Szia Janek!
Mi forgalmazzuk a spanyol Thunder Competition dobjait, az jóval barátságosabb árban is, kinézetre pedig szerintem nagyon szép, de ez ízlés dolga:
Üdv mindenkinek! Még új ember vagyok eme szent helyen,
és nagyon örülök hogy +találtam (kicsit megkésve) ezt a fórumot
Nekem is fz6n van, csak még gyári rajta minden. Egyetlen vágyam egy jó kis pufó,
és remélem ebben tud valaki majd segíteni ! Néztem én már opciókat, csak abban reménykedem, hogy valaki kedvezőbb áron tud nekem egy ilyet ajánlani,mint ami a képen virít.. (bár nem tudom sikerült-e feltölteni a képet, de ez 1 Laser x-treme akar lenni) ezt speciel 185000-ért láttam. Előre is köszönök minden segítséget, és még1szer üdv mindenkinek!
Gépkönyvem nincs
A válasz pedig köszönöm,viszont egy picit bezavartál a rövid,hosszú távval merthogy én mindketöre szivesen használom a gépt.
Lánctémához gondolatok: Mi leht az oka hogy a gyártó cégek nem gondolkodnak el valami megoldáson ami egy picit jobban megovná a láncot. Bezzeg azok a jó NDK mérnökök ETZ SIMSON azokat nem kellet fujkálni televágták zsirrak aztán hadszoljon. Cak vicc volt.
Egy láncspray mondjuk 4000 Ft. Egy évben elhasználok 2 dobozzal. 2 éves a motorom, az kb. 16.000 Ft. De legyen mondjuk 20.000.
A 2 éves motorban van 26500 km, de le kell cserélni 30.000 km-nél.
Egy új garnitúra erősített X gyűrűs lánc a két lánckerékkel együtt kb 55.000 Ft.
Ha mondjuk fele ennyit fújom spórolok két év alatt a láncspray árán 10.000 Ft-ot, de valszeg nem ment volna el ennyit a lánc, hanem mondjuk csak 20.000 km-t. Tehát egyharmaddal kevesebbet (10000km), ami költségben 18,300 Ft.
Most megérte fújni, vagy nem?
Sztem megérte, hisz spóroltam 8.300 Ft-ot
Persze fingja sincs az embernek, hogy ha fele annyit fúj, akkor hány kmt megy el akkor... csak tippeltem.
A lánc témához csak annyit, valóban nem az 500 meg az 1000 megtett km-t kell nézni, hanem a lánc kiszáradását, görgők fényesedését, stb. DE: Nekem az FZS 600-on ((még ez van, pénteken vehetem át álmaim motorját, az FZ 1S-t)) 18000 km-nél még tuti jó a láncom. Viszont ha utánaszámolok, bizony már egy uj lánc árát bőven elköltöttem láncsprére. Tehát kell egy köztes megoldás. Ápoljuk a láncot, de ne ész nélkül 1-2 száz km-enként.
Ha van gépköny a mocidhoz, abban minden benne van. gyertya:NGK CR9 E vagy CR8 E. Ha többet használod rövid távra a gépet, pl. melozni jársz vele 3 km-re, vagy hidegebb időben is használod, akkor a CR8 E, egyébként gyárilag CR9 E van benne. Olajat Én legjobban a CASTROL ACT EVO-t javaslom. Gépkönyv szerint nem kell szintetikus, nekem volt benne CASTROL R4 is (a CASTROL csúcsa), de a váltó egy picit keményebb és zajosabb volt tőle. Motult is használtam (5100 10W-40) az sem rossz alternativa. Más olajmárkáktól egy kicsit idegenkedem, de persze ezeken kivül biztosan nagyon sok jó olaj van.
Rég olvastam a fórumot, de most megtettem pár oldallal visszább fele is.
