az a bukosisak annyit ér mint halottnak a csók
még 30km/h nál is veszélyes esés esetén, de tegyük fel hogy nem történik vele semmi baleset, akkor meg a menetszél tuti hátra csapja a fején és megfolytja arrol ne is beszéljünk hogy a szél kifujja a szemét, szóval 200 al becsukott szemmel azaz igazi
Azért, mert azokat a furatokat, az öntés, és összecsavarozás után,
munkálják meg. Az évi Yamama szervíz oktatásokat azért nem véletlen tartják. Sok olyan infóra tesz szert az ember, amit más honnan, nem tudhat meg.
Gondolom a rendkívül erős akaratú japán mérnökök direkt azért készítik a vázat két fél darabból,majd rögzítik oldható csavarkötésekkel,hogy kipróbálják más nemzetek szerelőinek az akaratát.Széthúzzam vagy ne húzzam szét amikor szigorúan megtiltották.Erre azért van szükség,hogy egy esetleges világinváziónál meghatározhassák az erős jellemű népeket
Vértesszőlösön a Suzuki Motor kereskedésben vettem a Fazerem, ott volt lerakva használtan.. Ők becsaptak mert azt mondták sértelten, és csak vétel után miután jobban megnéztem othol jöttem rá ,hogy húúha .. ezzel csúsztak. elmentem a yamahához ők megnézték azt mondtán nincs nagy para, végülis mindent lecseréltek ezekszerint még lámpákat is ! És itt volt a para, mert más típust rendeltek bele, és megint más típusú volt a kábelköteg.. ezért nekem úgy világított másfél évig, hogy h7volt a refi, h4 meg a tompított.. (fel sem tűnt)
És ezért nem akart jó lenni a dupla tompított fényem ezért kellet a kábelköteget is áttalakítanom... már minden világos.
hát beszarás, motoromnál pont fordítva van.. olyanyira, hogy ez okozta azt, hogy nem jött össze elsőre a dupla tompított fény, és átt kellet még a kébelköteget is alakítanom.
náluk luxus a köszönés, tisztelet a kivételnek
az a bukosisak annyit ér mint halottnak a csók
még 30km/h nál is veszélyes esés esetén, de tegyük fel hogy nem történik vele semmi baleset, akkor meg a menetszél tuti hátra csapja a fején és megfolytja arrol ne is beszéljünk hogy a szél kifujja a szemét, szóval 200 al becsukott szemmel azaz igazi
http://galeria.totalbike.hu/blogok/2010/03/05/daytona2
010/?current_image_num=126&image_size=m
mit is csinálsz? remélem valami hasznosat,számunkra!
nah majd jövőhéttől következik a kemény dio, meg aztán,,,,
jól ment a meló?
munkálják meg. Az évi Yamama szervíz oktatásokat azért nem véletlen tartják. Sok olyan infóra tesz szert az ember, amit más honnan, nem tudhat meg.
A korm csapágyat is ugy cserélem hogy kinyitom a csavarokat
És ezért nem akart jó lenni a dupla tompított fényem ezért kellet a kábelköteget is áttalakítanom... már minden világos.
Így ?