A bukócsővel nekem az a bajom hogy akkor nem lehet felszerelni a kipuf alatti kis burkolatot, az meg nagyon feldobja a motort.
Én a METRO-ban vettem folyékony tűzhelytisztítót, amivel a gáztűzhelyről szokták az odaégett ételt letisztítani, ez egy kissé savas anyag, vigyázni kell a fényezett részekre, de a kipuffot újszerűvé varázsolja, minden ráégett koszt leszed róla. Ha nem akkor besegítek neki egy mosogatószivacs dörzsis oldalával. De nem újjal, mert az még dúrva, hanem egy kopottabbal.
Balra borulásnál már nekem is maradt alatta a lábam még bukógomba nélkül. Semminek semmi baja... lehet, hogy csizmát kell felszerelni a motor oldalára?
ha már védelmi berendezés, akkor miért nem bukócső? a bukógomba könnyen megdobhatja a motort pl. egy csúszásnál egy kátyúban, és akkor az aszfalt ne adj" isten megsimogatja a másik felét is. ezt nem én találtam ki, de logikus érvelésnek tűnik meg aztán bukócsővel is csodaszép a járgány. az enyém gyári, és jelentem, remekül beváltotta a hozzá fűzott reményeket. mivel vertikálisan hátrányos helyzetű vagyok lábilag, nekem már feküdt mindkét oldalán (egyszer a szél borított fel, egyszer a lendület egyszer pedig le kellett fektetnünk, hogy ne a szél tegye meg újra). a lényeg, hogy műanyagok karcolódtak kicsit (index, tükör), másnak semmi baja nem lett. csúszásról nincsenek tapasztalataim, de ha lesz, feltétlenül szólok
1581: a "kipufogónak annyi" annyit tesz: lerobbanthatatlan dzsuva telepedett rá
1582: a bukócső festése szenved folytonossági hiányosságoktól, más baja nem lett a motornak. még a műanyagok sem karcolódtak meg. a módszert elárulom, csak neked: alatta felejtett végtagokkal kell tompítani
Csá én is kerestem bukógombát a mocimra 2003-as fazer600 de nekem nem jöttek be. Vagy hülye, vagy nem véd, vagy drága. Elecseteltem ezt egy barátomnak aki ért egy kicsit a "vasas" munkához és megkérdezte, hogymiért nem bukócsövet teszek fel... Mondtam ronda, de azért elkezdtem utánanézni, elöször prosiból, aztán szerencsére találkoztam egy sráccal akinek a Fazerén volt. Gyors telefonfényképezés (viva la technik) és ha minden igaz akkor jövő hétre kész is lesz. 3/4-esa cső és a laposvas amivel felfogatja az meg 4mm-es. Mattra fújom le és nekem nem nagyon látszik, nem otrombán nagy. Mondjuk nekem fekete a blokk és így nem nagyon lehet észrevenni, és sokat véd. Szerintem.... Ha meglesz, és érdekel vkit küldök képet, vagy teszek fel ide....
Vélemény?
A mostani júniusi számban van benne. Elég hosszú cikk, mindegyik motorról írnak egy csomót. Majd otthon, ha nem felejtem el, írok egy összefoglalót, meg idézgetek.
Nektek mi a véleményetek a Bridgestone Battlax B020-asról?
Szerintem túl kemény. Ha már egy kis por van az úton, rögtön elpörög vagy megcsúszik a kerék.
Milyen gumit érdemes venni, hogy ne kopjon el hamar, de jobban tapadjon?
Nekem elég nagy a bukógombám (adatlapomon van kép), gondolom ez neked nem tetszik , de én mindig csak a védelmi szerepére gondoltam. Olyan szép az Fz6n , hogy egy csunyácska gomba nem vesz el belőle.
Az enyém amúgy műanyagból van, és van benne egy persely az alján. A hossza miatt nagy lehet a hajlító nyomaték a tövében. Lehet, hogy eltörne egy nagyobb ütéstől.
Mikor leszedtük a deknit a motorról, eldöntöttük (balra), hogy ne folyon ki az olaj. Most jön a meglepődés:
nem sokkal hamarabb ér földet a gomba, mint a motor bal oldalán lévő dekni (ez is dekni?). Ezért van a gyári bukógomba egy kis távtartón, így a gomba a dekni felé lóg.
