Ok, lehet hogy akkor veszek hozzá egy tisztítót, nem rossz ötlet. Próbáltam, és pöccre indult. Még az akksi is OK volt! A benzint gyors kihajtom mert az régi lehet szintúgy... Tele tankkal tették el szerencsére.
Remélem minden ok lesz vele!
T
Egy ilyen motorhoz jutottam én is a télen. 6000km 2006 gyártmány.
Törötten vettem, magam javitottam. Semmi komoly kopást vagy hibát nem találtam. Szerintem a te géped is hasonló állapotú. A olajak cseréje mellett, lehet elkelne egy adag injektortisztitó. Csak azért gondolom, mert 2 évig nem ment és hát láttam már ezt azt (még a karbeszos gépekben) a benzinből kicsapódva a karbi belsejében.
Sziasztok! Az olajjal kapcsolatban én is láttam egy táblázatot, 10W- 15W- 20W-s olajakat is irt a gyártó, de ha jól emlékszem attól függően kb milyen külső hőmérséklet tartományban van használva a gép. Ha jól melékszem kb 0 és 35 fok közt ajánlott 10W- 15W-s olaj. Ahogy itt elnézem megunkat senki nem veti meg a motorozást pár fokkal 0 felett. Szal szerintem is a legmegfelelőbb a 10W40
Jobb vagy,nem tudok címet.Csak hallom erre ez csinálta arra meg amaz. Az enyémen már ez volt,mindenkinek bejön a hangja(próbáltam már feltölteni ide de nem ment ). Olyan 30 körül csinálnak már ilyeneket.
Na tegnap én is igy voltam a leömlőkkel,aláfeküdtem,de csak "megnaggyáztam" 2000-el ,szt jónapot. Úgyis besárgul az első 100 km-n.
Én is erre gondoltam, de olvastam 20w50 et is a könyvében. És nem volt tiszta hogy most mi lenne a legjobb neki. Korábban az SV-mben is ez volt, csak én castrolt használtam. A 6000. km után tuti cserélem. Nekem hol túrázni kell hol kiereszteni a fáradt gőzt!
Szóval lesz használva és mindenhol javasolják a 6000 km-t. Az olaj is csak ennyit tud!
Telóval meg akkor várok még... SOkat nem mehettem a géppel eddig mert nincs a törzskönyve, bankban páncélban őrzik... De remélem hogy pár nap és az ENYÉM papíron is!
T
Én Motul 5100 10w40et használok, szereti a gép, és szép hangja van.
Van aki 20w50et mond, de én maradok ennél.
6ezrenként cserélem, de 10nél kéne...
Ennyi jár neki...
telóolajat majd meglátod ahogy elkezded használni, nekem most lesz cserélve...
Tavaly ősszel mentünk fel visegrádon a várhoz, és felfelé olyan 100as tempónál 2személlyel leért a leömlőm, úgyhogy be is fostam egy pillanatra:D:D Pedig jól van beállítva az előfeszítés...
Szia!
Köszi a gyors választ! Én is hasonlóra gondoltam. Még ami eszembe jutott a fékolajat cserélem mert ha nem is volt használva elöregedett. A teleszkópokban az olajat szerintetek cseréljem?
Ill egy kérdés még?! Milyen olaj megy bele? Mit rakjak? AZt tudom hogy félszintetikus kell, de azon belül mi?
Köszi Tamás
Hááát, járasd a motort.
Aztán lehet egy motorblokk tisztítóval átmosnám.(olaj leenged, az a cucc bele, járat 10 perc, leenged).
Friss olaj, olajszűrő, levegűszűrőt nézd meg milyen állapotban van.
Fékolajat ellenőrizd, gumikat.
Szerintem.....
Sziasztok!
