megköszönném, ha elolvasnád mégegyszer amit írtam, és kis gondolkodás után te is rájönnél, hogy nem az interneten való vásárláson van a hangsúly..
..hanem azon az árrésen amit a sok kis buzi vidéki kereskedő kialakít az nagyobb internetes áruházakkal szemben... szóval ez lenne a lényeg...
egyszóval a kibaszott SPÓÓÓÓÓROOOLLLÁÁÁÁSSSSS !
na... :)
hali.
nem fórum téma, de lehet tudnátok segíteni.
Tenault Traficba akarok olajat, olajszűrőt venni.
esetleg ha tudnátok segítséget adni hol lenne neten a legolcsóbb akkor megköszönném...
Bocs, hogy ebbe a topicba írok, de sajnos nincs TDM topic. Gondolkozok , hogy lecserélem a jelenlegi burgman 400-at egy TDM-re. Az viszont zavar, hogy ment előttem egyszer egy és iszonyatosat csattant a váltó. Hasonló ccm-es motoroknak is néha akkora csattanást hallok mikor beteszik 1-es, hogy megriadok. Az egyik barátom fz6 s2-jének viszont vaj puha váltója van. Valahogy iszonyodom a kemény váltótól.
Ez konstrukció, kopottság, olaj függvénye?
Csak az első futamot néztem, de akkor még nem volt semmi gond, a két yamahás igen csak szorongatta a Biaggit. de nem tudták elkapni így csak a 2-3 hely maradt nekik !
Igyekszem, sajnos nem fog menni egyhamar de mindenképp le akarom tesztelni pályán a motort ha már megvan a bukócső.
Kakucsringen még nem voltam viszont olcsónak ígérkezik 8e -jával.
Nehéz cserélni? Mennyi a légrés?
Amúgy nem nagyon értem a jobb oldali húzó bal oldali toló csillapítást.
Valaki felvilágosíthatna.
Meg lehet tekergetni az aranyszínű csavart és még középen is van egy kis csavar. Nem akarom buzizni de szeretnék tisztába lenni a motor képességével.
4éves a motor 9e km rel azért nem árt olajat cserélni a teleszkópba és a fékrendszerben.
Milyen olaj kell bele? Házilag is kicserélhetem? Rendelkezem némi szerelési ismeretekkel.
De láttad is? Miért is füstölt? Szerintem a gumi nem bírta.
Mert annyit láttam,hogy veszi az ívet és láttam halvány kékes füstöt és utána már szépen csúszott is ki.
..hanem azon az árrésen amit a sok kis buzi vidéki kereskedő kialakít az nagyobb internetes áruházakkal szemben... szóval ez lenne a lényeg...
egyszóval a kibaszott SPÓÓÓÓÓROOOLLLÁÁÁÁSSSSS !
na... :)
nemkell ehez net
nem fórum téma, de lehet tudnátok segíteni.
Tenault Traficba akarok olajat, olajszűrőt venni.
esetleg ha tudnátok segítséget adni hol lenne neten a legolcsóbb akkor megköszönném...
legalább hallod hogy van! nem úgy ,mint a
Burgman robogón
van is egy Husqvarna TE 250 eladóm!
35le,95km,2011-ig műszagi,4titánszelep 1,3 Mililó
KTM exc 450 csere érdekel
Bocs, hogy ebbe a topicba írok, de sajnos nincs TDM topic. Gondolkozok , hogy lecserélem a jelenlegi burgman 400-at egy TDM-re. Az viszont zavar, hogy ment előttem egyszer egy és iszonyatosat csattant a váltó. Hasonló ccm-es motoroknak is néha akkora csattanást hallok mikor beteszik 1-es, hogy megriadok. Az egyik barátom fz6 s2-jének viszont vaj puha váltója van. Valahogy iszonyodom a kemény váltótól.
Ez konstrukció, kopottság, olaj függvénye?
http://motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=3650&session_id=/6
xC/RhueOs2481
Mai napos délutáni gurulás.
3 ik hely a bajor szamár vitte
Kakucsringen még nem voltam viszont olcsónak ígérkezik 8e -jával.
Amúgy nem nagyon értem a jobb oldali húzó bal oldali toló csillapítást.
Valaki felvilágosíthatna.
Meg lehet tekergetni az aranyszínű csavart és még középen is van egy kis csavar. Nem akarom buzizni de szeretnék tisztába lenni a motor képességével.
4éves a motor 9e km rel azért nem árt olajat cserélni a teleszkópba és a fékrendszerben.
Milyen olaj kell bele? Házilag is kicserélhetem? Rendelkezem némi szerelési ismeretekkel.
én még fz6 nál nem hallottam csörgést,,,
Mert annyit láttam,hogy veszi az ívet és láttam halvány kékes füstöt és utána már szépen csúszott is ki.
Milyen gumi volt rajta? Nem tudjátok?