Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja ... nem nehéz, egyik lábaddal lenyomod a motort, csak ugye az a szar, hogy félti az ember a mocit, és ezért bátortalan! Ezért kell egy olyan amit üthetsz-vághatsz ... én simsonon kezdtem annó ... csak azzal pár dolog nem volt kivitelezhető, mert erőtlen is volt a gép, meg a fékei sem valami jók voltak!
Ja .. de Karu is megtudja csinálni.. neki ha jól olvastam a fórumot, még csapágya is van!
Az ajánlatom lehet hosszútávú is, de akkor elötte kérd meg karut, olvassa le az alsó csapágy (kúpgörgős) számát, ami nála van, és vegyél egy olyan, vagy rendelj... ahol a legolcsóbb! A felső csapágyat azt hagyd ... az nem szokott berohadni ... így szerintem 5-7 ezerből megúszod bőven! Attól függ megtudod e győzni az eladót az skf-ben, hogy neked nem kell számla .. és enged e alkudni
"Nem nagy dolog",én párszor próbáltam kerekezni de befostam mindig!
Itt vagyok én meg tudom csinálni.
Kerekezni meg trükközni nem nagy dolog, de nem volt szívem ebből "olyan" stunt motort építeni, mint amilynet eredetileg terveztem! Most tavasszal kell vennem még egy kocsit, aztán talán nyár elejére lesz fölös egy - két százezrem akkor veszek ilyen kintről behozott fz6-ot de n-est! kisebb törésekkel láttam már 300-400 ezrekért ... papír meg nem kell ... azzal csak itt városban ökörködöm, meg a nagyparkolóban!
én ismerek egyet, ha gondolod irj egy mailt
Nem lenne ez a hó még átt is ugranék Füredre... De ha az ajánlatod hossszútávú, akkor mindenképpen élnék a lehetőséggel ammint kijön a motorosidő.
Pandryss akkor te már tudsz kerekezni meg ilyenek ha stunt motort épitesz?
Jajj Peti, holna lefényképezem a széttszedett elsőtelót, és a célszerszámot, amivel széttszedtem!
Lemotorozol hozzám 7-végén! Én kicserélem neked pikk-pakk egy doboz After-eight-ért (persze a nagy a dupla csomag)
De amúgy amotorosok összetartanak és szeretnek segíteni is egymásnak...
Üdv:Jim-X
képet képet !
nem a zsír a para, hanem mennyire kell megbontani a motort ehez ?
...és kit találok aki megcsínálja, nem pl. 30 ezer forintos órabérér...
érted mire célzok.. drágább a leves mint a hús. !
sok ember többre megy, ebben van a ár titka
amugy meg nekem se szükséges, majd nyár közepén felrakom,,,
Én is most cseréltem kormánycsapágyat! Számla nélkül 5000 ért adták oda az SKF-ban a kupgörgősset hozzá! Cseréld ki te is, biztos ami biztos... Amúgy ez azért van, mert japánban még nem ismerik a "zsírzás" fogalmát! Mi már megszoktuk a jó öreg orosz dolgokat, amikbe ha beletömsz 1Kg zsírt akkor az igazi! A japánok meg ezzel is spórolnak! Épp ma kaptam vissza a porfestőtöl a hátsó lengővillá meg pár cuccot ... de én nem sajnálom a zsírt! Adok neki bátran!
Ez azért "szériahiba" mert az fz6 nál van egy titkos kapcsoló amit csak a tulajok ismernek és ON-állásban 201 lóerős a gép keréken és ezért állandóan keréken.......
Én tudom milyen. Sokan a kengurura esküsznek,de az Ákosé zebrás olyan győzikés! Szíííp.
Én viszont kulcs nélkül 10 perc alatt el is indítom a gépedet, és aztán már itthon van elég időm a tank felnyitására!
eyébként ez minden fazernél szériahiba ?
mert kezdek parázni már én is... sokszor volt már ez a kormánycsapágy dolog itt téma.
Szerény típus vagyok
Mit gondolsz miért viselünk el? Csak mert ügyesen tudsz tankot felnyitni...másképp már.....
Sejtettem... IJB

Üdv:Jim-X
Na én pont ezért mentem el fz6 tank felnyító tanfolyamra. 2 hónapos de megéri, 4 perc alatt felnyitom a tankot jó látási viszonyoknál a megfelelő inbusz alkalmazásával! Volt már 3 perc is.
http://fz6.uw.hu/
Szerintem itt találsz, hozzá robbantottrajzot, de a tankot nem olyan bonyolult fenyitni!