Cordurát ki lehet mosni, csak ne anyád kezébe add, mert képes a Lenorral kipuhítani.....Én s emertem, csak hideg vízben leáztattam a bogarakat róla és tökjó lett.
Hali!
Lefényképezhetnéd a cikket, és akkor mindenki el tudná olvasni.
Én már kipróbálhattam az új Fz1-et, de nekem a régebbi is nagyon tetszik. Sőt ha még árulnák a régit annyiért amennyiért az utolsó darabokat adták, olyant vennék inkább.
Na arra én sem gondoltam, hogy vágd le az egyberészes alját, csak hogy szellős legyen!
A bőrcucc az rendben is van, akár nyáron is... én is most szeretnék venni egy egyszerűbbet, bizonyos helyzetekben jobb mint a cordura.
akkor javaslom nézz el egy motorosboltba...
vannak már olyan kabátok, amik kifejezetten pont ilyen nyári, városi motorozásra vannak, protektorokkal...
ennek ellenére aki nem öltözik fel, és elesik az szvsz megérdemli...
szerintem többet ér az egészség, mintsem áh úgyis csak ide a közelbe megyek, nem öltözök fel hozzáállás után sántikálás... legalábbis az enyém... uff
apádnak gratulálok, ennyi esze van/volt
a motorellenes ismerőseim azért vannak a motor ellen, mert barátjük esett motorral, és csúnya sebhelyek vannak rajtuk... hát nekik is gratulálok...
de a mi motorjainkon nincs alsó idom, így azt nem tudja leszakítani...
én akkor is gomba párti vagyok, a cső leér kanyarban és már el is estél... (callipso sporttárs is megmondta)
valamint a gyönyörű hasidommal valóban nem kompatibilis...
, ez az elesek és a gomba átdobja a másik oldalra meg már eső után köpönyeg... ha nem dobja át, akkor meg az első oldalt nullázod le...
nekem majd még ami rá fog menni a mocira az egy szánszálas deknivédő lesz, mert a gomba bal oldalra valóban nem elég...
még egy kanyi vasat sem láttam az egész históriából, de legalább már elvették az összes motyómat (sisak, dzseki) megvizsgálni, uh abba is be kellett ruháznom
ha minden igaz, akkor a biztosító már kicsengette az erstének a pénzt, nekem meg el kell adnom a roncsot, ami információim szerint jövő héten sikerülhet, és akkor június végére meg is kapom nagyjából a teljes mánit. az kerek 3 hónapos átfutási időt jelent
Fazerre doboz: nekem givi 46l topcase: http://shox.hu/webshop/termekfotok/V46A900.jpg
Ehhez kell még konzol, illetve a konzolra szerelt "platni". A doboz matt feketében 60 eFt, a konzol kb. 12 eFt, a platni meg 8 eFt. Nem éppen kedvező ár, de ennél a megoldásnál nem kell indexet átszerelni. Ha ilyen mellett döntessz, akkor a kipufogó mellett lévő íves részt fújd les szerintem ezüst színűre, mert úgy sokkal jobban néz ki.
Ha gondolod tudok képeket küldeni, de csak este...
Esőruhában pedig kb. mindegy, hogy milyet veszel, de mindenképpen rikító színű legyen, és kétrészes szerintem.
Több szervízzel beszéltem, ők a bukógombát javasolják, és mivel egy picit esztétikusabb is (nekem, tehát ízlések és pofonok, ne vegye senki magára), ezért bukógomba lett belőle, abból is az LSL, mégpedig azért, mert meggyőző volt a honlapja, és talán tud valamit...
Így néz ki egy kék fazer-en. Írjatok, ha nem jó, vagy ha tudtok róla valamit, amiért nem szabad megvenni.
Kiváncsi vagyok a véleményetekre, nagyon köszi az eddigi segítségeket is.
Üdv. V.
Faterom is úgy esett el, hogy alatta maradt a lába a Fazernek.
Csak rajta sajnos nem volt semmi. (ing, farmer, sportcipő)
Mostmár nem sántikál, csak ha rákérdezek.
A bukócső tényleg jó megoldásnak tűnik, mert a másik oldali felfogatáshoz is átviszi az ütközési energiát. De nekem sem fér fel sajna.
Osztom a véleményt!
Nálunk is megfordult már pár bukógombás akinek ha nem lett volna rajta lehet hogy jobban jár. Sokszor a letört gomba szakítja le az idomzatot egyes motoroknál vagy - ahogy elöttem írták - dobja meg a motort. A bukócső strapabíró és nem utolsó sorban gyárilag is felébe kerül mint a gomba. Sajnos hasidommal együtt nem szerelhető. Gombánál már halottam hogy a gyári eltörik, de fontos hogy ne túl kemény anyagból készüljön. Az a célja hogy az nyelje el az energiákat. Nem a villamost
Lefényképezhetnéd a cikket, és akkor mindenki el tudná olvasni.