Lánc témához annyit szeretnék hozzászólni, hogy az Ezredesben nekem most 26500 km van és még a gyári lánc van rajta. Már kezd nyúlogatni, de 30000 ig simán elmegy sztem. Száraz láncsprayt használok, fogkefézve, mosva, vagy öblögetve még sose volt ez a lánc. De amint fényesedtek a görgők egyből fújtam.
Én felállítom mindig középállványra, és egyesben alapjáraton hagyom forogni a motort - kereket. Megfújom kívülről hátulról is, meg a lengővilla alatt is belülről.
A Ringes kiülős témához annyit szólnék hozzá, hogy ki kell ülni sztem minél jobban. Gyári lábtartóval sztem el lehet evickélni, de ha erőszakosan borítja rá az ember, akkor könnyen kiemelheti a kereket. Ugyanez a helyzet a gyári bukócsővel is. Mansell kanyar utáni jobbosban leért a bukócsövem, kicsit kiemelte a motort, persze beleállítottam, akkor meg majdnem átdobott a hosszú oldalon. Mondani se kell, hogy a csoki beszaladt a gatyába. A gyári bukógombával se jobb a helyzet, az is leér. Jahh, meg a kipufogó sarka is...
Minél jobban kiül az ember sztem annál gyorsabban lehet bevenni ezzel a motorral a kanyarokat, mivel így lejjebb és kijjebb kerül a súlypont, tehát nem a motor borul olyan mélyre. Ergo nem ér le annyi minden róla.
Pályázni persze sportmotor kell, nem egy naked.
Jahh és utassal is lehet menni fainul, de akkor is ki kell ülni sztem. Már ha nem félsz attól, hogy összebarnítja a hátsó ülést.
Motorozni való időt mindenkinek!
De amig a jó idő nincs meg hozzá legalább 1 kis szervizelést végeznék a FZS600-asomon.(2002 es)
Gyertyákat és az olajat cserélném le de nem tudom mi lenne neki a leg jobb,ha vanak tapasztalatok a témában szivesen veszem.
Elöre is köszi
Jó estét mindenkinek!! Ha már témánál vagyunk, kb. 2 hónapja elhatároztam hogy lecserélem a gépemet valami ezresre. Betévedtem egy Honda (bocs) honda szalonba, szemügyre vettem a CBF 1000-t. HHHHHHÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!! Én a Hondát soha nem néztem le, de................ennél azért többet tudnak, ha annyit nem is mint a hangszeresek.
Nincs benne FUEL mérő , csak a helye, nincs közép sztender, manuális szivatója van, nincsen hátsó kerék sárvédője... szóval kényelmi funkciók ki vannak spórolva belőle rendesen. Most ezek jutottak eszembe, de egyébként jól néz ki... de mégsem annyira mint a témában felsorolt fajták
Mi az a CBF? Ebbe ne menjünk bele, most árulják akciósan, és tudom is miért olyan olcsó, mivel kollegám most vett egyet
Hétvégén én is el szeretnék jutni a Mátrába, de állandóan csak nyugatnak indulok... talán Bp. miatt, nem tudom
Megyek egyik cimbivel a mátrába, ott találkozunk pár cimbivel, majd vagy megyünk együtt vagy külön-külön arra amerre akarunk. Meg ha látunk CBF-eket akkor kiröhögjük a balekokat.
teljesen kész vagyok ezektől a Laser csövektől
BRUTÁL kinézet
Élőben is meg lehet sasolni a bemutatótermünkben!
Mi forgalmazzuk a spanyol Thunder Competition dobjait, az jóval barátságosabb árban is, kinézetre pedig szerintem nagyon szép, de ez ízlés dolga:
és nagyon örülök hogy +találtam (kicsit megkésve) ezt a fórumot
Nekem is fz6n van, csak még gyári rajta minden. Egyetlen vágyam egy jó kis pufó,
és remélem ebben tud valaki majd segíteni ! Néztem én már opciókat, csak abban reménykedem, hogy valaki kedvezőbb áron tud nekem egy ilyet ajánlani,mint ami a képen virít.. (bár nem tudom sikerült-e feltölteni a képet, de ez 1 Laser x-treme akar lenni) ezt speciel 185000-ért láttam. Előre is köszönök minden segítséget, és még1szer üdv mindenkinek!