Az is igaz, hogy így a tanknak kisebb az esélye a túlélésre. ( egy új tank ~200, míg a dekni ~30 ropi )
Azért szerintem elég nehéz lehet felpolírozni a csonkokat! (V2-esek előnyben)
más : Lehet, hogy megköveztek: de a Tuononak állat hangja van!
nem feltételenül aluból van a gyári - az fzs1000-en pl műanyag/alu kombináció. nekem alu csináltatott volt az előző vason - tette is a dolgát amennyire bírta, majd - mint a képen látható, elhajlott.
a bkuógombáknál örök kérdés, h mennyire legyen jófajta "kajak" cucc, mert ha szerencsétlenül esel, és nagyon merev, akkor szépen letöri a váznak azt a részét, amire fel van fogatva.. tehát nem árt, ha némileg tud deformálódni.
10ropi körül lehet kapni gombákat, gyárit venni tökhülyeség
Nekem pl. Lmr [1498]-as bejegyzésében látható bukógomba szimpatikus - mármint nem csúnya - a kérdés csak az, hogy milyen fajta lehet, és hogy ténylegesen véd-e valamit.
Azt hiszem abban megegyezhetünk, hogy a gyári nagyon ronda - de lehet, hogy ki van számolva és tényleg megvédi amit kell...
Lmr, ha olvasod mostanában a fórumot, írd meg, hogy milyen fajta a tiéd, és mit véd. Köszi. V.
A gyári bukógomba valószinűleg aluból van, de nem valami "strapabiró". Olyanról is hallottam, hogy feldőlt egy motor, és eltörött ez a bizonyos gyári bukógomba. Mi van egy nagyobb sebességű perecelés esetén??? Én is bukógombát keresek, de valószinűleg csináltatok valami jófajta szakemberrel valami jófajta anyagból olyat, ami nem törik el, és negyedannyiba kerül, mint ez a bizonyos gyári.
Kipufogót lehet polírozni, bár én még csak olvastam róla valamilyen fórumban.
Az eldőlésről jut eszembe: FZ6S (2005)-re milyen bukógombát javasoltok?
Egyáltalán, milyen különbség van a gyári és a nem gyári bukógomba között (az áron kívül), milyen anyagból érdemes venni?
Biztos volt már róla szó, sorry, de nem tudtam az összes bejegyzést átolvasni (sürgős lenne a beszerzés). Összefoglalná nekem valaki a kérdéskört??
Köszi, eső, szélvihar és jégmentes enyhén napos időt kívánok mindenkinek!
csuhaj újra itthonról.
remek volt a horvátországi motoros túra... leszámítva, hogy egy perc megállás nélkül zuhogott az eső, és úgy vágta földhöz a tengerparti szél a mocit (velem együtt), mint a száraz kecskesz*r-t megjegyzem, egy autót is felborított, úgyhogy még mindig én jártam jobban (azt hiszem).
ennyit a klímaváltozásról, a locspocsról és a szép irődőről. magyarhonban ehhez képest, a félórás zivatarok és tízfokos június hazájában hiperszuper az idő.
azokon a napokon, mikor nem motoroztunk, ott a messze távolban is sütött kicsit a nap - ahogy lenni szokott
azért mutatok néhány fotográfiát, nehogy elmenjen a kedvetek
ja, és naponta suvickolt kipufogónak természetesen annyi
Még nem láttam az ujságot, de feltétlen megveszem. Nem vázolnád fel nagy vonalakban, mit szóltak le rajta? Nagyon megköszönném. Megesz a kiváncsiság, ugyanis nekem nagyon tetszik a gép. Vagy csak én vagyok igénytelen???
Én a METRO-ban vettem folyékony tűzhelytisztítót, amivel a gáztűzhelyről szokták az odaégett ételt letisztítani, ez egy kissé savas anyag, vigyázni kell a fényezett részekre, de a kipuffot újszerűvé varázsolja, minden ráégett koszt leszed róla. Ha nem akkor besegítek neki egy mosogatószivacs dörzsis oldalával. De nem újjal, mert az még dúrva, hanem egy kopottabbal.