Én már kipróbálhattam az új Fz1-et, de nekem a régebbi is nagyon tetszik. Sőt ha még árulnák a régit annyiért amennyiért az utolsó darabokat adták, olyant vennék inkább.
Farmerban már a motorféknél is 2 kézzel kell fogni a kormányt.
A bőrcucc az rendben is van, akár nyáron is... én is most szeretnék venni egy egyszerűbbet, bizonyos helyzetekben jobb mint a cordura.
Meg már így is túlköltekeztem az ösztöndíjamból.
vannak már olyan kabátok, amik kifejezetten pont ilyen nyári, városi motorozásra vannak, protektorokkal...
ennek ellenére aki nem öltözik fel, és elesik az szvsz megérdemli...
szerintem többet ér az egészség, mintsem áh úgyis csak ide a közelbe megyek, nem öltözök fel hozzáállás után sántikálás... legalábbis az enyém... uff
Ha meg igen, úgy rád rohad a ruha...
a motorellenes ismerőseim azért vannak a motor ellen, mert barátjük esett motorral, és csúnya sebhelyek vannak rajtuk... hát nekik is gratulálok...
én akkor is gomba párti vagyok, a cső leér kanyarban és már el is estél... (callipso sporttárs is megmondta)
valamint a gyönyörű hasidommal valóban nem kompatibilis...
, ez az elesek és a gomba átdobja a másik oldalra meg már eső után köpönyeg... ha nem dobja át, akkor meg az első oldalt nullázod le...
nekem majd még ami rá fog menni a mocira az egy szánszálas deknivédő lesz, mert a gomba bal oldalra valóban nem elég...
még egy kanyi vasat sem láttam az egész históriából, de legalább már elvették az összes motyómat (sisak, dzseki) megvizsgálni, uh abba is be kellett ruháznom
ha minden igaz, akkor a biztosító már kicsengette az erstének a pénzt, nekem meg el kell adnom a roncsot, ami információim szerint jövő héten sikerülhet, és akkor június végére meg is kapom nagyjából a teljes mánit. az kerek 3 hónapos átfutási időt jelent
Fazerre doboz: nekem givi 46l topcase: http://shox.hu/webshop/termekfotok/V46A900.jpg
Ehhez kell még konzol, illetve a konzolra szerelt "platni". A doboz matt feketében 60 eFt, a konzol kb. 12 eFt, a platni meg 8 eFt. Nem éppen kedvező ár, de ennél a megoldásnál nem kell indexet átszerelni. Ha ilyen mellett döntessz, akkor a kipufogó mellett lévő íves részt fújd les szerintem ezüst színűre, mert úgy sokkal jobban néz ki.
Ha gondolod tudok képeket küldeni, de csak este...
Esőruhában pedig kb. mindegy, hogy milyet veszel, de mindenképpen rikító színű legyen, és kétrészes szerintem.
Üdv. v.
Nekem is nagyon tetszett a motoromon, de leért kanyarban , úgyhogy megy a levesbe.
Több szervízzel beszéltem, ők a bukógombát javasolják, és mivel egy picit esztétikusabb is (nekem, tehát ízlések és pofonok, ne vegye senki magára), ezért bukógomba lett belőle, abból is az LSL, mégpedig azért, mert meggyőző volt a honlapja, és talán tud valamit...
http://www.lsl-motorradtechnik.de/php/artikelde tail.php?ID=286
Így néz ki egy kék fazer-en. Írjatok, ha nem jó, vagy ha tudtok róla valamit, amiért nem szabad megvenni.
Kiváncsi vagyok a véleményetekre, nagyon köszi az eddigi segítségeket is.
Üdv. V.
Faterom is úgy esett el, hogy alatta maradt a lába a Fazernek.
Csak rajta sajnos nem volt semmi. (ing, farmer, sportcipő)
Mostmár nem sántikál, csak ha rákérdezek.
A bukócső tényleg jó megoldásnak tűnik, mert a másik oldali felfogatáshoz is átviszi az ütközési energiát. De nekem sem fér fel sajna.
Osztom a véleményt!
Nálunk is megfordult már pár bukógombás akinek ha nem lett volna rajta lehet hogy jobban jár. Sokszor a letört gomba szakítja le az idomzatot egyes motoroknál vagy - ahogy elöttem írták - dobja meg a motort. A bukócső strapabíró és nem utolsó sorban gyárilag is felébe kerül mint a gomba. Sajnos hasidommal együtt nem szerelhető. Gombánál már halottam hogy a gyári eltörik, de fontos hogy ne túl kemény anyagból készüljön. Az a célja hogy az nyelje el az energiákat. Nem a villamost