Ez egy nevetséges írás, nevetséges számokkal... elszámolják évente a pollenszűrőt, 20ezerér' meg az e-Golf azért több 40 ezerrel az e-Up-nál mert több fékfolyadék kell bele
Szánalmas magyarázatait látjuk a lehúzás különböző fajtáinak... de a legutolsó mondat azt sugallja, hogy még így is jobb, mint a átlagos autókkal ugyanez.
E autónál ha levesszük a futómű, gumi, fékbetét költségeit, nem sok minden marad
Ui: az én autómba gyári pollen a szalontól 16e, Kovács Autó aktívszenes Bosch 5e csere 3 perc otthon.
A csóka motorja ért kb. 4 millát... minket ez a veszély nem fenyeget ócskavasat nem gyűjt a maffia
Igen, a mentést fontos lebeszélni, főleg, hogy biztosítást se tudunk kötni a vasakra - de végül is eddig is le volt szervezve mindig...
Egyébként ez a Taormina a világ egyik legszebb helye, ott laktunk, ahol ők, csak a parti szállodában szemben lent qrvajó volt. https://goo.gl/maps/Y1pdWXr65ky
http://onroad.hu/2017/11/30/amibe-mindenki-belefuthat-amikor-messzi-kulhonban-rongaljak-meg-motorodat/
Az az érzésem hogy ezt a motormentős dolgot továbbra is sk. kell leszervezni. (bár egyikünk sem könyvelő és még kulcs nélküli indítás sincs a gépén)
Komámnál láttam 4db 12V/150Ah-s zselés akksit, újak, tettem lépéseket a megszerzésre Ennyivel lehetne egy kis autót elhajtani.... GSM torony szünetmenteséhez voltak gyárilag, tartalékba, kb 100e/db lenne újban.
Szerintem is pár százezer forintot megérne akár csak 50km hatótávval de ahogy az öreg ráköltött 1.5mFt a kacsára, hogy elektromos legyen hát az biztos nem éri meg.
én is nézegetem az elektromosokat, nekünk ideális lenne egy
a közös munkahely 3 km, ha ovijárat van akkor 4 km az ovit is útba ejtve.
Sajnos sokszor megyünk két autóval, mert nekem sokszor kell tekeregnem napközben és nem mindig kiszámítható, hogy egymáshoz képest hogy alakul a napunk
Az egyik autónk helyett tökéletes lenne egy elektromos, de csak a számokat nézve kb sose térülne meg a mostani autóink és egy elektromos közötti értékkülönbözetet (200e vs 2 milió) nézve
csak a környezettudatosság lenne a pozitív benne ... minkét autónk 1.2 benzines és ilyen téli időszakban simán 11-12 liter a fogyasztásuk ezzel a felhasználással (kb 2 éves átlagfogyasztás nézve az egyik 6,8 a másik 7,9 átlagot tud)
Hát pedig a teljesítmény az teljesítmény, mind1, hol mérik... a Teslában 2 ill. 3 motor is van, és a megadott kW csak egy csúcsérték.
A VW 136 LE-s, az új Leaf meg 150 szóval ezek ennyik, 1 motorral...
Azt a pdf-et kűdd el a jakabra, vagy linket ide.
Hát ez az.... Szerintem keréken mérik a teljesítményt nem hinném hogy 415 kw-os motor lenne benne. Fiestán gondolkozok hogy meg kéne csinálni elektronyosra persze nem úgy hogy legyorsuljon egy R1-et csak szolidan Meg aztán kitaláltam egy másféle elektromos hajtást ami szerintem jobb lehet. Egyébként találtam a neten egy elektromos autó szakdogozatot pdf-ben az egész jól leírja milyen motort meg akksit érdemes használni.
http://www.hybridcars.com/what...
LE-ben van, ez a max. teljesítmény.
Mit szeretnél, csak nem elektromos autót építeni? A Tesla nagy falat megérteni ezt a villany-dolgot, Nissan Leaf-et keresgélj, több adat van róla, meg szétbuherálós videók a tyúbon
Szánalmas magyarázatait látjuk a lehúzás különböző fajtáinak... de a legutolsó mondat azt sugallja, hogy még így is jobb, mint a átlagos autókkal ugyanez.
E autónál ha levesszük a futómű, gumi, fékbetét költségeit, nem sok minden marad
Ui: az én autómba gyári pollen a szalontól 16e, Kovács Autó aktívszenes Bosch 5e csere 3 perc otthon.