Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mégse írtam,nem látom a címed!
Nekem ott van az adatlapomon,a számommal együtt!
Na ehunvane nem is férne el máshol a vízcső.
Mindjárt dobok képet
Jó persze!
Küldtem mailt!
Nem ott a légbevezető cső is megy be úgyis van kialakítva nekem. A légbecsőn nincs semmi átalakítva tökéletesen passzent. A vízcső helye is ki van rajta alakítva gyárilag a porszívócsőn.
Ez mi a jófene ott neked? Ott a légbevezető csőnek kellene lennie. Ez úgy tűnik, valami maszek munka..
szerintem 2800 soksoksok pizbe volt
Á B R U S ! Holvagy? Mesélj hány köbcentis ez a masina ?
hello nekem ismeros ez a ford munkatarsamnak volt egy cm3 mekkora
Tényleg nem sok közük van egymáshoz. Sem a lámpa sem a faridom nem ugyanaz.
Az alváz 3LE, és állítólag 1989-es mivel papirok nincsenek innét csak találgatunk.
az egész keret is más .
Nekem nem is ilyen lámpáim vannak a vason.
CSAK Ábrus kedvéért álltunk meg a kereskedésnél, pedig abban már szombaton jártam. Esett az eső. Azért is nincs hátulról fotó, mert sár volt. A látszat kedvéért, hogy nem csak bambulni mentünk ( ) Érdeklődtem egy swift iránt ami ISZONYAT drága volt, de azért játszottuk a komoly érdeklődőt. Még alkudtuk is. Alkuval a 99-es swift 520 akart lenni ( ! ) van egy ilyen is. Ez erősen tervben van. Minden tartalékunkat felélve azt kp-ben megtudjuk venni. Viszont akkor már nemtudom miből iratom át. link
Megbeszélhetjük.
Mond mi érdekel arról töltök fel képeket. Az ülés nem gyári kicsit szuszog mikor ráülök, de elfogadható. A foncsor szerintem jó
Frissítettem a galériát. Az egyik képen látszik az idomon két furat, ott lehet rögzíteni a faridomot. Majd tolok fel a segédvázról is. de már setét van fényképészkedni vaku nélkül.

Igan ezek 5 sebességesek, a thunder race/cat vagyis az YZF sorozattól lettek 6 sebességesek ezek a vasak, de van itt két ezredes 6 gangal. Az egyik Ábrusé, a másik meg Bakosi kollégáé (ha nem csal a memoriám)
Szép kis capri
Én nekiállnék legózni jó kis kihívás lenne ez is nekem.
Telefonnal készült. Elnézést érte.
Persze, hogy merev, hiányzik belőle kb 80 kg... nem lesz az olyan bonyolult kicserélni..
A blokk sztem nehezebb ügy lesz. És sztem 5 gangos, legalábbis az én ezredesem az, meg itt másoké is. Vagy úgy gondoltad, hogy 1000res blokk az FZ 6os váltójával? Talán úgy, de akkor lesz 2db szétszedett blokkod
Én is jobban örülnék 1 6 sebességesnek.
Ha leszóltad volan a képek minőségét akkor is csak azt tudnám mondani hogy így sikerült. Azért kösz!

Más:
A hátsó futómű sugomotorosok szerint kpl jó az FZ-be, de azt még nem tudom hogy az első teló hogy fog működni mert most így a blokk nélkül kurvára keménynek tünik szinte merev. Meg teljesen más a méretezése. Azzal szopni fogok. De mindig is szerettem a kihívásokat. A blokk összerakás csak azért érdekel mert egyszer szeretnék egy hat sebességes ezredessel közlekedni.
Szokni kell még nagyon. Fúú a front-tól megfájdult a fejem nagyon és nincs gyogyóm.
Én sokmindent totalc dvddecrypt nero winamp és még 1 csomó van hátra. :D
Én már kinéztem 1 dolgot róla. Reflektort mert az enyém be van pattanva és homályos a foncsor. A seggét nem tudom hogy át tudnám-e rakni 1-1be de ha eladod esetleg akkor lehet érdekelne üléssel 1üt. kis hiéna lettem.
Te milyen progikat tettél fel? Én csak tök alapokat, Total Commander, winRAR, Firefox, uTorrent, VLC media player, MSN, adobe reader, meg egy CCC ATI vezérlőt...most keresek drivert a webcamomhoz...