Na de kedves József ezt miért írod, hiszen a mi jóságos vezérünk is és hűséges munkatársai, barátai önös érdeküket nap mint nap háttérbe szorítva azon gondolkoznak, szorgoskodnak, hogy nekünk pornépnek, lakosságnak mi lenne a legjobb.
A konténerház azért messze van attól amit ott építenek. (van itt pár ilyen konténeres ház, mert úgy gondolták hogy olcsóbb lesz mint házat építeni, csak valamivel gyorsabban kész lett, voltam is bennük, hát köszi de nem)
Szinte senki sem használ már klasszikus maltert (már én sem azzal dolgozom) minden zsákos cucc valamilyen "mörtel" ami tele van mindenféle vegyszerrel.
Az a hungarocell ház annyira az mint a te garázsod, csak ezt szoba falként szereti az ember nem porfestett lemezként nézegetni, hanem leglettelve-festve lakhatónak érezni. (szendvicspanel, amin van egy kartonszerű bevonat amin már megmarad a glett amit le lehet festeni)
Mellesleg én is kész vagyok egy ideje a festéssel, a dugaljakat kell feltenni meg bekötni a világítást és kész vagyok.
Azért kell a vékony habarcs, mert ez ilyen hiper hőszigetelésű tégla, passzív házhoz, és a habarcs hőhíd. Igazából ez nem is habarcs, inkább olyan csemperagasztó féle trutyi.
Az a hungarocell ház nekem annyira nem jön be - panelből rakják össze, aztán telibe kell glettelni? Meg festeni? Akkor valami karton borítása lehet... annak meg mi szilárdsága van? Nem egészen értem... bár lehet, mondja, miből van, most hang nélkül néztem bele.
A tégla kenő is jó, bár éreztem hogy nem lehet sokkal drágább ezzel dolgozni, mint a hagyományos módszerrel. (bármennyit maltert is takarítanak meg vele a vékony réteg miatt, meg a kevesebb munkaóra miatt, ami gondolom a kedves vevőnél max. annyiban jelentkezik hogy kicsit gyorsabban lesz kész a ház)
Ez sem lehet gyenge, itt épül a garázsod: http://youtu.be/XgdcBOWPYZc
Nekem merci c220 2004 ha autópályán beállok kamion tempóra 4 alatt is szokott lenni, van hogy annyival megyek, jobb mint állni és várni másra, közbe járatni.
Láttam már ezt régebben... nekem a tégla kenő jön be. Téglagyártó komám mondta, hogy ezeket a téglákat úgy gyártják, hogy égetés után le van csiszolva párhuzamosra, és mm pontos, igaz, az ára is elég jó Ezt azért mesélte el, mert mikor náluk voltam az üzletben, és láttam az egymásra rakott demó-falukat, megkérdeztem: "hogy tudtatok találni két olyat, ami illeszkedik egymáshoz?" (az övéiknek girbe-görbe volt minden oldala, de olcsó volt )
...de amúgy szerettek ott engem, én csináltam a számítógépeiket
A Suzukink 5,9-et mutat nekem a pesti útra (a 2 órányi dugózással, meg a 100-as országúttal) pedig ez 1.6 szívó benzines. Egy jó CR turbodízel -2 liter...
Azon a 109 km-en amit én vezettem végig, ennyi volt az átlag. (én nulláztam amikor indultam, tehát csak azt mérte amit én vezettem)
Ha visszanéztem az elmúlt teletank átlagát a komputerben (kb. 1200 km) az 4,8l/100km volt. (tehát a 4,8 kb. ott van, ahol a számlák/valós km-ek által számolt 4,7-5,2-es fogyasztás)
https://www.kepesmotor.hu/ural...
https://www.darabanth.com/de/g...
https://totalbike.hu/hirek/2017/09/19/angliaban_eltorlik_a_muszaki_vizsgat_a_negyven_evnel_idosebb_motoroknal/
https://www.kontenerhaz.hu/a-family
Az a hungarocell ház annyira az mint a te garázsod, csak ezt szoba falként szereti az ember nem porfestett lemezként nézegetni, hanem leglettelve-festve lakhatónak érezni. (szendvicspanel, amin van egy kartonszerű bevonat amin már megmarad a glett amit le lehet festeni)
Mellesleg én is kész vagyok egy ideje a festéssel, a dugaljakat kell feltenni meg bekötni a világítást és kész vagyok.
Az a hungarocell ház nekem annyira nem jön be - panelből rakják össze, aztán telibe kell glettelni? Meg festeni? Akkor valami karton borítása lehet... annak meg mi szilárdsága van? Nem egészen értem... bár lehet, mondja, miből van, most hang nélkül néztem bele.
Ez sem lehet gyenge, itt épül a garázsod:
http://youtu.be/XgdcBOWPYZc
...de amúgy szerettek ott engem, én csináltam a számítógépeiket
18:00-tól mekkora ötlet!
Ha visszanéztem az elmúlt teletank átlagát a komputerben (kb. 1200 km) az 4,8l/100km volt. (tehát a 4,8 kb. ott van, ahol a számlák/valós km-ek által számolt 4,7-5,2-es fogyasztás)