Az én nejemnek van jogsija de én is csak álmodozok róla, hogy sofőröm legyen és mindig utas legyek. A havi távom 3500-4000 km.
motorral idén kb 12km-t mentem
A pözsóban nincs 3e km sem. (azaz többet motoroztam mint autóztam)
Jó, de neked az autó újdonság, engem meg már baromira nem érdekel. (ha lenne a nejemnek jogsija nem is vezetném, csak beülnék hátra és kész)
Megkérdeztem apámat hogy mennyit fogyasztott neki a Swift. (az mondjuk már a 16 szelepes volt hengerenkénti befecskendezőkkel)
Városi-rövidtávú üzemben (szinte mindig abban ment) nyugdíjas gázpedál kezeléssel (max. 2,5e-nél váltás) átlag 6L, országúti üzemben (100-110 körül) 5-5,5L.
Én idén először február 19-én tankoltam tele a pözsót, aztán május 7-én, majd ma eljött az idő hogy megint tankolni menjek. (ez kitartana decemberig, de nem merem teletankolni nyári gázolajjal, mert novembertől már lehetnek fagyok)
Eddig 3446 km-t mentem vele idén, ez azt jelenti hogy a GTR eddig többet ment mint a pözsó.
Eredetileg kisebb akksi van benne, de ugye az már cserélve lett nagyobbra az idők során. Az eredeti kengyel persze nem érte át így maradt a drót így ment évekig, nem mozgott. Gondolom, azt már te leszedted róla, így semmi nem fogja az akksit, akkor ugrál a helyén.
Ha nem érzed instabilnak az autót vezetés közben, ha nem zavaróan kopog és szinte beazonosíthatatlan honnan jön a zaj, ne foglalkozz vele. Számtalan kisebb probléma okozhatja, mint pl: gömbfej, lengőkar szilent kopás, szakadás, stabrúd szilent kopás, toronycsapágy kopás... Sokszor ezeket nem észleled a felemelem-megrángatom módszerrel. Egy nyúzó padon már inkább látszana. Menet közben viszont elég nagy terhelés éri a futóművet ami olyankor elkezd kopogni, nyekeregni. Minimális az esély arra, hogy ez biztonsági szempontból problémát okozzon. Vékony a kaszni szar a zajszigetelés, ezért hallasz meg minden lófasz zajt. Ne törődj vele, használd, jó kis autó az nem fog cserben hagyni.
szétkaptam 2 féket megint mert ütött fékezéskor elvileg most már jó , sehol nem kattog a futómű rángattam húztam vontam a váltó a helyén, lehet ahogy megemeltem 1 kicsit a kaszni vetemedett és attól pattogna itt ott.
Pupumaci,szeptember 15-től vagyok szabadságon,akkor mennék feléd,hogy állsz forgatással.Persze az idő is beleszólhat,de egy kirándulást még tennék arra.
motorral idén kb 12km-t mentem
Jó, de neked az autó újdonság, engem meg már baromira nem érdekel. (ha lenne a nejemnek jogsija nem is vezetném, csak beülnék hátra és kész)
Városi-rövidtávú üzemben (szinte mindig abban ment) nyugdíjas gázpedál kezeléssel (max. 2,5e-nél váltás) átlag 6L, országúti üzemben (100-110 körül) 5-5,5L.
Én idén először február 19-én tankoltam tele a pözsót, aztán május 7-én, majd ma eljött az idő hogy megint tankolni menjek. (ez kitartana decemberig, de nem merem teletankolni nyári gázolajjal, mert novembertől már lehetnek fagyok)
Eddig 3446 km-t mentem vele idén, ez azt jelenti hogy a GTR eddig többet ment mint a pözsó.
a váltótartó bakot nézd meg, lehet kilazult csavar és az recseg induláskor