Ja és én is sajnálom a géped zozo,de az a lényeg hogy te egyben maradtál.. gép lesz másik de ember nehezen.. én száz hogy beleszáltam volna a szakadékba amilyen szerencsés vagyok,aztán csak a rendőrkutya talált volna rám..
Kikészülök ettől az időtöl.. mostanában ha mentem 1 karikát tuti hogy beesett.. ma csak kb egy 5kmes szakoaszon volt vizes az út,de elég volt hogy egy mocsok legyen a gép es én!!
együttérzek patrol..
Tökjó a jégeső motorral... mindössze 500 méteren keresztül esett, akkoris jég. Előtte és utána száraz volt az út. Csak azért, mert tiszta volt a motorom.
Egyetértek, alacsony részletek miatt sok ember vesz motort ami nem baj, csak nemigazán olvadnak be a motoros társadalomba. Én sokat tanultam és a mai napig is tanulok az "öreg" motorosoktól de sajnos látom, hogy vannak akik csak megveszik "azújezressportmocit" és aztán gyorsan lepattannak róla amikor az megmutatja a fogát...SAjnos kis városomban több sportmotoros dobta el a vasat, vagy adta el 2-3 hónaposan mert az egykerékre mert állni.....
Valakitől olvastam, hogy gáztűzhely tisztitóval takaritja, az még az odaégett szennyeződéseket is eltávolitja. Szerintem jó lehet, én még nem próbáltam, ami eddig odasült az lejött anélkül is szépen.
Jó reggelt mindenkinek!
Megtudnátok mondani mivel szoktátok letisztítani a kipufogó könyököt a rásült piszoktól?
Lemosom és a szép réz színű könyökön nagy barna foltok!
Milyen anyagból van az FZ6 N kipufogó kö
Sajnos igen.az egyik oktató is ezt mondta hogy "sok újgazdag majom csak azért vesz motort mert felkerült egy pozicióba és ott státusz szimbólum a motor."(valahogy így)
zozo! nagyon sajnálom szegény vasadat, és emellett örülök, h nem esett komolyabb bajod, ez naggyon nagy malac volt.. a nem megálló motorosok-dolgot egyszerűen vérlázítónak tartom , nem is értem, hogy hogy lehet ilyen. és nem is "csak" 1-2, hanem sokan. ennyi divat-majom-motoros lett hirtelen???
Köszönöm
amit írtál az meg nem lep meg..hihetelen állapotban vannak a magyar utak..életveszélyes..
és még évek mire tényleg változás lessz, bár ény a tendenciák javulnak..
Az 1-esen van durva rész, amikor a záróvonalból hiányoznak darabok. Pont olyan széles, hogy a kerék belefér előzéskor, és olyan 10 centi mély is lehet.
3 an jöttünk lefele visegrádról a fellegvárból, én és 2 TL es srác..
éps mindenki szépen jött lefele a saját tempójában megbeszéltünk lent találkozót. Szokásos sztori szerpentinezés lefele kigyorsítások szokásosnál kicsit rövidebb féktávok és döntés a kanyarokban persze nem állat módjára mert naon koszosak voltak az utak...:S vizsonylag enyhébb kicsit nyújtottabb balos kanyar jött és elkezdtem fékezni...a köv pillanatban repültem, mint kiderült kb 20 perccel késöbb a kanyar bejárata elött 50 méterrel vagy 60 nal volt 1 megülés a betonba amit nem vettem észe, majdnem a sáv közepén...belementem és mikor elhagyta a motor eleje levegőbe emelkedett és leérkezéskor az álló fékezett kerék nem tapadt meg...szóval elég keményen földet értem és csúsztam a szakadék fele 1 darabig a motor alatt, aztán mikor lekerült rólam akkor már magányosan..én 1 bokorban kötöttem ki, a motor meg a szakadék szélén és egy bokor tartotta. A kerekei az égnek állva...Az volt a szerencsém hogy ott volt a két barátom és így hárman ki tudtuk rángatni...ezalatt kb 25-40 motoros ment el mellettünk, látták mit csinálnuk és húztak egy kövéret.... senki nemállt volna meg..kb ennyi a történet...
