Ennyi erővel a szerzó a 123-as merci dízelmotorját is beírhatta volna, mert az gyesznyózsírral vagy fáradt olajjal is elment 1 millió km-t... nem értem, mi értelme frankózni olyan technikákat, amik már csak 10-15+ évesen vehetők meg... másik cikkben meg sírnak, hogy ójajj, a magyar autók átlag életkora 12 év, és mi lesz így a környezetvédelemmel
A múltkori cikkben leírták, mit NE vegyük meg (felsorolva a legnagyobb példányszámban évek óta futó típusokat ) akkor most azt kellett volna listázni, amit a PÁR ÉVESEK közül meg szabad venni...
Nem a barátom, csak néha kérdezett ezt-azt. (egyébként jó fej nagyon, bár utálom hogy többszöri figyelmeztetésem ellenére rendszeresen jóskának szólít, ami nálam a parasztgyerek megjelölése a tehenek mellett a réten és nehezen viselem)
A lóvésokat szintén látom, azokkal szintén nem érzek semmilyen közösséget, bár nem is akarok.
Az a számnevű jószág (890324vagymi) vett egy K1600-t, kíváncsi leszek, mi sül ki belőle... neki az az egy fontos, hogy alapjáraton menjen 6odikban de mit is beszélek, a te barátod meg van ott 1-2 madár, akinek számolatlan van lóvéja (szó szerint) na ezekkel valahogy nem találom a közöst...
Nekem is decemberben müszis lesz az autó, de nem csinálok neki semmit, miként az elmúlt 3 müszire se bár a fékfolyadékot jó lenne cserélni, mert 6 éve volt, meg a hűtőlötyit is, meg az automata olaját is - na majd a télen ráfexek - vagy eladom inkább
Agyilag már úgyis hangolódok az újra (azzal 6-8 évig megint nem kell foglalkozni)
Ezzel nem lesz semmi bajod, még akkor se, ha nem szabályos papír szerint. Ez normálisnak látszik, az előzőről meg messziről lerítt, hogy barkácsolt.
Ennyi.
"érdekes" hát, évek óta látom őket, egyet-kettőt "megismertem" fórumon kívül is. (mailben sokkal őszintébbek mernek lenni mint ott)
Azt is tudom hogy ott is népszerű vagy, elég ha csak megjelensz, máris egy mínusszal kezdesz, mivel nem feltétlenül szoktad hivatalból tagadni a bmw-k kevésbé kifinomult tulajdonságait.
Nem is mondanám hogy rossz lenne használni (én elfogadom ha mások másképp szeretnek csinálni dolgokat) vannak jó tulajdonságai (nem véletlenül kedvelem, akárcsak a Harleyt ) de ha valami "nem a legjobb valamiben" akkor azt nem színezni kell, hanem elismerni, attól még érthető ha valaki mégis azzal szeret járni.
Pözsónak meg időszakos jelenése van mert kirepedt a jobb külső féltengelycsukló gumiharang (már szórta a zsírt) a kormányösszekötő gumi harmonikái szintén eléggé megöregedtek és repedezettek, valamint egy időszakos fékfolyadék csere (letelt a két év) és futómű beállítás lett esedékes. Én ugye most nem érek rá megcsinálni, ezért van szervizben.
Persze az olajcserét azért tegnap beleszorítottam, mivel az alsó motorburkolatot szerviz előtt mindig én szoktam levenni és visszarakni, különben a fele csavar hiányozna/bele lenne szakítva mikor elhoznám. (egyébként pénteken volt műszakin, minden oké volt)
Tavasszal meg viszem a kipufogóshoz, mert láttam egy pár mm-es rozsdás lyukat közvetlenül a katalizátor utáni csőcsatlakozásnál. (addig kibírja)
Egyébként mostanában nincs vele semmi baj. (az akksit talán mintha hervadtabbnak érezném egy kicsit, bár már negyedik éves lett a napokban)
https://www.kepesmotor.hu/hond...
Az új jármű amit a boltban lehet kapni az mind kacat.