Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ti milyen gyertyákat használtok?
már a 6. ngk-t vesszük de befosik mind persze a gyári megjelölésűt
nem a testelektródánál szikrázik hanem mindenhol
szerintem valami fisfos hamis ngk-k ezek és 1800pénzért adja a helyi bolt
valami ami nem ngk és jó?
köszi!
http://www.hasznaltauto.hu/haszonjarmu/zil/zil_157-3783546
Meg kéne a váz és a motorszám akkor világos lesz minden.
Nézd meg hogy mi van a gyújtáselektronika doboz tetején.(és megmondom melyiké)
Erről felismerhető:
Rá van festve feketével az oldalára.(ha még látszik)
De láttam a képen BDS37 (kőr súberes)
Neked milyen méretü gumi van az elsökeréken az FZ750-en? Az is érdekelne,hogy mennyi olaj kell az első telóba száranként? Mert az én telóm most elég sz*r.
Sziasztok! FZR 600 hűtő érdekel valakit? Hibátlan, thermosszal, csövekkel együtt 10.000! De van még 400as váz, belpiacos lengővilla, gyertyapipák kábelekkel és gyujtótrafókkal, légszűrőház! Fillérekél megválok tőlük, csak a helyet fogják!
Köszi még1x. Sejtettem, hogy így van. Rokikártyám nincs, nem fér a pofámra, pedig el tudnám intézni. Itt kisvárosban nincs jelentősége (2 roki hely van az egész városban , plusz a tecsónál néhány, de ott meg mindig van hely)
Azt a magas táblát nem láttam, faxául ki is takarja a közlekedési lámpa, mivel nincs helyismeretem, nem számítottam rá.
Szia Laci!
Azt hiszem nem szolgálhatok jó hírekkel. Megcsináltam a fotókat, van egy mindkét i. behajtani tilos, a Ferencesek sarkán kibaszott magasan,szar, alig észrevehetően. A Váradi Antal u felől, pedig le van zárva vascölöpökkel. Talán egy rokkantkártya lehet hogy segítene. Bocsi a rossz hírekért,
probald meg masik egerrel.nekem a regi genius egeremen kikopott a microkapcsolo,es nehany kattintast nem erzekelt,v kettonek erzekelt:)
Gyulám küldtem 1 kis késedelmi kamatot is.
bele van ütve a karbiba
A karburátor pontos tipusát honnét tudom leolvasni?
nekem is beszart az egerem a régi..
Igazad van, találtam képeket. Ezzel a faridommal 87-88 ban jöttek ki motorok exup nélkül. Akkor már csak azt nem tudom hogy a szelep mit keres a kéményen. No mind1. Azt én sem gondoltam hogy csont nélküli lesz a cucc.

Megtaláltam a családfát:

Szép autó, de megjegyzem nem kéne.
Az ennél régebbi amerikai feelingű autók jönnek be. (ez pl egy Volga)

csak állt. volt még gyönyörű kocka lada, meg egy piros pöttyös Fiat 500 (régi) Az a pöttyök miatt gáz volt, de volt egy gyönyörű festmény az oldalára airbrush-olva. Egy olyan grand kanyon szerű szép vörös köves, félsivatagos táj. Min amit a westernekben látni. Na az szép volt.
egyik cimborámnak volt 1 ilyen ford caprija az is v6 volt csak 5-ös kézivel széles ats-felnivel gyönyörü volt
Az mi a rákért van hogy rákattintok valamire bizonyos pontokon(mappa-ikon ilyesmi) azt kétszer nyitja meg?(vagy a tálcán rányomok valamire akkor feldobja majd visszateszi mintha kétszer nyomtam volna rá)Nem mindig csinálja és pár napja kezdte.
Egykattintósra van állítva az egerem. (felrúgom ezt a szart!)
Ennek még nincs Magyar rendszáma. 2,3 V6 automata és Ghia felszereltség. (a km számláló állása hihetetlen módon tényleg annyi!)
És a görény kereskedő 1,5M-ért sem adta volna oda akkor.(nem nekem)
Szerencséd! (mégiscsak valamennyire megbízható alak vagy)
Eladásra volt kitéve vagy csak ott állt?
Mind a kettő gyári megoldás.(eltekintve a képen látható fémcső toldástól)
Nos:ez a gép nem Exup és "igazából" nem 89-es. 89-től már az exup-ot (3LE) gyártották (ennek ellenére az enyém forgalmija is 90-es) annak viszont a váza sokkal másabb mint ennek.(vázbölcső nincs-más a lengővilla-más a váznyúlvány-a hűtő-a karburátor-és egy csomó minden)
Az exup termosztátja lent van a hengersor mögött,NEM pedig a JOBB oldali vázból kinyúló vízcső végén van. Az exupnál a hűtő tetején van a hűtősapka,a régebbieknél pedig a termosztátházon.
A "régi" karburátora 37-es BSD és kőr alakú a súbere,az exupé 38-as BSDT és lapos a súbere.
Az én blokkom nem 6 sebességes (még) de Bakos Pistié az (már)
Én a helyedben a képeket elnézve nem erőltetném a blokk összerakását.