ti milyen gyertyákat használtok?
már a 6. ngk-t vesszük de befosik mind persze a gyári megjelölésűt
nem a testelektródánál szikrázik hanem mindenhol
szerintem valami fisfos hamis ngk-k ezek és 1800pénzért adja a helyi bolt
valami ami nem ngk és jó?
köszi!
Neked milyen méretü gumi van az elsökeréken az FZ750-en? Az is érdekelne,hogy mennyi olaj kell az első telóba száranként? Mert az én telóm most elég sz*r.
Sziasztok! FZR 600 hűtő érdekel valakit? Hibátlan, thermosszal, csövekkel együtt 10.000! De van még 400as váz, belpiacos lengővilla, gyertyapipák kábelekkel és gyujtótrafókkal, légszűrőház! Fillérekél megválok tőlük, csak a helyet fogják!
Köszi még1x. Sejtettem, hogy így van. Rokikártyám nincs, nem fér a pofámra, pedig el tudnám intézni. Itt kisvárosban nincs jelentősége (2 roki hely van az egész városban , plusz a tecsónál néhány, de ott meg mindig van hely)
Azt a magas táblát nem láttam, faxául ki is takarja a közlekedési lámpa, mivel nincs helyismeretem, nem számítottam rá.
Szia Laci!
Azt hiszem nem szolgálhatok jó hírekkel. Megcsináltam a fotókat, van egy mindkét i. behajtani tilos, a Ferencesek sarkán kibaszott magasan,szar, alig észrevehetően. A Váradi Antal u felől, pedig le van zárva vascölöpökkel. Talán egy rokkantkártya lehet hogy segítene. Bocsi a rossz hírekért,
Igazad van, találtam képeket. Ezzel a faridommal 87-88 ban jöttek ki motorok exup nélkül. Akkor már csak azt nem tudom hogy a szelep mit keres a kéményen. No mind1. Azt én sem gondoltam hogy csont nélküli lesz a cucc.
csak állt. volt még gyönyörű kocka lada, meg egy piros pöttyös Fiat 500 (régi) Az a pöttyök miatt gáz volt, de volt egy gyönyörű festmény az oldalára airbrush-olva. Egy olyan grand kanyon szerű szép vörös köves, félsivatagos táj. Min amit a westernekben látni. Na az szép volt.
Az mi a rákért van hogy rákattintok valamire bizonyos pontokon(mappa-ikon ilyesmi) azt kétszer nyitja meg?(vagy a tálcán rányomok valamire akkor feldobja majd visszateszi mintha kétszer nyomtam volna rá)Nem mindig csinálja és pár napja kezdte.
Egykattintósra van állítva az egerem. (felrúgom ezt a szart!)
Ennek még nincs Magyar rendszáma. 2,3 V6 automata és Ghia felszereltség. (a km számláló állása hihetetlen módon tényleg annyi!)
És a görény kereskedő 1,5M-ért sem adta volna oda akkor.(nem nekem)
Nos:ez a gép nem Exup és "igazából" nem 89-es. 89-től már az exup-ot (3LE) gyártották (ennek ellenére az enyém forgalmija is 90-es) annak viszont a váza sokkal másabb mint ennek.(vázbölcső nincs-más a lengővilla-más a váznyúlvány-a hűtő-a karburátor-és egy csomó minden)
Az exup termosztátja lent van a hengersor mögött,NEM pedig a JOBB oldali vázból kinyúló vízcső végén van. Az exupnál a hűtő tetején van a hűtősapka,a régebbieknél pedig a termosztátházon.
A "régi" karburátora 37-es BSD és kőr alakú a súbere,az exupé 38-as BSDT és lapos a súbere.
Az én blokkom nem 6 sebességes (még) de Bakos Pistié az (már)
Én a helyedben a képeket elnézve nem erőltetném a blokk összerakását.
már a 6. ngk-t vesszük de befosik mind persze a gyári megjelölésűt
nem a testelektródánál szikrázik hanem mindenhol
szerintem valami fisfos hamis ngk-k ezek és 1800pénzért adja a helyi bolt
valami ami nem ngk és jó?
köszi!