Én köszönöm élek ,leszámítva a térdem ami beszorult a motor alá és és addig alatta is volt amíg a motor a levegőbe nem emelkedett mikor megakadt...hát be van dagadva de nem tört (puhaprotektor a gatyában) és igen enyém volt az a gyönyörüség..már ami maradt szegényből..
köszi az infókat megjegyeztem, deknit nem lehet fényezni mert behorpadt és szétrepedt..:S:S beleér valahol a mögöttes részbe vki azt mondta lehet a lendkereket is érinti a generátor nem forgó részén keresztül szóval az tuti csere lessz...a plexi jó hír...mert kb 5. annyi mint a gyári...az idomokat emg majd meglesem..köszönöm
szia: deknit fényeztesd, index Louistól ha utángyártott jó mert ez a legolcsóbb: hejjamotor.hu a kereskedőjük itthon, de kormányvégsúlyból eredetit vegyél, mert rosszabb lesz a kormányzás az olcsó csilivili-től,, plexi szatuna kft 7.700,-ért www.szatuna.hu Y41-kód, idomosból sok van: nézd meg az apró rovatban, ha Bács megyei vagy akkor tudok ebben is segíteni.
Jah a ruha témához meg annyit hogy tennap full bőr volt rajtam...és eszméletlen állapotban van...rossz ránézni..de engem megvédett, tropa minden, kesztyű kabát gatya csizma (talán még javítható vmeliyk) de szerintem semmi más nem véd meg....megéri felöltözni mert élet, végtag és korházkimélő(nem rontjuk az ottani levegőt ottartózkodással)... Én csak ebben bízom...semmi másban...
Helló mindenki! Egy kis segítségre lenne szükségem..történt tennap 1 kis baleset, azaz nem is olyan kicsi, de amekkora makker vagyok 1 db ban megúsztam de a motor eléggé kész és alkatrész kellene hozzá (2001 es fazer 600 piros fekete) van valakinek esetleg bontós ismerőse vagy valaki aki idomok javitásával foglalkozik reális áron? Szegény eléggé bibis ha a gyári alkatrészárakkal számolok akkor midnenképp gazdasági totálkár az embertelen árak miatt. A számolást valahol 700 környékén hagytam abba szóval jó lenne vmi megoldást találnom (fejidom,tartókonzolok,farokidom, bal dekni...stb stb...indexek..stb) előre is köszi ha valaki tud segíteni...
együttérzek patrol..
Megtudnátok mondani mivel szoktátok letisztítani a kipufogó könyököt a rásült piszoktól?
Lemosom és a szép réz színű könyökön nagy barna foltok!
Milyen anyagból van az FZ6 N kipufogó kö
Bye
amit írtál az meg nem lep meg..hihetelen állapotban vannak a magyar utak..életveszélyes..
és még évek mire tényleg változás lessz, bár ény a tendenciák javulnak..
Az 1-esen van durva rész, amikor a záróvonalból hiányoznak darabok. Pont olyan széles, hogy a kerék belefér előzéskor, és olyan 10 centi mély is lehet.
A motorodnak gyógyulást!
3 an jöttünk lefele visegrádról a fellegvárból, én és 2 TL es srác..
éps mindenki szépen jött lefele a saját tempójában megbeszéltünk lent találkozót. Szokásos sztori szerpentinezés lefele kigyorsítások szokásosnál kicsit rövidebb féktávok és döntés a kanyarokban persze nem állat módjára mert naon koszosak voltak az utak...:S vizsonylag enyhébb kicsit nyújtottabb balos kanyar jött és elkezdtem fékezni...a köv pillanatban repültem, mint kiderült kb 20 perccel késöbb a kanyar bejárata elött 50 méterrel vagy 60 nal volt 1 megülés a betonba amit nem vettem észe, majdnem a sáv közepén...belementem és mikor elhagyta a motor eleje levegőbe emelkedett és leérkezéskor az álló fékezett kerék nem tapadt meg...szóval elég keményen földet értem és csúsztam a szakadék fele 1 darabig a motor alatt, aztán mikor lekerült rólam akkor már magányosan..én 1 bokorban kötöttem ki, a motor meg a szakadék szélén és egy bokor tartotta. A kerekei az égnek állva...Az volt a szerencsém hogy ott volt a két barátom és így hárman ki tudtuk rángatni...ezalatt kb 25-40 motoros ment el mellettünk, látták mit csinálnuk és húztak egy kövéret.... senki nemállt volna meg..kb ennyi a történet...
OFF: ZOZO aza gyönyörűség a háttérben a tiéd?