Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szívok én is feltettem körbe az eresz alá dryvitot jó volt felfele fúrni tiplit betonba 20cm mélyen létrán állva por a szemembe nyakamba... Aztán ma elkezdtem az élvédőt meg hálót felragasztani de rájöttem, hogy ez meghaladja a képességeimet azaz olyannyira távol áll tőlem ez a munka, hogy egy porcikám se kívánja így meg lehetetlen jó munkát végezni.
Oké, beszállok én is.
Ma (mint minden szabadidőmben) a műhelyt csináltam és ezredszer tettem fel a kérdést, hogy miért nem lehetett 30 évvel ezelőtt egy legalább nagyjából egyenes-függőleges falat felhúzni, megközelíteni a sarkokban a 90°-os szöget, nem cementhiányos vakolatot felkenni (ami megkarcolva homokként porlik le) valamint hogy mi az előnye a két milliméter és a hat centiméter között hullámzó vakolatvastagságnak. (néhol meg olyan agyonvasalt a beton áthidaló hogy bombával sem lehetne kárt tenni benne, nemhogy lyukat fúrni bele)
Ezeknek hozományaként, befúrni egy tiplit bárhova igen komoly teljesítmény, a gipszkarton lécezését kihozni függőleges/vízszintesre nem kevésbé.
Az egyik léccel (4 szintezőcsavar 4 tipli) egy qrva órát sz&rakodtam, miközben ementálivá lyuggattam a falat hogy találjak olyan helyet ahol nem porlik a fal a tipli körül.
Persze közben jött a szomszéd hogy segítenék-e szétszedni a két hete (akkor szintén megtalált a legjobbkor) felállított állványzatot a ház mögött.
Miután a szétszedéssel végezve a felesége megkérdezte hogy kérünk-e forralt bort (felesleges kérdés) onnan hazaérve valahogy jobban haladtam a falfúrással.
Csak hogy ne töröljék a topicot
Szépek.
Jaj egy kimaradt!

BPV-063

http://youtu.be/T42b_kUHaok

Jól teleszórtam az oldalt,most egy darabig nem jövök.

Jó éjt!
És itt az első gépem. Akkor még a régi rendszám volt rajta,és sárga színű volt. BU 41-77 rendszámmal futott. Szerettem nagyon. Bár az összeset szerettem,és szeretem a Volvo-t is.
Itt vannak a gépek amivel dolgoztam amióta buszt vezetek. (29 éve) No meg a Volvo 7700 jelenleg.
BYD volt nálunk próbaüzemen,elég spártai kidolgozás,nem bír ki egy műszakot egy töltéssel.
Érdekes hog a vámot előre el kellett utalni a posta és a vételárral együtt. A vámpapírok a dobozon egy nylon zacskóban 3 példányban leragasztva.
8200ft volt a posta,8000ft a vám+áfa,és a vételár pedig 32000ft.
Nyílván nem a legolcsóbb postával küldték
Sacramento-ból 9 nap alatt ért el Pécsre.
Bizsu
Akkor 1 órával később kell kelnem. Vasárnap hajnalban megint dolgoznom kell. 3-kor kelés.
Most vasárnap hajnalban 2-3.
Mikor is esedékes?