Most lettem egy Fazer 600 as boldog tulajdonosa. 2007es a gép és magyarból származik. A km ami benne van hihetetlen mód csak 3900km! Mit javasoltok, mi az amit ilyenkor cseréljek rajta? (1000 es szervíz után nem csináltak semmit vele, és 2 évet állt, semmit nem ment)
Köszi Tamás
Azért írtam, mert nekem is úgymond csörgött egy kicsit amikor megvettem, és be voltam fosva, hogy úristen most minek van baja....
De aztán mondták többen, hogy a kuplunk feszítő rugót lehet cserélni, és picit halkabb lesz, de ezek ilyenek.
Aztán a karbiszinkron után úgymond megszűnt a hang.
Valószínűleg az egyenletlen járás miatti rázkódás okozta a hangot....
Legalábbis én ezeket szűrtem le....
T
Csak akkor ülöm meg, ha be van törve .
Igaz az áruk sem olyan !
Remélem minden ok lesz vele!
T
Szóval tuti hogy 10w40 lesz akkor benne....
Köszi
Törötten vettem, magam javitottam. Semmi komoly kopást vagy hibát nem találtam. Szerintem a te géped is hasonló állapotú. A olajak cseréje mellett, lehet elkelne egy adag injektortisztitó. Csak azért gondolom, mert 2 évig nem ment és hát láttam már ezt azt (még a karbeszos gépekben) a benzinből kicsapódva a karbi belsejében.
Most már kezdek helyrejönni...
Motor még nincs kész...de azért használható
Na tegnap én is igy voltam a leömlőkkel,aláfeküdtem,de csak "megnaggyáztam" 2000-el ,szt jónapot. Úgyis besárgul az első 100 km-n.
Mi újs? Mindenki motorozik?
Leömlőket kellene rendbetennem.
De semmi kedved ott görnyedni alatta-mellette. Leszedjem?
Szóval lesz használva és mindenhol javasolják a 6000 km-t. Az olaj is csak ennyit tud!
Telóval meg akkor várok még... SOkat nem mehettem a géppel eddig mert nincs a törzskönyve, bankban páncélban őrzik... De remélem hogy pár nap és az ENYÉM papíron is!
T
Van aki 20w50et mond, de én maradok ennél.
6ezrenként cserélem, de 10nél kéne...
Ennyi jár neki...
telóolajat majd meglátod ahogy elkezded használni, nekem most lesz cserélve...
Tavaly ősszel mentünk fel visegrádon a várhoz, és felfelé olyan 100as tempónál 2személlyel leért a leömlőm, úgyhogy be is fostam egy pillanatra:D:D Pedig jól van beállítva az előfeszítés...
Köszi a gyors választ! Én is hasonlóra gondoltam. Még ami eszembe jutott a fékolajat cserélem mert ha nem is volt használva elöregedett. A teleszkópokban az olajat szerintetek cseréljem?
Ill egy kérdés még?! Milyen olaj megy bele? Mit rakjak? AZt tudom hogy félszintetikus kell, de azon belül mi?
Köszi Tamás
Aztán lehet egy motorblokk tisztítóval átmosnám.(olaj leenged, az a cucc bele, járat 10 perc, leenged).
Friss olaj, olajszűrő, levegűszűrőt nézd meg milyen állapotban van.
Fékolajat ellenőrizd, gumikat.
Szerintem.....
Most lettem egy Fazer 600 as boldog tulajdonosa. 2007es a gép és magyarból származik. A km ami benne van hihetetlen mód csak 3900km! Mit javasoltok, mi az amit ilyenkor cseréljek rajta? (1000 es szervíz után nem csináltak semmit vele, és 2 évet állt, semmit nem ment)
Köszi Tamás
De aztán mondták többen, hogy a kuplunk feszítő rugót lehet cserélni, és picit halkabb lesz, de ezek ilyenek.
Aztán a karbiszinkron után úgymond megszűnt a hang.
Valószínűleg az egyenletlen járás miatti rázkódás okozta a hangot....
Legalábbis én ezeket szűrtem le....