A válasz pedig köszönöm,viszont egy picit bezavartál a rövid,hosszú távval merthogy én mindketöre szivesen használom a gépt.
Lánctémához gondolatok: Mi leht az oka hogy a gyártó cégek nem gondolkodnak el valami megoldáson ami egy picit jobban megovná a láncot. Bezzeg azok a jó NDK mérnökök ETZ SIMSON azokat nem kellet fujkálni televágták zsirrak aztán hadszoljon. Cak vicc volt.
Egy láncspray mondjuk 4000 Ft. Egy évben elhasználok 2 dobozzal. 2 éves a motorom, az kb. 16.000 Ft. De legyen mondjuk 20.000.
A 2 éves motorban van 26500 km, de le kell cserélni 30.000 km-nél.
Egy új garnitúra erősített X gyűrűs lánc a két lánckerékkel együtt kb 55.000 Ft.
Ha mondjuk fele ennyit fújom spórolok két év alatt a láncspray árán 10.000 Ft-ot, de valszeg nem ment volna el ennyit a lánc, hanem mondjuk csak 20.000 km-t. Tehát egyharmaddal kevesebbet (10000km), ami költségben 18,300 Ft.
Most megérte fújni, vagy nem?
Sztem megérte, hisz spóroltam 8.300 Ft-ot
Persze fingja sincs az embernek, hogy ha fele annyit fúj, akkor hány kmt megy el akkor... csak tippeltem.
Rég olvastam a fórumot, de most megtettem pár oldallal visszább fele is.
Lánc témához annyit szeretnék hozzászólni, hogy az Ezredesben nekem most 26500 km van és még a gyári lánc van rajta. Már kezd nyúlogatni, de 30000 ig simán elmegy sztem. Száraz láncsprayt használok, fogkefézve, mosva, vagy öblögetve még sose volt ez a lánc. De amint fényesedtek a görgők egyből fújtam.
Én felállítom mindig középállványra, és egyesben alapjáraton hagyom forogni a motort - kereket. Megfújom kívülről hátulról is, meg a lengővilla alatt is belülről.
A Ringes kiülős témához annyit szólnék hozzá, hogy ki kell ülni sztem minél jobban. Gyári lábtartóval sztem el lehet evickélni, de ha erőszakosan borítja rá az ember, akkor könnyen kiemelheti a kereket. Ugyanez a helyzet a gyári bukócsővel is. Mansell kanyar utáni jobbosban leért a bukócsövem, kicsit kiemelte a motort, persze beleállítottam, akkor meg majdnem átdobott a hosszú oldalon. Mondani se kell, hogy a csoki beszaladt a gatyába. A gyári bukógombával se jobb a helyzet, az is leér. Jahh, meg a kipufogó sarka is...
Minél jobban kiül az ember sztem annál gyorsabban lehet bevenni ezzel a motorral a kanyarokat, mivel így lejjebb és kijjebb kerül a súlypont, tehát nem a motor borul olyan mélyre. Ergo nem ér le annyi minden róla.
Pályázni persze sportmotor kell, nem egy naked.
Jahh és utassal is lehet menni fainul, de akkor is ki kell ülni sztem. Már ha nem félsz attól, hogy összebarnítja a hátsó ülést.
De amig a jó idő nincs meg hozzá legalább 1 kis szervizelést végeznék a FZS600-asomon.(2002 es)
Gyertyákat és az olajat cserélném le de nem tudom mi lenne neki a leg jobb,ha vanak tapasztalatok a témában szivesen veszem.
Elöre is köszi
Hétvégén én is el szeretnék jutni a Mátrába, de állandóan csak nyugatnak indulok... talán Bp. miatt, nem tudom
Vasárnap akkor jöttök??
Mikor lesz már nyár ? Valaki rendelje már meg !
Üdv:
Ferkó