ben... volt egy 3,4-es is, csak arról nem jó a kép. Szóval már 14 éve is tudtak ennyit enni a korszerű CR-ek. Ennek az autónak a fogyasztása normál közlekedésben is 6 alatt volt mindig, pedig a C Vectra nem kis autó.
Nem vagyok "nemszeretem üzemmódban",csak tényleg nagyon jó volt. Príma kis csapatunk volt,ami mostanra szétoszlott. Ezt sajnálom. Most meg az agyamra megy a sok meló,meg ez a sok hülye így karácsony előtt. Tiszta tébolyda minden,de ezt sztem Ti is látjátok. Semmi ünnepi hangulatom. Nincs semmi motivációm semmire,olyan depis vagyok inkább.
Volt VW Caddy is amit használtunk ugyanilyen blokkal, az 6-6,5 L körül fogyasztott. (most Combo Maxi 2,0 Td van helyette, egy nagy behemót, de ez is kijön 7L körül)
Előtte a benzines 1,6-os Astrával 7,5-8 L alatt sosem sikerült kijönni.
Odafelé az M6--M0-Budafoki út--Petőfi híd--József körút--Váci út vonalon mentem (ami délelőtt 10 óra körül meglepően haladósan ment) visszafelé pedig a Váci út--Bajcsi Zs. út--Kossuth L. út--Hegyalja út--Budaörsi út vonalon távoztam. Itt már-- főképp a Bajcsi Zs. úton--baromira ráértem nézelődni (12 óra körül volt) így láthattam erődemonstrálni a TEK páncélosát (PSZH) https://www.hirado.hu/belfold/... és azt hogy mennyi ember ér rá velem együtt nézelődni az autójában ülve.
A kérdés ami ezen a szakaszon elméleti síkon a fejemben járt az az volt, hogy ha ki akarnék szállni a kocsiból és járni egyet a tömegben, akkor hol a j.k anyjában lehetne itt leparkolni, ugyanis erre gyakorlatilag semmi esélyt sem láttam. (az egyik ok amiért utálok Bpestre menni bármiért)
Szóval nem hülyeség a képen a cucc, csak annyi a baja hogy pillanatok alatt bepárásodik és nem látni benne semmit, bár nagyobb méretű vödörrel ez korrigálható.
lehet ebben valami, hogy egy Suzukit mindenki meg akar előzni - olyan lehetetlen helyeken kezdtek be az előzésekbe, hogy sokx égnék áll a hajam, aztán meg mentek előttem ugyanannyival, mint én addig Ilyen úton a BMW-vel sem szoktam jobban menni, mégse előznek meg - érdekes...
Kibaxott Ikejábú 3 óra alatt értem haza este (kb 160 km, ebből 20 Pesten belül, az volt maga egy óra)
https://www.hasznaltauto.hu/auto/porsche/cayman/porsche_cayman_pdk_navi-xenon-pcm-12293459
Aztán a 62-esen 170-ig egész szépen együtt haladtunk. (bár én közel padlón, a Porschés meg gondolom épp amőbázott a telefonján előttem)
A sztoriiból nem hiányozhat egy bmw sem, a Porsche mögött jött jó darabig (akkor még úgy gondoltam hogy együtt vannak, elégé lepusztult E34 525tds) aztán egy előttem lelassító, majd jobbra bekanyarodó kisautó miatt lelassítva, a záróvonalon keresztül mindketten megelőztek. (a Porsche elegánsan, a bmw menekülő tintahalként hatalmas koromfelhőt hagyva ott hagyta a Porschét és engem is)
Látod, ezért kell elmenni a haverokkal, megtenni amit lehet, nem mindig csak kifogást keresni, mert 2 napra már nem engednek el otthonról Ki kell engedni, és akkor nem leszel depis