Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igazad van... beképzelt társaság...
a másik hogy sose birtam a csoppereseket
náluk luxus a köszönés, tisztelet a kivételnek

az a bukosisak annyit ér mint halottnak a csók
még 30km/h nál is veszélyes esés esetén, de tegyük fel hogy nem történik vele semmi baleset, akkor meg a menetszél tuti hátra csapja a fején és megfolytja arrol ne is beszéljünk hogy a szél kifujja a szemét, szóval 200 al becsukott szemmel azaz igazi
ehh, linkelés nem erősségem...
Melyik Fz1 tulajnak van ilyen csecse bukója?
http://galeria.totalbike.hu/blogok/2010/03/05/daytona2
010/?current_image_num=126&image_size=m
ezt veszem igennek...megyek és megtervezem fotósoppan hogy mi kell
lehet idővel ,,,
ho hóóóóóóóóóóóó
hát,mit is mondjak

mit is csinálsz? remélem valami hasznosat,számunkra!
jah jo volt, elég light-os volt a mai nap
nah majd jövőhéttől következik a kemény dio, meg aztán,,,,
jó reggelt.
jól ment a meló?
nah helló
Azért, mert azokat a furatokat, az öntés, és összecsavarozás után,
munkálják meg. Az évi Yamama szervíz oktatásokat azért nem véletlen tartják. Sok olyan infóra tesz szert az ember, amit más honnan, nem tudhat meg.
Gondolom a rendkívül erős akaratú japán mérnökök direkt azért készítik a vázat két fél darabból,majd rögzítik oldható csavarkötésekkel,hogy kipróbálják más nemzetek szerelőinek az akaratát.Széthúzzam vagy ne húzzam szét amikor szigorúan megtiltották.Erre azért van szükség,hogy egy esetleges világinváziónál meghatározhassák az erős jellemű népeket
Hát baszki az angol kivitelű modellre való,PL:a Jos mocijára
Erőt öntök bele,nem szomorítom Azt a vasat meg én nem tenném vissza.Mert nagy nehéz,és vas úgy hogy biztos jó lesz még valamire.Csak ne motoron
Mért nem lehet szétszedni?
A korm csapágyat is ugy cserélem hogy kinyitom a csavarokat
Vértesszőlösön a Suzuki Motor kereskedésben vettem a Fazerem, ott volt lerakva használtan.. Ők becsaptak mert azt mondták sértelten, és csak vétel után miután jobban megnéztem othol jöttem rá ,hogy húúha .. ezzel csúsztak. elmentem a yamahához ők megnézték azt mondtán nincs nagy para, végülis mindent lecseréltek ezekszerint még lámpákat is ! És itt volt a para, mert más típust rendeltek bele, és megint más típusú volt a kábelköteg.. ezért nekem úgy világított másfél évig, hogy h7volt a refi, h4 meg a tompított.. (fel sem tűnt)
És ezért nem akart jó lenni a dupla tompított fényem ezért kellet a kábelköteget is áttalakítanom... már minden világos.
A Yamaha szigorúan tiltja a két vázfél szétszerelését. Nem véletlen!
Igen igy a gyári.
Igen. Alkatrész rendeléskor felajánlja, az ország kódot. Mellényomtak.
hát beszarás, motoromnál pont fordítva van.. olyanyira, hogy ez okozta azt, hogy nem jött össze elsőre a dupla tompított fény, és átt kellet még a kébelköteget is alakítanom.
Jobb H7 balH4 nem variálják.
abból indulok ki, hogy Vaterán láttam egy fejidomot fazerra amin pont fordítva volt a h4, és a h7 izzók kialakítása, mint mongyuk az én motoromon.