Helló
Nekem eddig csak jó tapasztalataim vannak ezzel kapcsolatban. teljesen Kisimult a gép. Nyugodtam ám de erőteljesen gyorsít sokkal szebben reagál a gázra jobban érezni azt hogy addig gyorsít amíg húzod neki. Az optimalizáláshoz kell a nyomaték pad hogy amik vannak a Nyomaték görbén lukak egyeletlenségek azokat ki lehessen Szépen egyengetni Felül írni . Ehhez a részéhez nem nagyon értek azért is ment a szakemberhez hozzá teszem Én személy szerint nem bíznám másra csak akinél voltam. sok érdekes kis praktikát elmondott hogy mit hogy érti si a dolgát Fz-1 terén hisz ilyennel versenyzett korábban.
Én meg vagyok elégedve vele sokkal jobban húz érezhetőbb az egész motor. Finom kigyorsít de persze erőteljesen. Nincs akkora fogyasztás még a váltásnál is érezni hogy más sokkal simábban kapcsol a kuplung nélkül mint előtte Meg ugye 1000 res fordulatszámonként változik a a gyári elektronika Power Commanderrel meg 250 en ként. Sok sok csomó minden van amitől jobban tetszik így. Csak lenne már olyan idő hogy tesztelhessem többet. Hát ennyi ha valami még eszembe jutna megírom vagy ha van kérdés azt is
Hát megmondom a frankót én is elég forró fejű vagyok úgyhogy lehet a kidobó lassú lett volna én előbb kiértem volna a kis csávóval. De azt megmondom néhány súlyos testi sértés után rájön az ember hogy nem kell kapkodni le kell nyelni egy állast, Yardot hívni .Rendezkedni majd utána . Nem írok ide semmi praktikát vagytok elég ötlet gazdagok ti is szerintem. De mint mondtam mindennek megvan a rendje és a mondja.
Az anyuka hivatali visszaéléssel a gyerek meg garázdasággal magán tulajdon rongálásával testi sértéssel Te meg csak önvédelemmel vagy vádolható elvileg egy jó ügyvéd sokat tud segíteni. Plusz jön egy kérdés a jogos eljárásról hogy kellett e bilincs mert ez nem biztos hogy bűncselekmény. A mentőben eleve de nem voltam ott nem tudom mi volt a helyzet pontosan
A többi ami nem hivatalos Hát arra is vannak szép dolgok de azt nem írnám le erre a nyilvános oldalra nehogy rám ismerjen valaki hogy mikor miket teszek tettem és még tenni fogok.
Minek ülnél rá egy ugyanolyan motorra?
aluvázas fordított lengővillás ezres fazer az kell neked.
Szted én miért nem vettem 2004 es gsxf 750 után 2003 as fazert? Ha már vesz az ember motort főleg szezonálisan akkor az legyen jó és korszerű. És akkor nem nyáladzok a jó motorok után. Mivel vettem egy jó motort.
Volt 1250S bandit szinte ua árban és még a hagyományos első teleszkópos és 110LE-s, hát nyilván akkor már ugyanannyiért egy fazer FZ1-t. aluváz, 150LE és sorolhatnám.
Igaz,hogy nyögöm a hitelét. Ezt biztos nem motorozom ki.
Leirhatnád, mik az eddigi tapasztalatok a PC-vel kapcsolatban. Nekem is piszkálja a fantáziámat..... .Az autómba holnap raknak chiptuningot, arra is nagyon kiváncsi vagyok, mi lesz a végeredmény. Az elv ugyanaz, csak az autót nem rakják fékpadra. Ezért nem is értem, hogyan optimalizálják.
Próbálkozom vele mint a kiskutya a közösüléssel de majd lesz valami most előbb meg tanulni hogy gurul a gép a PC vel csak lenne már hozzá jó idő
Tud valaki valami jó futómű beállítás az fz1 hez olyan 100 kiló körüli tagnak"nekem" Ha nem megelégszem azzal ami sikerült a user manuált olvasva meg kifinomítva. végül is így sem rossz
Nekem eddig csak jó tapasztalataim vannak ezzel kapcsolatban. teljesen Kisimult a gép. Nyugodtam ám de erőteljesen gyorsít sokkal szebben reagál a gázra jobban érezni azt hogy addig gyorsít amíg húzod neki. Az optimalizáláshoz kell a nyomaték pad hogy amik vannak a Nyomaték görbén lukak egyeletlenségek azokat ki lehessen Szépen egyengetni Felül írni . Ehhez a részéhez nem nagyon értek azért is ment a szakemberhez hozzá teszem Én személy szerint nem bíznám másra csak akinél voltam. sok érdekes kis praktikát elmondott hogy mit hogy érti si a dolgát Fz-1 terén hisz ilyennel versenyzett korábban.
Én meg vagyok elégedve vele sokkal jobban húz érezhetőbb az egész motor. Finom kigyorsít de persze erőteljesen. Nincs akkora fogyasztás még a váltásnál is érezni hogy más sokkal simábban kapcsol a kuplung nélkül mint előtte Meg ugye 1000 res fordulatszámonként változik a a gyári elektronika Power Commanderrel meg 250 en ként. Sok sok csomó minden van amitől jobban tetszik így. Csak lenne már olyan idő hogy tesztelhessem többet. Hát ennyi ha valami még eszembe jutna megírom vagy ha van kérdés azt is
Az anyuka hivatali visszaéléssel a gyerek meg garázdasággal magán tulajdon rongálásával testi sértéssel Te meg csak önvédelemmel vagy vádolható elvileg egy jó ügyvéd sokat tud segíteni. Plusz jön egy kérdés a jogos eljárásról hogy kellett e bilincs mert ez nem biztos hogy bűncselekmény. A mentőben eleve de nem voltam ott nem tudom mi volt a helyzet pontosan
A többi ami nem hivatalos Hát arra is vannak szép dolgok de azt nem írnám le erre a nyilvános oldalra nehogy rám ismerjen valaki hogy mikor miket teszek tettem és még tenni fogok.
hungexpo...7100pénz neten,helyszinen 8900
mennyiért osztogatjak ajegyet
http://tinyurl.com/2udembc
aluvázas fordított lengővillás ezres fazer az kell neked.
Szted én miért nem vettem 2004 es gsxf 750 után 2003 as fazert? Ha már vesz az ember motort főleg szezonálisan akkor az legyen jó és korszerű. És akkor nem nyáladzok a jó motorok után. Mivel vettem egy jó motort.
Volt 1250S bandit szinte ua árban és még a hagyományos első teleszkópos és 110LE-s, hát nyilván akkor már ugyanannyiért egy fazer FZ1-t. aluváz, 150LE és sorolhatnám.
Igaz,hogy nyögöm a hitelét. Ezt biztos nem motorozom ki.
Mit tettél volna a helyemben? Csak hogy tudjam legközelebb!
mán naom lenet vótonk
Tud valaki valami jó futómű beállítás az fz1 hez olyan 100 kiló körüli tagnak"nekem" Ha nem megelégszem azzal ami sikerült a user manuált olvasva meg kifinomítva. végül is így sem rossz
Felénk is,vagy bármerre. (577? )