Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a segitséget. Igy már tud egy kicsit kalkulálni......
hali

utángyártott lábtartó ,gumi nélkül kb 3-4 e ft
hátsó kapaszkodó 25-35 e környékén
üllés melletti idomok 7-15e körül mozog / db
lámpa ha" s" es akkor van vaterán egy uj 50 e ft ért
s es idomokrol nem tudok sokat, csak hogy mocskos drágák
Egy barátom hozott egy 2008-as FZ-6 Fazert kintről, enyhén sérültet. Tudnátok irányárakat adni bontott alkatrészekre? Csak úgy kb, hogy mégis mire számitson.
Szükség lenne: első lábtartóra, farokidomra kapaszkodóval együtt, fejidomra, első lámpára.
Minden javitható lenne rajta, de ha nem drága a bontott, inkább cserélné.
Előre is köszi.
2006 ban kaptam pár alkatrész ajánlatot yamaha kereskedésből

gondoltam gondoltam megosztom velete néhányat,,,

üzemanyagtank : 191000 ft
hátsó felni 163000 ft
fékpedál 20900 ft
alátét 1470 ft
rendszámtábla tartó 8411 ft
.
.
.

jah! nettó árakról beszéltem
lehet pont egy fazer figyel alul
biztos markolóval rakták őket bele... el sem tudom képzelni a konténet alján hogy nézhetnek ki a mocik...:(
ezekből még tuti lesz motor Mo on
brutális....
Jah ... igen!
+20 mert valószínűleg nem most tetted le
Ja de eszembe jutott, ha teheted mire figyelj oda! Lehetőség szerinte olyan motort keressél ... persze evidens, hogy ami egyben van, de lehetőleg jó gumikkal, normális lánc, és nem kopott lánckerék! Ezzel máris egy 100-ast sporolsz a 2010-es évedre!
Szia Robi!
Nekem egy 2006-os 98Le fejidomos fz6-om van most jelenleg! Nem rossz motor és valóban kényelmes hosszabb utakon is, és 2 személyel is barátságosabb vele utazni, mint az előző K7-es gixeremmel! Bár ha megint választhatnék (nekem igaz egyéb külső tőllem független okokból muszály volt ezt a motort elhoznom), 2007-es vennék, mert nekem ennek a sima "s" verziónak az elő 2dugós féke nemannyira jött be! (Igaz életem első sport-túra motorja ez, előzőekben csak gyorsaságik voltak) Szóval ha teheted és megtudod toldani az összeget egy kicsivel, mennyél rá a 2007-es verziókra! Hogy mire kell figyelni azt nemigen tudom, mert hiába van nekem is vezetett szervízkönyvem, épp most bontottam elemeire a gépet, mert a szervíz leszarta mi van az első telómmal, leszarta, hogy berohadt a kormánycsapágyam, leszarta a szelepeket beállítani, ... olajcsere 30ezerért azt had mennyen a "majom"! Bár ennek ellenére kb 36.000Km -re mégiscsak jól egybemaradt a motor! Nem egy rossz gép, és jobban ajánlom bármelyik kawá-nál vagy SV suzukinál! Jelen pillanatban a fékeket is remélem megoldottam egy fém fékcső, és egy bontott radiális főfékmunkahengerrel... remélem sokat fog rajta dobni ... és ha ezeke az "apróbb" hibáit leszámítom, amiket ha ügyes vagy 30ezerből simán orvosolhatod te is otthon, kapsz egy "egyéni használatodtól-mentalitásodtól no meg persze szerncsédtől" függően JÓ gépet! Ennyi pénzért ez a móka még nem ráfizetéses!

U.i. : az 1000-re tényleg jobb, bár nekem is csak az új kaszniával, ami azt hiszem 2007-től van tetszik! De 600cm3 - is több mint a semmi, és szerintem ezt jobban lehet "optikailag" tuningolni!
Megjegyzem : Addíg fiatal egy pasi míg megveszi a guroló - legyen az kocsi-motor-roller-bevásárlókocsi - stb... gépeire a SPORTKIPUFOGÓT! Ha már gyári kupiffal, kalapban vezetsz ... mehetsz az öregek otthonába!
Sziasztok!

Szeretnék tanácsot kérni motorválasztáshoz és vásárláshoz. A 600-as Fazert (S-est) néztem ki, mivel tetszik, jókat hallottam róla de őszintén megvallva eddig nem tudtam kipróbálni. Előzőleg SV650S-em, Burgman 400 és legutóbb Burgman 650 EXE-m volt.
Most megint inkább egy kicsit dinamikusabb "motort" vennék, ami azért nem spártai a kényelem szempontjából, ha kell, lehet vele gyorsan menni, nem zsibbad le mindenem ha megyek vele mondjuk 4-500km-t és az utast se gyötri meg nagyon. Kb. ezek a szempontjaim. A szélvédelem fontos, ezért inkább az S-es jön szóba.
Hallottam, hogy van már S2 változat, ami nyilván újabb és vélhetőleg jobb, mint az előd, a kérdésem, hogy mennyivel? Mik a különbségek köztük és mikor volt modell frissítés? Érdemes-e többet áldozni rá vagy egy 2005-ös már épp oly jó?
Alapvetően szeretném 1.1 - 1.2 millió alatt megúszni és ebből a legjobbat kihozni. Van aki próbál az 1000-esre rábeszélni, de nem érzem, hogy ne lenne elég a 600-as 98 lóereje, illetve ugyanabban az évjáratokban nekem a 600-as jobban is tetszik, mint az 1000-es.
Milyen dolgokra kell odafigyelni Fazer vásárláskor, ami jellemzően lehet rossz vagy utalhat rejtett sérülésre?

Bármilyen tanácsot szívesen olvasok, köszi előre is a segítséget.

Üdv
Robi
áthúzták + új szivacs öntve, a Somogyi csinálta 24800 +posta hímzéssel együtt
Átthúzták? Vagy komplett új ülés? Hol csinálták? Mennyi volt?
ezt hozta a póstás ma
Nem ... nekem ez jó így ... csak hátha vannak itt az oldalon olyanok, akik nemtudják a segédváz lábtartó konzoljának az áttmérőjét!
Talán leszeded róla?
Felteszek egy képet, hátha valakinek szüksége van egy kis áttmérőre! 19,6mm ha valaki nemtudná kivenni tisztán! Hátha jóljön ez még valakinek!
Most szerintem -8 ... de hajnalra lesz ez -16 fok is!
Nekem a Metzeler elefánt kopóban van, az hány foknak számít ? :D
Visszakapja az árát, de csak ha ilyen havas, jeges úton, mint ami most van gyilkolod le a dögöt!
ho hóóóó jo is volna