Gurultam ma ~90 kilót: munkahely jövet-menet, meg egy kis ráadás...
1.5 hét esőszünet után roppppant jól eset. Reggel találkoztam egy DL-es sporttárssal, ment Nyír1re, irigyeltem egy kicsit... Jó lett volna ellógni melóból és csak gurulni vele egyet.
igen de nálunk kicsit más a szitu mert ő is motorozik és vihette amikor akarta,eddig!
Hibáztam de talán rendbe lesz minden.
Csak kell egy másik mocit találnom.
A barátnőm kölcsönadta a gépet a Faterjának aki elzakózott egy nagyot,de szerencsére nem lett baja!
Én nem voltam ott úgyhogy csak este értesültem róla,elég szar érzés volt,de kapok tőlük egy sérülésmentest!Ezt megcsinálják és elagyják.
Tényleg ha tud valaki egy jó állapotú FZ6 N-t feketét vagy szürkét szóljon és már megyek is megnézni.
Hát azért kanyarodni nem olyan borzasztó dolog.
Egy ismert úton, ha nincs forgalom és tiszta az út (pl. Mátrában egy-egy szép napon) nem olyan rossz borogatni. Ennek egyenes következménye, hogy lekopik a gumi széle.
Pályán mindezt tényleg biztonságosan lehet megtanulni és elesni se feltétlen kötelező.
Ha ismeri az ember a kanyarokat, akkor ha ésszel megy az ember és nem kockáztat, meg nem versenyez, akkor nem fog elesni. Hanem megtanul motorozni valemennyire és még jól is érzi magát.
Sziasztok!
Együttérzésem Karminak! Részemről nem hinném, hogy el akarnék jutni odáig, hogy pályán kockáztassam a 1.:magam 2.: nem éppen óccsó motorom épségét. Az, meg, hogy "inkább ott próbálom ki, hogy mi, hogyan, mint élesben elcseszem" dolog meg ha belegondol bárki, egy kissé sántít. Mitől kellene bedőlnöm """majrécsík""" kopásig ép ítélőképességgel az utakon odáig, hogy sikerüljön íven maradni.... ??? Bullshit!
Óvatosan, meg kéne úszni a motorozást. De ha ez nem szempont legalább a statisztikát ne rontsuk...
a majrécsík nálam a vakmerőség mércéje. Fordítottan arányos tényező. Ezt be merem vallani. Pedig aztán én sem finomkodok, csak akkor amikor nem láthatok be tőlem független tényezőket. Mégegyszer: együttérzés minden elcsúszottnak!
Hagy kezdjek ma is egy SZ SZ-e. (szalon sztori)
Dunaparton kiállítás pár hete. Sátor, pár motor főleg tesztdarabok, sétálók.
Jobbról füvön megérkezik GS500 fejidom!
Leszáll, egyenesen motorokhoz, beszélgetés kezdeményezés:
GS: - helló!
R: - helló!
Gs: (nézi az új R6R-t, piros-fehér) ....... izmos lett a Yamaha kis 50-ese (mutat rá)
R: igen szerintem is de ez az új 600-as
Gs: jaaa igen igen ezt hirdetitek beszámtási akcióba
R: ezt? hol láttad, újságban, szalonban....?
Gs: most volt az újságba amit bedobálnak
R: YAMAHA VÁC-os hirdetés?
Gs: igen, biztos
R: nem hirdettünk ilyet
GS: pedig z volt rajta hogy bármilyen rigát meg ilyeneket beszámítotok
R: (másik oldalon másik sorban 3. motornak állt egy YBR125, odafordulva rámutatva) - az újságban azt hirdetjük, annak van beszámítási akciója
Gs: jaaaaa tényleg az volt aaaaz
R:
Gs: na mindegy azért a Yamahának is jól sikerültek a K6-osai, szia
R : szia
Ari volt. Tegnap este mentem ki magamé a Dunapartra mert ott maradtam ámulatomban hétvégéről
O01]
Kis segítség a történethez ha szükséges valakinek. Egyik képen YBR125 másik R6R (és akkor már a zúj 50-est fel se teszem )
gondolom nem is 2 paksaméta papírral szoktál mászkálni, mint én..