Sziasztok!
Elméleti segítségre lenne szükségem. A 91'-es évjáratú FZR 1000 exup mocim 2-es és 4-es hengerében oda van a kompresszió, ami lehet, hogy a hengerfej hibájából, de az is lehet, hogy a henger, vagy a dugattyúgyűrűk kopásából adódik. Ha szükséges tudna valaki jó állapotú bontott hengersort dugattyúkkal?
Ha emlékeim nem csalnak, a GTS 1000, és az YZF 1000 is ezzel a blokkal volt szerelve, esetleg ezekből való alkatrészek is érdekelhetnek.
Egyenlőre csak érdeklődöm, még nem borítottam szét a blokkot.
Előre is köszi a válaszokat.
Tanyo
Én lehet, hogy mindig belenyúlok valami szarba, de én 2008 óta 5 akksit vettem. Idén csak azért nem vettem, mert nem mentem semennyit a motorral. Az erdélyi túra előtt akartam venni, mert idén is meghalt a tavaly tavasszal vett, csak mivel nem mentünk így vettem egy új ponyvát mert már az is elég viseletes volt. Igaz az kb 5 éves volt. Az akksikkal mindent próbáltam télen kivettem, normál hőmérsékleten tároltam, időnként rátöltöttem, tavasszal mégsem akarta indítani a motort. Volt ami kibírt 2 szezont, de a leggyengébb 7 hónap volt. Március elején vettem és októberben halott volt. Éppen lejárt a garancia, úgyhogy nem is tudtam visszavinni. Addig minden rendben volt vele.
Nem szívja semmi,mert az immobiliser is ha 24 órán keresztül nem dugsz be kulcsot inaktív lesz. Leáálítás után 24 órán keresztül villog az immo led,utána inaktív lesz. Nem gondolnám,hogy az szívná le. Tavaly télen 2hónap után is szépen indított. Lehet ennyi volt az ideje. A töltést sem veszi,mert rárakom a töltőt,és kb 3 perc után kiírja hogy fel van töltve,ekkor a fezsültség benne 12,7 V,fél óra múltán már 12,2 V. Lehetle kéne csontra meríteni,és meglöketni a nagy töltővel. Bár nem ér annyit az egész. Tavasszal kap egy újat.
Az enyémbe duplája van... sztem az nem bele való. 12-14 Ah szokott lenni ilyesmi motorokban - de nem attól merül le, hogy kisebb... valami szívja, vagy öreg és önkisül.
Elméleti segítségre lenne szükségem. A 91'-es évjáratú FZR 1000 exup mocim 2-es és 4-es hengerében oda van a kompresszió, ami lehet, hogy a hengerfej hibájából, de az is lehet, hogy a henger, vagy a dugattyúgyűrűk kopásából adódik. Ha szükséges tudna valaki jó állapotú bontott hengersort dugattyúkkal?
Ha emlékeim nem csalnak, a GTS 1000, és az YZF 1000 is ezzel a blokkal volt szerelve, esetleg ezekből való alkatrészek is érdekelhetnek.
Egyenlőre csak érdeklődöm, még nem borítottam szét a blokkot.
Előre is köszi a válaszokat.
Tanyo
Mert az nem motorkerékpár!
Most pedig kinyitunk egy Irsai Olivért.
https://www.kepesmotor.hu/lampa/p1820704
Bár az enyém szép új lesz. kb ennyiből.
Ez való bele.