Nem voltam elájulva viszont nem kellett elmennem a shoxba hogy infót kérjek.
Viszont Two Brothers sportdobról rengeteg infót kaptam. És még azt is megtudtam,hogy lehet hozzá kapni egy JUICE elektronikát amit speciel a dobhoz és motorhoz fejlesztettek ki. Kár hogy nincs benne E4 jelzés. 110e.-t mondtak a carbonra és 88e.-t az alura az újpesti suzukinál.
LeoVINCE ből a OVAL EVOII TITANIUM 89e és E4es.
Viszont yamaha szégyelheti magát,hogy Fazert nem mutattak be. Még az árlistába se volt feltüntetve. NAgyon egy ritka motorunk van. :)
Viszont nagyon szép volt a Z1000 es Kawa!
Redfazer: Tatára még lenézek!
11fele kigurultam motorral!Szinte az elsők között voltam, majd ugy éreztem szemétség lenne kihagyni 3 éves unokaöcsémet egy ilyen buliból!Haza jöttem majd kocsival 13-ra vissza!Sajna lemaradtam mindenről, de megérte Ő élvezte!
egyébként ma egy új információt tudtam meg a motoroomról :D
tartalék üzemenyaggal nem megy el a motor 60 kilómétert,
csak 45-öt ! :DDDD
éreztem, hogy baj lesz... mert a Shell felé indúltam szóval csak másfél kilómétert toltam :DDD
értem..köszönöm
és mi a véleményed ha utassal motorozok akkor mindenképpen kellene az 5-ös fokozat, nem ?
...de milyen érzés ha csak egyedűl ülök rajta nagyon pattogna ?
efelől nincsenek infóid ?
ülés alatt a kulcs felőli részen van egy kis nyilás ahol befér a szerszám, és tudod állítani a rugóstagot, ha az ülést le veszed akkor még látni is fogod a számozást....
de szerintem ez benne van a kézikönyben is
hali.
egy olyan kérdésem lenne, hátha valaki vágja ezt...
...hogy a hátsú rúgót hogyan is tudnám erősebbre állítani.
a könyvben leírja, hogy gyárilag 3-ason van, meghogy szerszám kell hozzá... de honnan is kell nekiesni, meghogy ilyen kulcs van.e a saját készletben stb...
én olyan 100 kiló környéki vagyok és sokszor megesik, hogy cuccolok hátúl valamit, vagy valakit :) ebből fakadóan úgy gondolom keményebbre kellene állítani...
mit gondoltok feltoljam 5-ösre ?
Én voltam nála Tatabányán van a műhelye, olyan dobot csinál amilyet kérsz. Mondjuk én egy Arrow dobot vettem tőle mert a sajátját tette fel egy R 1-re. Az szép volt és a hangja is szuper volt!
Itt a sportmotoron a kipufogós hirdetéseken fent van egy pár kipufogója és a telcsiszáma is.
Viszont Two Brothers sportdobról rengeteg infót kaptam. És még azt is megtudtam,hogy lehet hozzá kapni egy JUICE elektronikát amit speciel a dobhoz és motorhoz fejlesztettek ki. Kár hogy nincs benne E4 jelzés. 110e.-t mondtak a carbonra és 88e.-t az alura az újpesti suzukinál.
LeoVINCE ből a OVAL EVOII TITANIUM 89e és E4es.
Viszont yamaha szégyelheti magát,hogy Fazert nem mutattak be. Még az árlistába se volt feltüntetve. NAgyon egy ritka motorunk van. :)
Viszont nagyon szép volt a Z1000 es Kawa!
Redfazer: Tatára még lenézek!
így legalább hamarább kifogyott, de legalább nem értem el a kutig :D
tartalék üzemenyaggal nem megy el a motor 60 kilómétert,
csak 45-öt ! :DDDD
éreztem, hogy baj lesz... mert a Shell felé indúltam szóval csak másfél kilómétert toltam :DDD
és mi a véleményed ha utassal motorozok akkor mindenképpen kellene az 5-ös fokozat, nem ?
...de milyen érzés ha csak egyedűl ülök rajta nagyon pattogna ?
efelől nincsenek infóid ?
de szerintem ez benne van a kézikönyben is
egy olyan kérdésem lenne, hátha valaki vágja ezt...
...hogy a hátsú rúgót hogyan is tudnám erősebbre állítani.
a könyvben leírja, hogy gyárilag 3-ason van, meghogy szerszám kell hozzá... de honnan is kell nekiesni, meghogy ilyen kulcs van.e a saját készletben stb...
én olyan 100 kiló környéki vagyok és sokszor megesik, hogy cuccolok hátúl valamit, vagy valakit :) ebből fakadóan úgy gondolom keményebbre kellene állítani...
mit gondoltok feltoljam 5-ösre ?
Holnap nem akar valaki csatlakozni Szombathely-Tata útvonalon?
Kb 4-kor indulok.
jövő csütörtökön esti motorozás az euro-ringen nemmegyünk el?
Közép álványt 15ért.
Generátor deklit 15ért.
Itt a sportmotoron a kipufogós hirdetéseken fent van egy pár kipufogója és a telcsiszáma is.